לחם בשר

מסעדה כשרה בתל אביב - יפו (Meat And Eat - Lechem Basar Tel Aviv - לחם בשר נמל תל אביב)

8

לחם בשר

Yorde Hasira 1, Hanger 14, תל אביב-יפו, ישראל
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 3-525-2558
  • לצפיה בתפריט
  • שעות הפתיחה של לחם בשר:
    יום ראשון: 12:00 עד 0:00
    יום שני: 12:00 עד 0:00
    יום שלישי: 12:00 עד 0:00
    יום רביעי: 12:00 עד 0:00
    יום חמישי: 12:00 עד 0:00
    יום שישי: 12:00 עד 17:00
    יום שבת: 21:30 עד 0:00

תמונות מלחם בשר

חוות דעת על לחם בשר

  • תמונה

    Katya Melnikov

    13.09.2023

    ארוע חברה - תפריט מוגבל. ישבה בפנים. המלצרים היו לחוצים בגלל כמות האנשים, היו דברים שהתפספסו - סוג שתייה/מידת עשייה, לא כל המלצרים היו מודעים למגבלות של התפריט וזה יצר בילבול. בגדול היה ממש נחמד, המנות זרמו, היתה התיחסות לא רעה לבקשות. לחם הבית טרי, סלטים וראשונות מגוונים, עיקריות קצת התעקבו, קינוח (פרווה) לא רע בכלל. ישבנו בפנים והיה קצת מחניק. בגדול היה כיף

  • תמונה

    lior levinson

    08.09.2023

    לא נוהגת לכתוב ביקורות אבל אחרי חוויה כזו זה התבקש הזמנו מקום ליום שישי ב14:15 מאחר ובאתר רשום שנסגר ב17:00. 5 דקות לפני שמגיעים, מתקשרים אלינו מהמסעדה שב14:30 המטבח נסגר והיינו צריכים לבקש במיוחד שייתנו לנו להזמין ואישרו לנו להזמין עד 14:40. המלצר היה בעל סבלנות, ייאמר לזכותו. אחותי רגישה לגלוטן, ביקשה מנת בשר ללא גלוטן וקיבלה אותה עם צ׳יפס ולא יכלה לאכול. קמתי מהשולחן כי לא היה אף אחד באיזור וכששאלתי אם אפשר לדבר עם האחראי, נאמר לי שאפילו אין אחראי במסעדה כרגע, וחיכיתי מחוץ למטבח כדי שנוכל סופסוף לקבל תוספת ללא גלוטן לאחותי. בנוסף לזה, פשוט זרקו לנו את כל האוכל על השולחן, ראשונות ועיקריות, כשלא היה אפילו מקום. המנות בשר יצאו קרות. לאורך הישיבה, היה יחס מזלזל, כשלפחות הצלחנו למצוא מלצר באיזור. אני בתחום המסעדנות קרוב ל7 שנים, ויודעת להגיד שלפחות איפה שאני עובדת, גם שאנחנו ממש מחכים ללכת הביתה, אנחנו לא נותנים ללקוח תחושה כזו מובהקת של ״תזמינו מהר, תאכלו ותעופו הביתה כמה שיותר מהר״

  • תמונה

    elchanan a

    17.08.2023

    הזמנו מקום לשעה מסוימת. הגענו ומיד נכנסנו. דאגו לנו למקום בפנים. וזה היה מצוין. מכאן הכל התחיל להידרדר. קיבלנו תפריטים שונים, מנות הופיעו בחלק ובחלק לא. מנות שהופיעו ובחרנו היו חסרות. ביקשנו מים וקיבלנו מים לא קרים. המלצרית אמרה שזה ״בגלל שהם מהברז״. והלכה לבר להוסיף קרח. למרות שהזהירו אותנו המלצרים שלוקח לעיקריות 40 דקות להגיע, המנות הגיעו במהירות (״בגלל שלא בחרתם נתח״), אך לא היו בעלי אופי מיוחד. די סתמיות ובינוניות. (קרפצ’יו, וטלה) מלצרית ניגשה לשולחן ושאלה ״לא חסר לכם משהו, נכון? יופי״ והמשיכה בדרכה. כנראה סימנה ״וי״. אותה מלצרית הניחה על השולחן, לאחר כמה נגיסות מהמנות שרק הגיעו, קיסמים ומגבונים. כמעט ביקשנו שתארוז את הכל ונצא כדי לפנות את השולחן לבאים בתור.. יצאנו בתחושת אכזבה וממש לא נחזור.

  • תמונה

    אורית ז.

