מכבסת מרינה
מכבסה בתל אביב - יפו
8.6
- +972 77-780-5030
-
שעות הפתיחה של מכבסת מרינה:
יום ראשון: 7:00 עד 17:00
יום שני: 7:00 עד 17:00
יום שלישי: 7:00 עד 17:00
יום רביעי: 7:00 עד 17:00
יום חמישי: 7:00 עד 17:00
יום שישי: 7:00 עד 11:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למכבסת מרינה
מוסך רון - מוסך אאודי - מוסך סיאט - מוסך סקודה - מוסך פולקסווגן
מוסך למכונאות רכב בתל אביב - יפו
ישראל ב"ק 18, תל אביב-יפו
מכבסות בקרבת מקום למכבסת מרינה
מאפייני העסק
מאפיינים אחרים
אפשרויות שירות: קבלת קהל במקום
הצג עוד מאפיינים
Doron David
מרינה האלופה!! המכבסה הכי מקצועית, שירותית ואיכותית בת"א!
Itai Arad
מבכסה ביתית. מרגיש כאילו אמא עושה לי כביסה. תמיד מחייכים. תמיד נחמדים. תמיד מקצועיים. משתדלים לספק את הכל לפני הזמן
tomer chen
שירות מקצועי מאוד! (אני אישית משתמש בשירות גיהוצים בלבד) עבודת גיהוץ מעולה!!! יחס אישי, סדר למופת (מעולם לא טעו ומסרו לי חולצות בחסר, או של לקוחות אחרים). שירות מהיר ויעיל! בקיצור, אין על מרינה!!! מס' 1 🏆💪💪👌
Gal Dorenfeld
אני עובד עם המכבסה באופן קבוע. מרינה אישה הגונה, מהסוג שנדיר למצוא במקומות שנותנים שירות. לא פעם יצא לי להתקיל עם מקרי חירום ומעולם לא נתקלתי בקושי איתם. מומלץ ביותר
Nadin Malka
הייתי לקוחה קבועה ומרוצה ושלחתי המון לקוחות נוספים. עד שבשבוע שעבר אספו ממני בגדים חדשים והחזירו לי חולצות עם כתם ענקי בטענה שככה הם הגיעו למכבסה. החולצות נקנו יומיים קודם והיו עדיין עם טיקט, קיפלתי אותן בעצמי ושמתי בשקית דקות לפני שהשליח הגיע לאסוף. מרינה התקשרה להודיע לי שיש כתם והתחיל סיפור שלם שהחולצות היו ככה כי הן היו באמצע הערימה והם זה היה מתלכלך בדרך זה לא מלכלך גם את החולצות העליונות. ידעתי בוודאות שזה לא היה נכון והיא הבטיחה שינסו לנקות. יום אחרי התקשרתי וקיבלתי מענה חסר סבלנות מצד עובד אחר שאמר שהוא חא לוקח אחריות שזה אשמתי ושאני שלחתי ככה את הכביסה. אחרי שעמדתי על שלי וחדלתי איתי מלהרים עליי את הקול אמר שינסו לנקות. שלוש מתוך חמש חולצות חסרו במצב סביר ושתיים פשוט הלכו לעזאזל. כשהתקשרתי להגיד שחזרה לי כביסה פחות חולצות קיבלתי שוב מענה חסר סבלנות ותשובות לא נעימות. מדובר בחולצות בשווי של 350 ש"ח כל אחד התווית עדיין עליהן. אף אחד לא לקח אחריות על הבגדים שנהרסו. סידרו חלק, החזירו את השאר ואפילו לא קיבלנו התנצלות כל החוויה הייתה שעשו לנו טובה ושאין להם קשר לכתמים. לא אחזור להיות לקוחה וגם אמליץ לחבריי להפסיק לקבל שירות מהמכבסה. חבל מאוד שזו ההתנהלות. עריכה אחרי כתגובה של מרינה: מחכה עדיין שתוכיחו שזה הגיע ככה. אני בדקתי במצלמות שלי בבניין והשקיות יצאו בלי שאף אחד חוץ מהשליח שלכם נדע בהם. לגביכם - כל אחד מסר גרסה אחרת לגבי מיקום החולצות בשקית ככה שמעניין מאוד שאת כל כך בטוחה שהן היו באמצע והקולגה שלך אומר שהיו למעלה כפי שאכן קרה. חוצפנית. לפי תגובות אחרות פה לא פעם ראשונה שאתם מתנהגים בזלזול לרכוש של אחרים. ואיזה תשלום? התשלום שלא דרשת בכלל כי ידעת שזה חוצפה לבקש תשלום על השירות שלא ניתן? לא ביקשתם ממני לשלם בכלל ואתם יודעים היטב למה. מה גם שהכנסתם בחשבונית את הפריטים שהרסתם והחזרתם מכווצים ומקומטים בשקית. לגבי הדחיפות, זה לא סיבה להשחיט רכוש של לקוח בלי לקחת אחריות. אפשר פשוט להגיד לי שלא היה אפשר לגהץ בהתראה של יומיים,הייתי מחליטה בעצמי. מעולם לא קיבלתי שירות בלי לשלם עליו וההנחה שלך היא בגין הוצאת דיבה אז מוטב שתעשו שיעור במקצועיות לפני שאתם מכפישים לקוח.