באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אבי פרנקנטהל
היינו בחורף 1.החימום בסלון ובמטבח לא מספיק חזק. 2.הג'קוזי תחת כיפת השמים וקר לצאת ולהיכנס 3.הבריכה "המחוממת" קרה. פחות מומלץ בחורף.
oren dana
מקום מהמם אבל התחזוקה לקויה
levi yudkin
Doron Dotan
"המלך עירום" בוילה הממלכה. או בקיצור: אכזבה גדולה!!! הזמנו את כל המשפחה לסופ"ש לרגל בת המצווה של הבת. בשלב ההזמנה נאמר לנו לתאם את שעת הכניסה והעזיבה מול איציק המשכיר מאחר וכשאין אורחים נוספים תתכן גמישות בשעת ההגעה והעזיבה. בשיחה מוקדמת עם איציק נאמר לנו שלא ניתן יהיה להקדים את שעת הכניסה אך כשהגענו ביום שישי אחה"צ בישר לנו איציק כי מבחינת שעת הפינוי אין מגבלה וכי ניתן לעזוב בכל שעה שנרצה. שמחנו מאד, שילמנו את מלוא הסכום מראש, והתחלנו להיערך לקראת ארוחת הערב. מרגע זה התחיל רצף התקלות. המקרר במטבח השמיע רעשים מוזרים וכלל לא קירר. בתחילה איציק טען שזה בגלל שהעמסנו את המקרר במצרכים(האם לא זה יעודו?) וכי "ככה זה בכל הוילות". מאוחר יותר הסתבר לנו שעוד באותו בוקר היה טכנאי שניסה לתקן אותו ומילא גז (כנראה ללא הצלחה), עובדה שהוסתרה מאיתנו ונודעה לנו במקרה בשיחה עם עופר (הבעלים הנוסף). את כל מוצרי החלב נאלצנו לזרוק ולקנות חדשים במכולת המקומית. חיבור לאינטרנט לא היה זמין בוילה בניגוד למה שנאמר לנו בשלב ההזמנה. פנינו לבעלים שאמרו כי מעולם לא נתקלו בבעיה באינטרנט והבטיחו שיגיע "עוד מעט" איש טכני לסדר את הענין (איש כמובן לא הגיע). כשהסברנו כי נערכנו עם מצגת אינטרנטית להקרנה לאורחים הסכימו הבעלים לתת לנו לדבר עם שירות הלקוחות של הוט כדי לנסות לסדר בעצמנו את התקלה. מצאנו את עצמו ממתינים שעה על הקו עם הוט (בזמן חופשה) כשהבעלים מתעלמים מהנושא לחלוטין ולא מסייעים בשום צורה. הסתבר כי רק לאחרונה הם התחברו לשירותי הוט ושככל הנראה המודם תקול (עוד עובדה שהוסתרה מאיתנו ונודעה לנו במקרה בדיעבד). לוילה יש בריכה נחמדה אך כפי שצוין בצדק בביקורות קודמות, תחזוקת הוילה באופן כללי ירודה מאד. דלתות לא נסגרות, מנעולים לא ננעלים, המזגן ביחידה הנפרדת מרעיש עד שלא ניתן לישון. כמות הכלים והכוסות בוודאי אינה מספקת לאירוח כמות האנשים שהוילה מתיימרת להכיל (למזלנו הבאנו איתנו כלים חד פעמיים). למרות כל הנל, ניסינו להפיק את המיטב מסוף השבוע תוך שאנו מתנחמים בעובדה שלפחות נוכל להישאר עד מוצ"ש. אלא ש.... כאן הגיעה ההפתעה הגדולה באמת. ביום שבת לקראת השעה 1700 כשמזג האויר התחיל להיות קצת פחות חם (היה יום שרב) והילדים נכנסו לבריכה, הופיע בהפתעה הבעלים בוילה, בליווי צוות מנקים, תוך שהוא טוען בתוקף שהיינו אמורים לפנות את המקום כבר בשעה 1600 כפי שרשום בהזמנה. כאשר הזכרנו לו כי בכניסה אמר לנו שנוכל להישאר עד מוצש וכי אין מגבלה לגבי שעת העזיבה, הוא סירב לעמוד במילתו והתעקש שנעזוב את המקום מיד בטענה כי אורחים אחרים צריכים להגיע וכל זאת תוך כדי שהוא מורה לצוות המנקים להתחיל לנקות (כאשר חלק מהאורחים עדיין ישנים שנת צהריים במיטותיהם). מצאנו את עצמנו מנסים לארוז בחופזה את חפצינו תוך שאנשי הניקיון מסתובבים בינינו (להתקלח כמובן שלא היה ניתן), מושכים מצעים מהמיטות, גורפים כלים מהשולחן ומקשים עלינו לארגן את חפצינו. יש לציין כי במהלך הפינוי האגרסיבי נעלמו מפתחות המכונית שלנו ואחד הטלפונים הסלולריים. כל ניסיונותינו לשכנע את עופר ואיציק לעצור את פעולת המנקים ולאפשר לנו לכל הפחות לארוז ולהתארגן ליציאה עלו בתוהו וגורשנו בברוטליות מהוילה ה"יוקרתית". בדיעבד הסתבר שתוך כדי עבודת צוות הניקיון הוזזו מפתחות הרכב מהמקום בו היו מונחים והטלפון הושלך על ידי המנקים לא פחות ולא יותר אל פח האשפה!!! (מצאנו אותו לאחר חיטוט עיקש בשקיות הזבל...) בשורה התחתונה, סופ"ש שאמור היה להיות חוויה משפחתית מגבשת, הסתיים באקורד סיום צורם ומריר. יש לציין כי התארחנו עד היום במשך שנים רבות בעשרות אם לא מאות מקומות אירוח הן בארץ והן בחול. יחס משפיל שכזה, לא קיבלנו מעולם בשום מקום. איציק ועופר, לא ברור האם שכחתם שיש לכם אורחים שאמורים להגיע במוצ"ש או שמדובר באורחים שהזמינו מעכשיו לעכשיו והעדפתם לקבלם חרף ההבטחה שנתתם לנו בענין אפשרות הפינוי המאוחר. כך או כך, גרמתם לנו עגמת נפש רבה מאד ומבוכה רבה מול משפחתנו לאחר שהוצאנו סכום כסף לא מבוטל עבור שירות ירוד, חוסר אמינות, חוסר אכפתיות ובעיקר יחס משפיל כלפינו וכלפי האורחים שלנו. לצערנו אין מילים אחרות לתאר זאת. לו ניתן היה לדרג בציון אפס היינו עושים זאת אך מאחר והאתר מחייב דירוג כלשהו נאלץ לתת את הציון (המוגזם במקרה זה) של כוכב אחד שלם. אין ספק שלא נחזור אל המקום.
Avi Halaf
מקום עם הרבה פוטנציאל אבל התחזוקה רופפת