    06.08.2023

    לחם בשר נמל תל אביב-ממש לא מומלץ! הגענו יום חמישי בערב, המקום היה עמוס. שירות חלש מאוד (15 דקות עד שהתייחסו אלינו ולקחו הזמנה), נראה שלא מצליחים להשתלט על כמות הסועדים. זמן המתנה למנות עיקרות יותר מחצי שעה. בתפריט רשום פרגית עם תפוחי אדמה אפויים, בפועל מגיע עם צ'יפס בלי שום הסבר😞. הבן שלי הזמין שניצל והדגיש למלצרית שמבקש שהמנה תגיע בלי חסה מתחת לשניצל. בפועל הביאו עם חסה והבן שלי לא הסכים לגעת במנה. אחרי שאיתרנו שוב מלצר (לאתר מלצר זו משימה כמעט בלתי אפשרית שם .. ) ואמרנו שביקשנו בלי החסה הלך לקרא לאחראי (לקח כ 10 דקות בזמן שששאר השולחן כבר אוכלים את המנות שלהם). האחראי אמר שיביאו מנה אחרת ואחרי המתנה של עוד 10 דקות קיבלנו את אותה המנה רק שהזיזו ממנה את החסה (היו סימני היכר על הצלחת שהבן שלי זיהה). כמובן שהילד לא נגע בצלחת בכלל ולמלצר זה לא נראה מוזר כשביקשנו חשבון. היה לו יותר חשוב לשאול כמה טיפ נשאיר כדי שכבר יחייב על הכל. שילמנו גם על המנה שלא נגענו בה כי לא היה לנו כוח להתעכב שם מעבר למה שכבר היה. מחיר השתיה זה כבר חזירות, 16 שח על בקבוק זכוכית קטן של קולה או מיץ ענבים לילדים. הכל שם טעון שיפור👎 אנחנו לשם כבר בטוח שלא נחזור ולא נמליץ לאף אחד.

  • תמונה

    רותם יזדי

    03.08.2023

    לחם בשר נמל תל אביב-מזעזע! הגענו למקום בעוד הזמנו מקומות מראש ועדיין היינו צריכים לחכות 20 דק בכניסה בטענה שימי חמישי עמוסים וצריך לחכות . כשהגענו חיכינו עשר דק ואף מלצר לא ניגש אלינו עד שנאלצתי לקרוא למלצר כדי שיתייחס , הזמנו מנה ראשונה ו2 עיקריות . לאחר המתנה של רבע שעה(!!) המלצר מגיע וטוען שאין את המנה הראשונה שהזמנו ואם נרצה מנה אחרת במקום , הסכמנו והחלפנו מנה. אחרי 10 דקות נוספות של המתנה לאוכל יצאו המנות העיקריות (לפני הראשונה!!) כמובן שכבר לא היה תאבון לחצי מהמנות ולבסוף בחשבון נוספו דברים שהזמנו אך לא קיבלנו. בשביל לשלם אף מלצר לא מתייחס אז נאלצנו לקום וללכת לקופה בעצמנו בכדי לשלם. בקיצור אכזבה לא אחזור אליכם לעולם ולא אמליץ לאף אחד . מקווה שהבעלים שם יעשה קצת סדר במקום כי לא נראה שלמישהו שם אכפת.

עסקים נוספים בקרבת מקום ללחם בשר

גלידה בלה מיה Bellamia

בית קפה בתל אביב - יפו

תל אביב-יפו

הקרוסלה העברית הראשונה

יעד תיירותי בתל אביב - יפו

נמל תל אביב 12, תל אביב-יפו

רנואר

חנות בגדים בתל אביב - יפו

נמל תל אביב 14, תל אביב-יפו

גולדה נמל תל אביב

גלידריה בתל אביב - יפו

שוק הנמל, נמל תל אביב 12, תל אביב-יפו

קפה דיאמה

בית קפה בתל אביב - יפו

Tel aviv port hangar 12 נמל תל אביב שוק האיכרים האנגר 12
(4.07)
מסעדה

פסטה בנמל

מסעדה בתל אביב - יפו

תל אביב-יפו
(4.44)
מרכול

ארץ ערבה ונגב

מרכול בתל אביב - יפו

מתחם, האנגר 18, נמל תל אביב, תל אביב-יפו

Tel Aviv Port Logo

יעד תיירותי בתל אביב - יפו

Unnamed Road, תל אביב-יפו

שוק הנמל

בית קפה בתל אביב - יפו

נמל תל אביב 12, תל אביב-יפו

מאפיית טלר

מאפייה בתל אביב - יפו

מתחם, האנגר 18, נמל תל אביב 12, תל אביב-יפו

מאפייני העסק

הצעות
אלכוהולארוחות לילהבירהייןמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדים
כיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירה
חמים וביתילא רשמית
מתקנים
יש בר במקוםשירותים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדה
בראנץ'ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירות
ישיבה בחוץאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקוםתשלומים: כרטיסי אשראי

מיקומו של לחם בשר בתל אביב - יפו

הצג מפה

חיפושים נוספים