באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
for *7
ביקורת זו לא אישית, כלפי תחנה זו. אבל, זו מרכזית ולכן... קראו ולימדו גם אתם/ן. אני עדיין בחיפושים של תחנת מוניות שנחוש עם הנהגים שלה בנוח. עם שפה נקיה, לא "טפיל לנוסעת" ולא נוסיף על השאר. התלבטות מסוימת באם לפקוח אוזניים - יש כאלה שאומרים "נאחס" ואתה שומע "יחס"?
Natalie Antonov
חוסר שירות, זלזול בלקוחות, אי עמידה בזמנים.
נועה פלדבאום
קבעתי איתם שבוע מראש בנס יום לפני התקשרתי לוודא והם לא היו מוכנים לקבל את הנסיעה שלי למרות שהכל מתועד בוואטסאפ ועוד צעקו עלי
Amit Osi
הזמנתי מונית, לא הגיעה, גם לא הודיעו, ממליץ על תחנות אחרות
מאיר נהוראי סיבוני
גועל נפש. אני מתקשר כדי להזמין מונית הוא אומר אין כרגע ומנתק ישר. שירות זוועה🤮