נומי

חוות דעת על נומי

מלי שחר מזרחי

01.09.2023

אני כל כך אוהבץ לגלות מקומות חדשים!!!! אז נומי, לא כל כך חדש, אבל זו הפעם הראשונה שלי ובוודאי לא האחרונה. המקמום המקסים, הוקם על מטע השסק של סבתא נומי ועל שמה המסעדה. מהמטע נותר עץ אחד למזכרת. עשינו ארוחת טעימות וליוינו אותו עם רוזה מסדרת מסע ישראלי. הארוחה הייתה מצויינת, מנות משובחות ומלצרים בקיאים. אין ספק שנבוא שוב!!!!!

Ilana Pinhas

15.07.2023

הגענו בשישי בבוקר, היו המון רכבים במגרש החנייה, מה שקצת הלחיץ אותנו, אבל בפנים השתרר סדר מופתי. התור התקדם במהירות,,כל הזמן הוציאו מגשים ומילאו את השולחנות במאפים טריים והכל היה מסודר בצורה ככ אסטית. אכלנו רוגעלך מצויין, פחזנית מושלמת, עוגיית אגוזי מקדמיה ושוקולד לבן מעולה ופאי קרם שקדים מופלא עם משמשים אורגניים חמצמצים. הכל היה מצויין ואפילו חזרנו לסיבוב נוסף, לקחת הביתה

Mor Ginzburg

14.07.2023

אחל מקום, אחלה אווירה. נפתח ב8:00 והגענו ב8:15 וכבר היו אנשים. ב9:00 מפוצץ וכבר יש תורים. יש יחסית הרבה חניה במקום. יש בכניסה מגשים, לוקחים עליהם מה שרוצים מהמאפים מלוחים/מתוקים ובקופה מזמינים גם שתיה חמה/קרה. ממליצה על הפוקאצ'ות - מהטעימות שאכלתי!

Shir Saban

08.07.2023

יש דברים ברמה, ויש דברים שהם פשוט בסדר. המתוקים שלקחנו היו ברמה מאוד גבוהה (הבראוני הכי טוב שאכלתי, רוגלך שוקולד עשירים, פחזניות ובאסקית). הכריכים היו בסדר אבל לא יוצאים מגדר הרגיל. המחירים די גבוהים. והמקום עצמו מהמם. מצפה בקוצר רוח להגיע למסעדה.

Tamar A

06.07.2023

מסעדה מעולה, אוכל טעים, שירות טוב ואווירה מיוחדת וכפרית. הרבה מהביקורות היו המחיר וקצת חששנו אבל המחיר הוא רגיל למסעדת שף וזו מסעדה ברמה גבוהה. כל מנה הייתה מוקפדת עם טעמים מיוחדים בעיקר אהבנו את הברוסקטת תאנים ונתח הואסיו. מומלץ להגיע

עסקים נוספים בקרבת מקום לנומי

מתקנים
יש בר במקוםשירותים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
תשלומים
כרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות הסעדה
ארוחת בוקרבראנץ'ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירות
ישיבה בחוץאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותילדים: כיסאות תינוקאווירה: חמים וביתימאפיינים בולטים: קוקטיילים מעולים