מסעדת 2C

מסעדה כשרה בתל אביב - יפו (2C)

• +972 3-608-1990

חוות דעת על מסעדת 2C

Nelly Steinbock

29.08.2023

לפני שנים הינו מספר פעמים ונהננו. כך שחזרנו לצהרים וחוץ מהמחיר והנוף, כלום לא היה דומה לעבר. הזמנו מקום והושיבו אותנו ולקח 20 דקות עד שהגיעו לקחת הזמנה ,כשבמסעדה היו סהכ 4-5 שולחנות עם סועדים. ניסו לחייב אותנו להזמין גם מנה ראשונה ולא רק מנה עיקרית לכל אחד ואמרו שחוקי המקום הם כאלה ואם לא, אז נצטרך לשבת על הבר. פחות התאים לנו, אז קמנו ללכת ( וחבל שלא המשכנו ללכת) ואז רץ אלינו המלצר ואמר שקבל אישור מיוחד שנזמין רק עיקרית וקוקטיילים ועדיין נשב ע"י שולחן. התישבנו והזמנו 2 קוקטיילים ,מים ו2 מנות פילה. לא נהיה קטנוניים שכוסות המים הגיעו ,אבל לקנקן עם המים לקח עוד כ10 דקות הקוקטיילים היו טובים . הבשר היה כל כך מלוח שלא היה אכיל, הפירה היה טעים. החלטנו לא לעשות עניין אלא פשוט לא לחזור יותר. ואז המלצר שאל איך טעים לנו.טוב שיתפנו אותו באמת המר והמלוחה- אמרנו לו שהבשר פילה כל כך מלוח שאי אפשר לאכול אותו ( 112 שח לשיפוד בודד של 5-6 חתיכות בשר ). ולהפתעתנו, הוא הכיר את הנושא, אמר שכן זה מאוד מלוח כי המקום כשר וככה מכשירים את הבשר . אז סליחה, מזמינה את השף של C2 להגיע אלי הביתה וללמוד איך מכשירים בשר ועדיין לא "הורגים " אותו עם עודף מלח. ואם רחוק לו, בכל שיפודיה יש שיפודים מעולים וטעימים בפחות מחצי המחיר ועדיין כשרים. אכזבה גדולה מאוד מהמקום. לא להתקרב

yogev drori

30.07.2023

פעם שניה שאני נמצא באירוע חברה ועדיין מרוצה מאוד מהשירות המזון והשתייה

מוריה כהן

10.06.2023

מקום ממש יפה וקלאסי לאכול בו (לדעתי מתאים לזוגות) האוכל ממש טעים ובטוב טעם. אנחנו מקפידים על כשרות מסויימת אז אכלנו רק דגים ועופות.

אפיק אלגבסי

07.06.2023

יצאנו לחגוג לבעלי יום הולדת ובאנו בציפייה גבוהה. חוץ מהנוף לא שווה להגיע. המנות לא זולות, קטנות ולא שוות את המחיר. הזמנתי פילה בקר עם כבד אווז על מצע פירה כמהין הכבד אווז הגיע שרוף, גבעול אחד של אספרגוס לא מבושל, פירה כמהין ללא טעם. בעלי הזמין שוק אווז עם תפוחי אדמה, אספרגוס ופיטריות ומה שהגיע זה בלגן בצלחת עם חתיכות ניוקי תפוח אדמה שאפשר לספור ביד אחת וגם חתיכת אספרגוס לא אכיל. הזמנו עוד כמה דברים וסך הכל יצא 680 ש״ח. המנות הגיעו מהר, המלצרים בקושי מתייחסים. על הקינוח ויתרנו. מאכזב ברמות.

ברוך כהן

31.05.2023

חוויה קולינרית מעולה, ותודה ענקית לאחת והיחידה שוהם המלצרית שדאגה לנו לערב מושלם

עסקים נוספים בקרבת מקום למסעדת 2C

מתקנים
יש בר במקוםשירותים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים