באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
מיכל אל משעלי
האוכל טוב וטעים לא ברמה גבוהה אבל השאר המלון זקוק לשיפוץ מ0 לא יתכן מצב כזה היום
Yael Cohen
גרוע מאוד לקחת בחשבון שזה לא מלון אכסניה אם היו משפצים אותו זה היה מלון ברמה גבוה בזכות המיקום האוכל טוב
אבי מהמם ידגאר
האוכל טעון שיפור. חבל שלא משפצים את המלון. מקום פשוט מאד.
יהודה יזדי
מקום מדהים . אמנם ישן וכו... אבל חדרים צפים על הים . צוות מדהים
eli h
נתחיל מהטוב: האוכל מעולה ובשפע, הצוות מקסים ואדיב ועושה כל מאמץ להנעים את השהות במלון. עד כאן הטוב. המלון זקוק לשיפוץ יסודי או להריסה. הסניטרים ברמה ירודה. הכל נראה עתיק וישן ומוזנח ושבור כאילו המלון עמד מלכת במשך 3 עשורים לפחות. תחזוקת החדרים ברמה ירודה עם תקלות רבות והזנחה הזועקת מכל פינה. והמעלית. המעלית פשוט נוראית ובלתי אפשרית. לא יתכן שבשנת 2023 קיים מלון כזה במיקום כה מרכזי עם נוף מדהים, שלא מכבד את עצמו ואת אורחיו. לסיכום: הצוות מקסים, האוכל נהדר, הכוונות טובות. אבל זה פשוט לא מספיק. 4 מתוך 10, והייתי נדיב.