אחוזה על המים

דירת נופש בשומרה

10

אחוזה על המים

משק 56, שומרה, 22855, ישראל
( ? )

תמונות מאחוזה על המים

חוות דעת על אחוזה על המים

  • תמונה

    לירון כץ

    17.08.2023

    בית מקסים, בעלי בית סופר חמודים. החסרון היחיד בישוב הוא הקירבה ללולים, יש ריח מהלול ויש גם רעש בבקר.

  • תמונה

    Maayan Honig

    29.07.2023

    וילה מקסימה, עם כל מה שצריך לחופשה מושלמת! אלדד היה מארח מעולה ופינק אותנו בכל מה שאפשר. ממליצה בחום

  • תמונה

    Yakir Levi

    27.06.2023

    מקום מושלם לבילוי משפחתי, וילת בוטיק עם 4 חדרים מפנקים שכוללים שירותים ומקלחת (למעט חדר 1 עם שירותים בחוץ). רמת ניקיון ושירות של בית מלון 5 כוכבים. המווווווווון פינוקים תוך כדי השהות וחשיבה על הפרטים הכי קטנים! אין ספק שאלדד נכנס לרשימת המומלצים ביותר שלי. תודה על סופ"ש מדהים.

  • תמונה

    מיכל פישמן רואה

    19.06.2023

    חוזרת לומר תודה ולהעביר את ההמלצה הלאה. (קשה לתפוס מקום, אז אם יש תאריך, תשריינו ומהר!) אחוזה על המים אין ולא יהיה נופש מפנק כזה. תחשבו מלון בוטיק, 5 כוכבים דלקס, עם שירות מסביב לשעון. עכשיו תדמיינו את כל הטוב הזה בוילה מצוחצחת, מאובזרת ובעלים שכל הזמן רק רוצה לפנק לפנק לפנק. מהרגע שנכנסים מבינים שחשבו שם על כל פרט בנוחות של האורחים. מרמת העיצוב, הריהוט, והאבזור, ועד למזרני הנוחות, הכריות האורטופדיות והמצעים הריחניים. פינת משחקים לקטנטנים ממוקמת בין המטבח הפנימי לחיצוני, ככה הילדים לא מסתובבים בין הרגליים בזמן הבישולים. שולחן הסנוקר מקבל מקום של כבוד בסלון רחב הידיים, ממש מתחת למזגן. 4 סוויטות עם שירותים ומקלחת צמודים (יחידה אחת עם שירותים מבחוץ) , שבהם תמצאו את כל הפינוקים כמו מלון בוטיק. מסבון לשמפו ולקרם גוף, לצד פצירה ומקלוני אוזניים וחלוקי אמבט עבים. 3 פינות אוכל עם שפע כיסאות בכל אחת. אחת ליד המטבח החיצוני, אחת ממוזגת צמודה לסלון ואחת ליד הבריכה. הבריכה... אוך הבריכה..... בריכה רחבת ידיים מחוממת ומקורה, אשר בקלות ניתנת להפוך לפתוחה. לצידה ג'קוזי גדול מוגבה וסאונה יבשה. שולחן פינג פונג, נדנדה, ומיטות שיזוף. אין סוף לפינוקים! הבריכה נסגרת סגירה נגד ילדים, ובנוסף יש גדר בטיחות עם מפתחות. כי הם ממש מקפידים על בטיחות לפני הכל! בנוסף הוילה מאובזרת ברמת הקולפן והנטלה, תנור, מיקרוגל מקררים ומקפיאים. בשבת ניתן לבקש ולקבל מיחם ופלטה. בחיים לא הרגשנו כזה שפע. כזה שירות. כזה חום, אהבה ודאגה ממארחים. כשהגענו, Eldad Vaknin Yogev אמר לנו משפט אחד: "אם חסר לכם משהו, או לא מסתדר משהו, שתפו אותי, אל תשמרו לעצמכם. שאוכל לתקן ולשפר מייד." אז הכל היה מושלם, ולא היינו צריכים לתקן כלום. כי כל כמה שעות, אלדד שלח sms ושאל אם הכל בסדר? אם חסר משהו? אם צריך משהו? שירות ברמה שאין דברים כאלה! בקיצור, אם יש לכם בקרוב נופש עם חברים טובים, משפחה גדולה, או סתם רצון להתפנק ברמה מעל כולם, דברו עם אלדד עכשיו! כאמור, קשה למצוא תאריך פנוי, ואפשר לגמרי להבין למה..... מצרפת קצת תמונות שתקבלו טעימה.... אה! ואפרופו טעימה.... שישי בהדלקת נרות, קיבלנו עוגות טריות מידיה המבורכות של רעייתו של אלדד תהנו!

