הבנק הבינלאומי
בנק בבת ים
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-500-3200
-
שעות הפתיחה של הבנק הבינלאומי:
יום ראשון: סגור
יום שני: 8:30 עד 13:30, 16:00 עד 18:30
יום שלישי: 8:30 עד 13:30
יום רביעי: 8:30 עד 13:30, 16:00 עד 18:30
יום חמישי: 8:30 עד 13:30
יום שישי: 8:30 עד 12:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום להבנק הבינלאומי
בנקים בקרבת מקום להבנק הבינלאומי
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
Val Z
סניף לא פעיל ומיותר,כל פעולה שתבצעו תצתרכו לבדוק שוב ושוב שהתבצע, רק כדי להבין שלא התבצע שום דבר, כשאתה מתעצבן שלא התבצע לא נותנים לך פתרון פשוט תחכה שכן יתבצע. אם אתם נופלים בסניף על אחת בשם נורית אל תצפו לשירות... היא תסתכל עליכם עם מבט ריק של דג שנסחף לחוף ותגיד ואני מצטט "לא יודעת מה קרה או עם מי דיברת אבל אם מישהו אמר לך משהו אז לך אליו מה אתה בא אלי" ואז תתן מבט לתור שיש לה ואז לאחת הקולגות שלה במבט עייף שהיא לא יכולה לצאת להפסקה. אין להם רישומים מתי התקשרת ומה ביקשת אין להם מושג מי טיפל בך או מה אמרו לך אין להם שום סדר ושום ארגון ובגדול נראה שגם לא אכפת להם והם לא באמת גם רוצים. קיבלתי שיחה מה"בנקאית האישית" שנלחמה בשיחה שאני אשאר ולא אעזוב אחרי הניתוק עד היום לא בדקה אם מה שכעסתי עליו טופל בכלל ועם סיום השיחה הסתיימה ה"דאגה" . .. עדכון: לאחר שובה של לימור מחופש נראה שהדברים טופלו ויש איזשהו מעכב לסיכום התהליך: הזמנתי כרטיס אשראי לא הוזמן הכרטיס פעם ראשונה פעם שניה שוכנעתי שהוא יגיע לסניף הוא נשלח לכתובת מגורים שלא הייתה מעודכנת למרות שבקשתי לעדכן עם מעבר לסניף פעם שלישית שוכנעתי שהכרטיס יגיע לכתובת מגורים מעודכנת בסוף הוא הגיע לסניף כל התהליך חודש ושבוע אחד בנוסף עלי לשלוח צילום פרוט אשראי כדי להחזיר לי את הגביה של הנפקת כרטיס (מה שמוזר לי שלא נעשה אוטומטי ואני צריך לדאוג לזה שזה יעשה) ובגדול נורא חבל שפשוט לא שלחו אחרי הפאשלה הראשונה דואר רשום שהיה פותר את כל הבעיה ובדיעווד גם חוסך כסף וגם עצבים סתם נשאר טעם לוואי רע מאוד של שירות לקוי עידכון 2022 לא עונים לא מטפלים אשכרה מפילים אותך מהקו טלפונית הסניף הזה גרוע
LIOR TZABARY
אין מענה טלפוני גם לא חוזרים אליך באימל
Shani Bar
פשוט בנק מזעזע !! אין מענה טלפוני והשיחות מתנתקות פעם אחר פעם בנקאים שחושבים שהשירות שלהם מספק או טוב ! הבנק על דעת עצמו פותח חשבון חסכון ומבצע החזרים של חיובים וכל פעם שמנסים לברר משהו צריך להגיע פיזית או להמתין מספר ימים עד לחזרה של נציג שירות שלא יודע שתפקידו לתת שירות !!!! לא מומלץ בכלל !
אורנה אלרואי
שירות גרוע. רציתי לשלם שובר לאוניברסיטה ונאלצתי להמתין שעה וחצי בתור. כשפניתי למנהלת לשאול מדוע יש רק טלר אחד ענתה לי בשיא הרצינות שאם אני ממהרת אולי כדאי לי לחפש בנק אחר. מסביבי בתור עמדו הרבה מאוד אנשים מבוגרים חסרי אונים שהמתינו כ 3 שעות בתור. יחס מחפיר ומזלזל.
צילה רחמני
שירות גרוע ביותר שעות ממתינים למענה טלפוני לקוח שצריך אותכם במידית ,אין קול ואין עונה הדבר היחיד שניתן לעשות זה לעזוב את הבנק וכנראה אחרי רשום זה , כך אני אעשה. יש מבחר ענק בחוץ. שלא תגידו יש אתר ,לא כל דבר צריך לרוץ לאתר יש דברים שיש לנהל בשיחה קצרה וגם דחופה. לקוח לא צריך להישאר עם העסקה שלו בידיים מורמות כשיש אפשרות אחרת. י . תנסו להיכנס לנעלי הלקוח. מבטיחה לא להישאר אצלכם . די נמאס מכם.