וילה אחוזת משי

מלון ריזורט באלקוש

9.3

וילה אחוזת משי

80, אלקוש, 13804, ישראל
( ? )

תמונות מוילה אחוזת משי

חוות דעת על וילה אחוזת משי

  • תמונה

    קרן קרס

    24.08.2021

    אחוזת משי היא הווילה המושלמת לאירוח משפחות וחגיגות מכל הסוגים!! חדרים מרווחים ונקיים ברמה שאין כמותה בארץץץ, מטבח מאובזר שיש בו הכללל ומתחם בריכה, סאונה ואטרקציות נוספות ענקקק ואין סיכוי להשתעמם לרגע! והבעלים.... ורד ואיציק פשוט אין מילים, דואגים להכלללל, אכפתיים, קשובים ונותנים יחס חם לכלל האורחים שלהם! מומלץ בחום!!!

  • תמונה

    Rotem Rotem

    23.08.2021

    אחוזת משי.. וואו איזה מקום. חלומי,מספק והאירוח איזה אירוח של ורד ואיציק בהחלט לא משהו שזוכים בו במקומות בילוי בארץ. מרגיש חו"ל, נמצא בארץ

  • תמונה

    oded firsht

    14.07.2021

    ראשית !! ורד ואיציק אנשים מקסימים עם לב רחב הוילה !!! נקייה ברמות שאתם לא מבינים ! יותר מכל וילה וצימק שביקרתי בו בארץ ובעולם, מטבח ,, נו כבר אמרו יש בו הכל אבל הכל כולל מטבח חיצוני ! חדרים נעימים נקיים עם קליטת ווי פיי מעולה , ג’קוזי נקי וכיפי שולחן ביליארד כמו חדש הכל מתוחזק ברמה !!! כיף גדול ולא לשכוח לאכול בפסוטה אצל שריף…

  • תמונה

    Lior Feer

    10.07.2021

    שהינו באחוזת משי סופ״ש, משפחה של 7 נפשות. במילה אחת- חלום. וילת נופש מהמתוחזקות שיצא לי לשהות בהם, גקוזי, בריכה, סנוקר וכו׳, לא שיעמם לנו לרגע. פינת על האש לחובבים, רק לשים גחלים ובשר. ורד ואיציק היו זמינים לכל שאלה במהלך השהות שלנו והפכו את החוויה ללא פחות ממושלמת. עוד נחזור.

  • תמונה

    Lior Re'em

    28.08.2020

    מומלץ בחום. וילה ברמה גבוהה, בריכה ענקית, ג'אקוזי גדול, פינג-פונג, שולחן סנוקר, טלוויזיות בכל החדרים עם כל ערוצי הספורט כולל פרימיום! הבית נקי ומתוחזק כמו חדש. ורד ואיציק המקסימים נענו לכל דרישה בכל שעות היום. נוף גלילי פסטורלי, שקט ושלווה. בקיצור מושלם. בוודאות נחזור לשם!

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה אחוזת משי

צימר הפירמידה

מלון ריזורט באלקוש

אלקוש

בקתה בכפר

בית מלון באלקוש

102, אלקוש
(4.72)
וילה

אחוזת אופאל

וילה באלקוש

אלקוש

וילה 4 אס

בית מלון באלקוש

אלקוש

לה בריזה

מלון ריזורט באלקוש

אלקוש, 1380400

קהילתא

מכירת כרטיסים לאירועים באלקוש

אלקוש, 1380400

בית העם

מרכז תרבות באלקוש

אלקוש

La Brize

בית מלון באלקוש

Moshav, אלקוש

מיקומו של וילה אחוזת משי באלקוש

הצג מפה