מיט קיטצ’ן

מסעדה כשרה בתל אביב - יפו (Meat Kitchen)

8.2

חוות דעת על מיט קיטצ’ן

Alon David

11.08.2023

הזמנו מקום מראש, הגענו והמארחת הושיבה אותנו במקום על המעבר, ליד השירותים ועל מאוורר נייד שפיזר עלינו רוח חזקה מאד - כאשר ביקשנו לעבור מקום המארחת לא הייתה לבבית ואמרה לנו שהמסעדה מלאה ואין לה מה לעשות. המלצרים היו מבולבלים ולקח הרבה מאד זמן עד שקיבלנו שירות. לאחר שהגיע מלצר ביקשנו ממנו לבדוק שינוי במנה, הוא הלך וחזר רק כעבור 10 דקות עם התשובה שלא ניתן לבצע את השינוי שרצינו. 40 דקות מרגע שהגענו והתיישבנו במסעדה קיבלנו את הפוקאצ'ה (שהייתה טיפה שרופה בתחתית אך סך הכל טעימה) ולאחר 35 דקות נוספות קיבלנו את הסינטה והסלמון שהזמנו - כלומר 75 דקות מרגע הישיבה עד רגע קבלת המנה העיקרית. המקום התאפיין במלצרים מבולבלים שהתרוצצו ממקום ממקום אך לא הצלחנו לקבל שירות סביר. לקח לנו כמעט 25 דקות מרגע שביקשנו חשבון עד שהצלחנו לקבלו ולשלם אותו - כלומר יצאנו לאחר שעתיים מהמקום. מנהל המקום מאד השתדל ונתן לנו פיצוי - למשל 2 שוטים, קינוח והנחה בחשבון כפיצוי על השירות בערב הזה.

ליאור כץ

03.08.2023

פשוט בושה של מקום. מלצרים מאוד לא מיומנים (לא מאמינה שעברתי חוויה כזו עם המלצרית שמילצרה אותנו. גם שביקשנו דברים בסיסיים ממלצר נוסף היה יחס מזעזע!!! לא מובן איך קיבלנו שירות כל כך גרוע) ואין שום יחס אישי. לקח המון זמן עד שהאוכל הגיע. הזמנו המבורגר מדיום והגיע וול דאן קר ולא טעים. סטייק שהחשיבו אותו כספיישל עם פירה כמהין שהגיע ללא כמהין (רק אחרי שהתלוננו טענו שאין כמהין בכלל) וסטייק מלא שומן וצמיגי בטירוף. הלוואי והיה טעים שלפחות יצדיק את המחירים המופקעים על האוכל הזה. התנהלות בזויה מכל המובנים. על 2 פתיחה ו2 עיקריות- 600 שקל! זוועה. במיוחד המנהל שרק גמגם שאמר שאין וויפי (לכרטיס אשראי) וביקש שנרשום לו את המספר כרטיס אשראי על דף!!!! חוצפה! לא ללכת חבל על הטרחה פשוט בושה

Yardena Gertz

03.08.2023

מסעדה נוראית אל תגיעו!!! הזמנו מקום מראש, לקח 20 דקות להושיב אותנו ולא היה מזגן במסעדה. כשסוף סוף המלצר הגיע לקחת את ההזמנה, חיכינו שעה ורבע לאוכל וכששאלנו אותו מה קורה הוא אמר ״שאין לו מה לעשות״ בסוף החוויה הבזיונית הזאת הביאו חשבון עם תוספת של 200 שקל שהמציאו, אז ביקשנו לדבר עם המנהל. כתגובה המנהל הגיע אמר שהוא ״עצבני ושאין לו סבלנות״ והרים יד, ואיים עלינו ״לדפוק לנו מכות״ אני הייתי בהלם מהחוויה שעברתי ומרחמת על כל מי שמגיע לסעוד. אם הייתי יכולה לתת פחות מאפס כוכבים הייתי עושה את זה. תתרחקו מהמסעדה הזאת!!

yanait-Ivon Aviv

29.05.2023

מקום יפה ליד הים בטיילת תל אביב. אוכל טעים ברמה גבוהה לבעלי תקציב גבוה.אני ובעלי חלקנו מנה ראשונה שהספיקה לשנינו, מסבחהכרובית . המנה היתה בינונית וטעימה למעט מספר פרחי כרובית שנשרפו לחלוטין ולא היה ניתן לאכלם. למנה עיקרית הזמנו המבורגר וצ'יפס הולנדי.הגיעה מנה נדיבה ומשביעה מאד.ההמבורגר שהיה במידת עשייה מדיום רייר היה מעט יבש.

אלון מלזר

08.03.2023

הינו אתמול בערב, היתה חויה מדהימה. אכלנו 2 אנטריקוטים, 2 פרגיות,המבורגר אנטריקוט. הינו 2 מבוגרים ושלושה ילדים. כולם חיסלו תאוכל שהיה מדהיםםםםםם. סטיק רח וטעים כזה לא אכלתי שניםםםםם במידה מדוייקת של צלייה MW. הייתי אוכל תצלחת אם הייתי יכול🙂. אומנם החשבון יצא 930 של לא כולל שירות אבל שווה כל שקל❣️❣️❣️ ממליץ בטירוףףףף ונחזור שנוכל😉 נ.ב-המלצרית נופר היתה מקסימה💯

עסקים נוספים בקרבת מקום למיט קיטצ’ן

מתקנים
יש בר במקוםשירותיםWi-FiWi-Fi בחינם
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים