באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Israel Ben Efraim
אם היה אפשר לתת כוכבים במינוס זה היה בהחלט בחירה הולמת לרכבת ישראל. תחילה רכשנו כרטיס במחיר מלא מנתבג לחיפה. ירדנו לרציפי הרכבת ומייד כשהגענו שמענו הודעה "נוסעים לצפון מתבקשים לרדת בתל-אביב מרכז או השלום ולהמשיך בתחבורה ציבורית בגלל תקלת חשמל בתחנת נתניה". ירדנו בסבידור מרכז. ניגשנו למודיעין. שאלנו היכן הסעות המשך לצפון. קיבלנו תשובה לקונית: "נוסעים באוטובוס תחבורה ציבורית". אמרנו ששילמנו כרטיס מלא לצפון. מדוע לא עצרו את מכירת הכרטיס כשנודע על התקלה? התשובה שקיבלנו היתה שאם רוצים החזר גשו לקופה. לצערנו, כצפוי גם אוטובוס לא היה. כי אף אחד לא הגביר את תדירות הרכבים להסעת כל נפגעי הרכבת. אז האוטובוס היחיד שעבר, לא עצר כלל כי היה מלא. וכידוע לכולנו זה לא מקרה חד פעמי. ברמה יומיומית יש עיכובים בתנועת הרכבות ותקלות של שעות ולפעמים גם ימים הן תופעה שכיחה.
נמלה
תחנה גדולה ומרכזית בישראל. תדירות גבוהה של רכבות לכל התחנות בארץ. התחנה קרובה למרכז אוטובוסים, מה שהופך את ההגעה אליה והיציאה ממנה לנוחה במיוחד. מספר נקודות כניסה כך שהתור זורם מהר. שירותים מלוכלכים רוב הזמן. התחנה סיימה שיפוץ ואמור להיות בה גם מרכז מסחרי קטן שכרגע פועל רק בחלקו ומייצר תחושה חלקית.
דורין יואב
א ל ו פ י ם
Israel Amsalem
תחנה נוחה ומרכזית
Ilan Wishkovski
תחנה גדולה ומסודרת רציף תחבורה ציבורית צמוד.