Brown Machne Yehuda by Brown Hotels | בראון מחנה יהודה

בית מלון בירושלים

7.7

Brown Machne Yehuda by Brown Hotels | בראון מחנה יהודה

יפו 105, ירושלים
( ? )

תמונות מBrown Machne Yehuda by Brown Hotels | בראון מחנה יהודה

חוות דעת על Brown Machne Yehuda by Brown Hotels | בראון מחנה יהודה

  • תמונה

    Jonathan Belder

    29.08.2023

    מלון מקסים, מיקום מעולה, אבל בצמוד אליו יש בניה קיצונית, ואני לא מתכוון שיש בניה בהמשך הרחוב - יש בניה ב300 מעלות מסביב למלון, כשאפילו במרפסת היה מורגש האבק מהאתר ובמהלך היום היה רעש. הרעש לא היה מוגזם במהלך היום אבל היה קיים ברקע. חדרים די קטנים אבל מכילים הכול, הג׳קוזי בחדר מפנק וגדול. כמובן שלוקח לא מעט זמן למלא אותו. אין למלון חניה!!! יצא ששילמנו על לילה יחיד (כשהגענו מאוחר ויצאנו מוקדם) מעל 100 שקל על חנייה בלבד. ועוד החניון שהומלץ לנו עליו היה במרחק של 300 מטר בעלייה. בסוף הייתי מעדיף לשלם יותר כסף על חדר ולא לדאוג על חניה מאשר הסיטואציה שהייתה בסוף. בלובי יש תמיד קפה ותה ושתיה קלה, אחלה של לובי עם שטח מקסים לשבת ולנוח. במלון יש גם גג עם בערך 12 מקומות להשתזף, ועם 2/3 ג׳קוזים. הבעיה היא שלא ממש בא לך לצאת לשם כי מתצפתים עליך מלמעלה פועלים שעובדים על הבניינים הגבוהים יותר שבבניה.

  • תמונה

    זוהר כהן

    27.08.2023

    טוב אז נורא רציתי להימנע מביקורת ציבורית, אבל כבר עבר מעל לשבוע מאז שהצפתי אתכם בפניות אישיות ובבקשות לחזור אליי עם מענה אנושי אך ללא תגובתכם. ראשית אציין שהמחיר בכלל לא תואם לתמורה המבישה שקיבלנו. שילמתי 1300 שח עבור לינה וארוחת בוקר, ללילה אחד(!) מדובר במחיר לא זול והציפייה לתמורה הוגנת היא לא ציפייה מופרחת. העובדה שאין לכם הסדר עם חניונים בסביבה ונאלצנו לשלם 170 ש״ח על חניון במרחק של כחצי קילומטר הליכה מהמלון היא פשוט מבישה! נמשיך לעבודה שהמלון יושב על אתר בניה (דבר שמצוין בעת ההזמנה) אבל, מצוין גם שהעבודות יימשכו עד השעה 19:00 בערב, כשבפועל הן נמשכו עד השעה 22:30 בלילה עם רעשים נורא נורא חזקים. בעת ההזמנה ציינתי שאני רוצה מיטה זוגית ולא 2 מיטות נפרדות, נעניתי במייל חוזר שהבקשה התקבלה אך כשעלינו למיטה בלילה ונפלתי בין 2 המיטות שחיברו לנו(!!!) הבנתי שגם את הדבר הבסיסי הזה לא קיבלתי. אסיים בעניין ארוחת הבוקר- ידוע שמקבלים שובר לבית קפה אך הציפייה היא שמשלמים 1300 שח ללילה היא להגיע לבית קפה ולא להוסיף שקל אחד על דברים בסיסיים בבתי מלון אחרים. הגענו לבית הקפה וגילנו שכל אחד מקבל שתייה קרה אחת ושתייה חמה אחת. כשבבית מלון רגיל עם חדר אוכל לא מגבילים אותי בכמות השתייה/האוכל. חוויה נורא מאכזבת, 180 מעלות מכל הפרסום וההייפ שיש סביב הרשת הזו. אני עדיין מחכה שנציג שלכם יחזור אליי ולא עם תגובה לקונית שחוזרת על עצמה כאן בביקורות ורק מוסיפה לשם הרע שכבר נוצר לכם.

  • תמונה

    maya alter

    25.08.2023

    חזרנו עכשיו והאכזבה היתה גדולה מאוד. נתחיל בזה ששילמנו 350 שקלים על החניון מתחת למלון (מדובר בלילה אחד!) כי אין להם חניה או הסדר חניה. נמשיך לזה שהמלון על אתר בניה ודחפורים. המרפסות מכוסות בחול ואבק וממש לא שווה לקחת חדר עם מרפסת כי לא תוכלו להיות דקה במרפסת הזו בגלל הרעש והאבק. החדרים לא ממש נקיים ולא מלאו לנו אפילו סבון בכלי של הסבון. ממש מלון ברמה נמוכה מאוד. לא נחזור!