  • תמונה

    מזלי אלבוחר

    28.05.2023

    שבוע טוב , טרי ! טרי! חגגנו אני ומשפחתי ,4 משפחות את חג השבועות בוילה של אלדד . המטרה שלי היתה לגבש את המשפחה ולחגוג את החג באזור של טבע. מתחם הוילה מאובזרת ברמה גבוהה , נקי ונעים כמו שכתוב ! פינת אוכל מרווחת , בריכת שחייה מקורה ומחוממת ,ג'קוזי מפנק וסאונה .חדרים נקיים , היינו עם פעוט והיה בטיחותי מסביב לבריכה . מגבות נקיות והרבה מידי יום . לאה ,אמא של אלדד פינקה אותנו בעוגיות מרוקאיות טעימות מעשה ידיה . עשתה לנו סיור באזור , אזור הוילה בשומרה קרוב לפארק גורן , מבצר מונפורט, ל"קירות המדברים " על גבול הלבנון . יש שם בית קפה כיפי . הכל פורח וירוק מסביב ! אלדד בעל הוילה ,בחור פיקח , איש שיחה מעניין, מסביר פנים ומארח נפלא . הקיצור... נהננו מאוד ! ממליצה בחום !

עסקים נוספים בקרבת מקום לאחוזה על המים

וילה הממלכה

מלון ריזורט בשומרה

שומרה

וילה מול ההר

בית נופש בשומרה

שומרה, 2285500
(3.97)
לינה

צימר פיסת בר

לינה בשומרה

שומרה

CAYA מוזאיקה - סדנאות פסיפס ואומנות | חנות מוזאיקה

חנות אבנים בשומרה

ת.ד 60, שומרה, 2285500

בית העם

מרכז תרבות בשומרה

שומרה
(4.68)
מסעדה

וילה אחוזת מירב השלווה

מסעדה בשומרה

משק 49, שומרה, 2285500
(4.41)
וילה

אחוזת ליאב

וילה בשומרה

שומרה, 2285500
(3.56)
לודג'

סוויטות גן עדן

לודג' בשומרה

33, שומרה

וילה דיימונד בוטיק

אירוח בשירות עצמי בשומרה

משק 21, שומרה, 22855
(3.80)
מסעדה

ביסטרו בר שומרה

מסעדה בשומרה

שומרה

דירות נופש בקרבת מקום לאחוזה על המים

סוויטה בכפר - שומרה

דירת נופש בשומרה

גליל מערבי, שומרה, 2285500

וילה טוסקנה בגליל

דירת נופש בשומרה

שומרה

אחוזת ריץ

דירת נופש באבן מנחם

ישראל, אבן מנחם

וילה שקיעה בגליל

דירת נופש בשתולה

שתולה, 2286500

וילה קרולינה

דירת נופש בשתולה

Unnamed Road, שתולה

סוויטות מישלן

דירת נופש בגורנות הגליל

גרנות הגליל, 2286800

סבן אירוח בגליל

דירת נופש בגורנות הגליל

115, גרנות הגליל, 2286800

אל מול הנוף

דירת נופש בגורנות הגליל

40 גרנות הגליל גורן, 2286800

וילה עספור

דירת נופש בנטועה

נטועה

סוויט ריזורט בגורן

דירת נופש בגורן

גורן, 2283500

מיקומו של אחוזה על המים בשומרה

הצג מפה