Villa Brown Tel-Aviv
בית מלון בתל אביב - יפו (וילה בראון תל אביב | Villa Brown Tel Aviv by Brown Hotels)
9.1
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-974-7045
עסקים נוספים בקרבת מקום לVilla Brown Tel-Aviv
מלונות בקרבת מקום לVilla Brown Tel-Aviv
מאפייני העסק
Amenities
Wi-Fi בחינםכולל מיזוג אווירמתאים לחיות מחמדמתאים לילדיםמסעדהג'קוזיהעישון אסור
הצג עוד מאפיינים
יהודה דיין
אחלה מלון , חואן בקבלה וחיים מהאחזקה דואג להכל שירות מדהים ארוחת הבוקר החדר המטורף עם ג׳קוזי במרפסת הכי חשוב הנהלה שנמצאת במקום כל הזמן ודואגת שהכל בסדר ושאתם מרוצים, ממש כייף של מקום
הילה עזאני
וילה בראון תל אביב, מלון מעולה. ממקום על ר״ח רוטשילד / יבנה בלב תל אביב. היינו שלוש חברות, סגרנו חדר מושלם, היה מרווח וגדול, היה מצוייד בהתאם למס האנשים. שירות ברמה גבוה מאוד, דנה מנהלת קשרי לקוחות מאוד מקצועית, אדיבה, שירותית. כל מה שהיינו צריכים עזרה לנו. תמיד דאגה לפנק אותנו. ארוחת בוקר במלון לא הכי מפוארת, אבל נותנים את האופצייה לאכול במלון בובו של בראון שקרוב מאוד לוילה. סהכ חוויה מהממת.
רוני סופר
מיקום מושלם. צוות אדיב ושרותי. מאוד נקי. הכוכב החמישי חסר מכיוון שהחדר קטן
PUR פור
מלון וילה בראון ת"א מרשת מלונות בראון, חוויית שירות לא נעימה שמתגברת יותר מול תדמית לכאורה של מלון בוטיק יוקרתי בת"א, נתחיל שהצוות לא כל כך מבין עברית, אין דרך ישירה להשיג את הקבלה עם יש בעיה, הם לא עונים בטלפונים הישירים של המלון ובחדרים אין טלפון. הצלחנו להשיג אותם דרך מוקד מלונות בראון שקשרו אותנו - הזויה. מסתבר שיש להם ווואטסאפ שבו הם "מתכתבים" עם האורחים אבל הם לא טורחים לספר עליו למתארחים ואנחנו גילנו במקרה בעת העזיבה של המלון. התארחנו לילה בחודש פברואר לרגל יום הולדת, המלון שידרג לנו את החדר אולם החדר לא היה תקין, הצפה במקלחת, טלויזיה שלא עבדה וגם לאחר ניסיונות חוזרים של הנציגה בקבלה, למחרת נציג הקבלה הציע לנו שהיה חוזרת לחוויה מתקנת ברשת מלונות בראון, אולם שבאנו לממש לדבריו לא הבנו אותו והוא טעה והכוונה שלו לאותו מלון. לאחר מספר שיחות עם הנציגה קבענו להתארח שוב במאי באותו חדר ואו במקביל שלו על אותו בסיס של אירוח BB (שיחה מוקלטת ), שהגענו לקבל את החדר החליפו לנו את החדר לקומה 3 בלי מעלית בטענה שזה חדר טוב יותר והחדר שהובטח לנו תפוס. אכזבה גדולה וחוזרת. נציגת השירות אכן אשרה לנו שהיא טענה ולוקחת אחריות? אבל את החדר לא ניתן להחליף וטענה ששלחה לנו SMS לארוחת בוקר לפיצוי שמעולם לא קבלנו וגם שאמרנו שלא קבלנו הם הבטיחו לשלוח ועד היום לא קבלנו מהם . בבוקר הופתענו לגלות שהשהייה החוזרת אינה כוללת ארוחת בוקר כפי ששילמנו והובטח לנו ע"י הנציגה BB ולכאורה כמחווה על החלפת החדר קבלנו את ארוחת הבוקר , לא רוצה לחשוב איזה חוסר נעימות היתה לנו בבוקר אם היינו מקבלים את החדר שהובטח לנו. בנוסף לא קבלנו תדרוך להפעלת "האמצעים" בחדר ונאצלנו להתקשר לרשת מלונות בראון כדי שיקשרו אותנו לקבלה של מלון וילה בראון ת"א על מנת שיבואו לחדר ויסבירו לנו כיצד הדברים עובדים בחדר בקשנו לשוחח עם מנהל המלון בעת העזיבה גם בהתכתבות ב-וואטסאפ וגם במסגרת המשוב הדיגטלי נתקבלה תשובה שיחזור למחרת ואו ב24/48 שעות הקרובות ושהמנהל חולה. חלפו יותר משבועיים מנהל המלון לא חזר בטענה שהוא חולה מאחלים לו רפואה שלמה והחלמה מהירה אנחנו לא נחזור יותר למלון הזה וכנראה גם לרשת בראון, התנהלות לא רצינית ולא מכבדת, המחיר לא מוצדק, אין חניה למלון ובכלל בסביבתו, אין מעלית, ארוחת בוקר מינימלית אישית לא בופה, זמינות נמוכה של הקבלה, החדרים יחסית קטנים מאוד ולא הכי נקיים ותקינים
תמר פלדמן
הגענו לוילה אתמול ואנחנו עדיין שוהים בוילה. החדר מלוכלך, ויש הצפה אחרי המקלחת. אין בעלי אחזקה בוילה, אין מנקות, וקיבלנו הודעה שה״מנהל חולה״ ואין לאשת הקבלה למי לפנות, מתנצלת אבל זה לא אמור לעניין לקוח שמגיע ומשלם ממיטב כספו. השאירו את אשת הקבלה לבד! ללא עובדים , ללא אנשי אחזקה ללא עובדי ניקיון וללא מנהל מאחר שהוא חולה והיא צריכה להיות גם אשת אחזקה, גם מנקה וגם מנהלת. כשנכנסו לחדר אשת הקבלה אמרה שכדאי לקנות דוחה יתושים כי יש מלא יתושים, הראתה לנו את הגקוזי בחוץ והמליצה לא להיכנס אליו מאחר והוא מלוכלך. שביקשנו עזרה עם ההצפה אחרי המקלחת היא אמרה שאין אנשי מקצוע מאחר וזה ערב חג - מתנצלת אבל זה לא ממש לא לעניין בכל בית הארחה שמכבד את עצמו צריכים להיות בעלי מקצוע 24/7. כשהיא הגיעה לטפל בהצפה עם מגבות לחדר היא רק התלוננה והתעצבנה ואף אמרה שהיא תכף תחזור למקוריה ו״ תתחיל לקלל בערבית״ המליצה לא לפתוח את המקרר ולא לקחת משם כלום מאחר והכל יקר שם וכו׳.. שביקשנו להחליף חדר ועברנו חדר המקלחת הייתה מלוכלכת!! עם שיערות , ולאחר מכן כשהחלטנו לחזור לחדר המקורי אשת הקבלה אמרה לנו ש״ כנראה יהיה מחר ( היום ) חדרים להחלפה אבל זה גם לא בטוח״. אז נצטרך להסתדר עם מה שיש בגדול… בקיצור חוויה מאוד לא נעימה!