  • תמונה

    בארי ראש

    24.08.2023

    הגענו זוג ל״חופשה״ במלון בראון מחנה יהודה לפני כשבועיים וזו לא פעם ראשונה שלנו ברשת מלונות בראון. החוויה הייתה מזעזעת בלשון המעטה. מעבר לזה שהחדר היה לא נקי, הטלויזיה לא עבדה והשירותים לא היו תקינים כל המלון היה מלא באבק והיה רועש לאורך כל שעות היום מהשיפוצים שמתרחשים ליד המלון (אמנם זה מצוין באתר שיש רעש מהשיפוצים אך לא מצוין שהמרפסת והחדרים מלאים באבק ושלא ניתן להשתמש בבריכות על הגג מרוב אבק ולכלוך דבר שהשפיע מאוד לרעה על החוויה). מעבר לכל זה עשינו מסאז שהיה מתחת לכל ביקורת, המעסים היו ממש לא מקצועיים, הם השאירו את הדלתות פתוחות לרווחה ואחת מהן הייתה לאורך כל הטיפול בטלפון שלה לא הפסיקה להסתמס ולקבל הודעות. הדבר הכי עצוב בכל הסיפור הוא שמאז שהותנו במלון ניסינו ליצור קשר עם המלון ובפרט עם אחראית שירות הלקוחות במלון שאחראית על העניין להבנתנו ללא הצלחה. בכל פעם רושמים את מספר הטלפון שלנו ומציינים שיחזרו אלינו ועבר כבר למעלה משבוע וחצי ואף אחד לא התקשר. לא ניתן להשיג אותם ולא נראה שזה מעניין מישהו. לא ממליצים בכלל להתקרב למלון הזה, חוויה ממש לא נעימה וחוסר שירותיות לחלוטין.

  • תמונה

    Heli Moshkovich-cohen

    24.08.2023

    טוב, אז אתחיל בזה שזו היתה מתנת הפתעה ליום הולדתי הגענו למלון שלא נדבר שאין במלון חניה מסודרת והיינו צריכים לשלם מאות שקלים על יום וחצי חניה וללכת רגלית מרחק לא קטן למלון אז הגענו למלון קיבלנו מפתח לחדר כשהגענו לחדר החדר משום מה היה פתוח לרווחה , כמו כן היה אמור להמתין לי הפתעה בחדר וזאת לאחר סיכום דברים עם הקבלה אבל זה לא קרה , התקשרנו לקבלה וזמן ההמתנה לכל מענה היה ארוך מאוד זה היה נראה כאילו אנחנו לא רצויים לאחר 4 פעמים סוף סוף הצלחנו ליצור קשר עם הקבלה בטענה שלא הגיע אלינו ההפתעה שהובטחה לנו וכל תשובה שלהם הייתה״ כבר מביאים״ וזה לא קרה וכך 4 פעמים של הבטחות לבסוף ההפתעה הגיעה שזה כבר לא היה הפתעה. החדרים היו מאד קטנים ומאודדד חשוכים דבר שלא אופייני לחדרים בבתי מלונות והמיטות היו קצרות באורכן מה זה?????? ושלא נדבר על הג׳קוזי שהיה בחדר שהיתה בו נזילה וטלויזיה לא תקינה אבל השוססססס היה שאין במלון חדר אוכל דבר שלא ידעו בעת סגירת ההזמנה , קיבלנו שוברים להגיע למסעדה המסעדה היתה עמוסה התור היה ארוך מתיש ומעצבן , אז חברים בבקשה לקרוא ביקורת לפני שאתם סוגרים נופש במלון בראון, אני אני התאכזבתי ראו הוזהרתם

עסקים נוספים בקרבת מקום לBrown Machne Yehuda by Brown Hotels | בראון מחנה יהודה

Holysuite J Tower

בית מלון בירושלים

יפו 105, ירושלים

סברס מרכז שטח ישראלי

חנות בגדים בירושלים

יפו 105, ירושלים

דיסקונט - שלוחת סניף מרכז ירושלים

בנק בירושלים

יפו 103, ירושלים

בי סייקל

חנות אופניים בירושלים

יפו 74, ירושלים

אופן חשמלי

חנות אופניים בירושלים

יפו 74, ירושלים

מצלה - אוכל רחוב ירושלמי

מסעדת שווארמה בירושלים

יפו 105, ירושלים

ד"ר רוטנברג ישראל

רופא שיניים בירושלים

יפו 78, ירושלים

רחלי ור ניר הקונדיטוריה

מאפייה בירושלים

יפו 103, ירושלים

בן ציון א. כהן - צעצועים ומכשירי כתיבה

חנות צעצועים בירושלים

יפו 80, ירושלים

תכשיטי יעל

חנות תכשיטים בירושלים

יפו 101, ירושלים

מלונות בקרבת מקום לBrown Machne Yehuda by Brown Hotels | בראון מחנה יהודה

Holysuite J Tower

בית מלון בירושלים

יפו 105, ירושלים

Prima Palace פרימה פאלאס

בית מלון בירושלים

יחיאל מיכל פינס 2, ירושלים

אברהם הוסטל

בית מלון בירושלים

הנביאים 67, ירושלים, 9470211

דוידקה גסט האוס - דירות אירוח בירושלים באזור מרכזי

מלון ריזורט בירושלים

יפו 97, ירושלים, 9438306

Mina Hotel

בית מלון בירושלים

הרב חיים אבולעפיה 10, ירושלים, 9430712

מלון בוטיק אגריפס

בית מלון בירושלים

אגריפס 15, ירושלים, 9430208

MODERN & NEW 2BD in Heart of Nachlaot

בית מלון בירושלים

עובדיה סומך 18, ירושלים

Avital Hotel

בית מלון בירושלים

יפו 141, ירושלים

Eshel suites

בית מלון בירושלים

אבן ישראל 3, ירושלים

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםמכבסהמתאים לחיות מחמדמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיהעישון אסור

מיקומו של Brown Machne Yehuda by Brown Hotels | בראון מחנה יהודה בירושלים

הצג מפה