באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Polina Berger
ידית של שירותים ושלט טלוויזיה שבורים. ארוחת בוקר במלון אחר עם בחירה מינימלית של אוכל.
עידן אשתיקר
חדרים לא נקיים אבק בכל מקום. מזגן מקרטע בלובי ובחדר אוכל. אוכל גרוע בקיצור חוץ מהמיקום הכל...
Danny Yoel
זול לא ממש נקי ולא כדאי להזמין אצלם ארוחת בוקר,היה מעליב ברמות וקיבלנו רק מנה אחת עלובה במקום שתיים.רק למקרה חירום!!!
אא בב
מלון אחד הגרועים זה בכלל לא מלון הכל שם קטן האוכל תעשיתי נורא גרוע אין שרות חדרים רק בבוקר מחלפים מגבות בכלל הרבה מהעובדים לא יודעים עברית כי הם (כולם ערבים/רוסיים) אמרו לנו שיש בריכה בסוף הביאו לנו בריכה על עמודים יש נוף מהמרפסת לים 5 דקות הליכה מהים רק המיקום שווה אם זה מלום 3 כוכבים אז 2 כוכבים זה פח זבל לא מתקרב יותר לשום מלון 3 כוכבים רק לדן פנורמה אחד המלונות הטובים ביותר
אנסטסיה קורס
הגענו ב19.7 קיבלו אותנו בצורה מושלמת שירות נהדר. אוכל בשפע וטעים. החדרים נקיים ומסודרים. נהנינו מאוד בבריכה ובפעיליות שהמלון מציע. תודה רבה למילכה הפקידת קבלה שהייתה נחמדה ועזרה בכל הבקשות והשהות שלנו. בהחלט נשוב ונמליץ.