באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
דיקלה כתובים
יחס מזעזע!!! הסדרן לאון מנתק בפנים ומקלל ואפס מסריח והנהג חים עגייב איים עליי במכות פשוט עגמת נפש וגם הם גנבים פי 3 יקרים מהשוק אייכככסב לא להתקרב!!!
Shiran Yudilevich
נהג מונית שלהם נכנס בי ברכב וברח ולא היה להם אכפת. אם אלה הנהגים שלהם, אני אישית בטוח לא נוסעת איתם.
Emmanuelle Laloum
חיפשנו מונית מסבידור מרכז לקריית אריה בגלל בעיה ברכבות. אני בהריון מתקדם והנהגים שבמקום אחד סירב לקחת אותנו והשני דרש 150 שקלים בשביל הנסיעה. כשהתקשרנו למוקד שלהם להזמין מונית המוקדן טען שאין לו מוניות למרות שראינו 3 מוניות שמחכות ללקוחות בתחנה. מעצבן ומאכזב.
ofra mouki
הזמנתי מונית ערב קודם לשעה 5 בבקר אמרו שהמונית בדרך עד 5:15 לא היגיעה והמונית בוטלה נשלחה מונית ב5:30 והנהג דיבר אלי בצורה בוטה.אני הייתי אמורה להגיע לניתוח בזמן גם אחרתי לבית חולים וגם נאלצתי לקחת את הרכה שלי ועתה אין מי שיחזיר את הרכב.עוגמ. נפש כפולה לא מוממלץ.
Dalia Aharonovich
התקשרתי להזמין מונית אבל נאלצתי להתקין אםליקאציה לשם כך. זה פשוט לא מתאים לאדם מבוגר . עדיף להתקשר ישירות ללא הסירבול של התקנת האפליקאציה.