באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
miri cohen
מלון now נמצא באילת בחוף הצפוני.. איך שנכנסים מרגישים בחול, האווירה במלון נותנת לך תחושה של נחת ושלווה כמו באי טרופי! מלון לגילאים 18 פלוס. רמת השירות במלון גבוהה ואיכותית! וכל אורח מקבל תשומת לב מירבית ויחס אישי! וגולת הכותרת זה mood מסעדת השף במלון, בארוחת ערב הכל היה מעדן. וארוחת הבוקר הוגשה לכל אורח לשולחן. לגמרי פינוק אמיתי! הבריכה על גג המלון לצד קוקטייל היא חוויה בלתי נשכחת! ממליצה בחום :) בטוח שנחזור!
צדפת המדבר
וואו! זה היחס שאתה מצפה לקבל במלון! אין ספק שנחזור לכאן. ליאנה הג'וקרית הייתה נהדרת, האוכל במסעדת moon נפלא, שוחחנו עם מנהלת המלון מירב ועם השף קובי, ואמרנו להם שמאד נהנינו.
שובל רם אספיד
הלוחש לישראלים: אש היינו במלון במהלך אוגוסט 2023. חלקכם קוראים על המלון ותוהים האם המלון הוא 5/5 או 1/5. התשובה לכך, היא תלוי, וזה מה שמיוחד במלון הזה, השאלה האם טוב לך בו, תלויה בגיל שלך, בוויב שלך, ואולי חשוב להכל באיזה חדר שמו אותך. בואו נתחיל: במבט כללי: 3.5/5. בסוף, מדובר במלון ברמה מקבילה ל4 כוכבים סביר. לא מדובר ברמת ישרוטל אקסקלוסיב משום בחינה, גם לא ברמת מרבית ישרוטל קולקט. חדרים: 2-4.5/5. פה יש פער מאוד משמעותי. החדרים חדשים ולכן מגיע לפחות 2 כוכבים. אבל, החדרים הבסיסיים ללא בריכה פרטית קטנים באופן שלא מצדיק את המחיר. אין אמבטיה ותא המקלחת והשירותים שקופים ונמצאים בתוך החדר ללא הפרדה. כלומר שאם רוצים לעשות מספר 2.. או שבן זוג שלך שותף לריח ולרעש או שהוא צריך לצאת מהחדר. הכיור בתוך החדר קטן ואין ארון לאחסון ממשי כמו שצריך. התכנון של חדרי הבסיס גרוע, ולא נותן מענה טוב אלא לאדם יחיד שבא להתארח. מנגד החדרים עם הבריכה גדולים, מרווחים, חדשים ועם הפרדה של תאי השירותים. לא רמת ישרוטל אקסקלוסיב, אבל רמה טוב מאוד. בידוד בחדרים סביר, אבל גם החדר הטוב ביותר לא בולם את רעש המסיבות בחוץ. האווירה: 2-5/5: האווירה מאוד תלויה באדם שאתה. זה לא מלון למי שרוצה להירגע ולא לזוגות. אבל.. זה גן עדן למי שרוצה להגיע לאילת למסיבת בריכה. האווירה צעירה, הצוות צעיר התחושה היא של אנרגיות. יש אנשים שזה חלום בשבילם, יש כאלו שבשבילם זה סיוט ללכת במלון ולהרגיש רגלים דביקות מוודקה רדבול. השירות: 3.5/5: הגענו למלון ולא היה אף אחד בקבלה. במסעדה כשעמוס הכל מתנהל לאט מדי. בכל זאת, שירות טוב בכל מה שקשור לניקיון החדרים וכן יש תחושה שמדובר בצוות מלון צעיר עם צוות שמשתדל להיות מקצועי כמה שאפשר. האוכל: 3/5. לא רמה של מלונות ישרוטל, לא באיכות ולא במגוון. אבל, ארוחת הבוקר מספיק טובה ולא מבישת בתי קפה של רשתות מובילות בתחום. לכן ארוחת הבוקר לא תאכזב איש. מנגד, שאר האוכל יקר מאוד ביחס לממוצע בשוק, ובטח בעיר שבה אין מע״מ. לדוגמא.. סלט בורטה עולה 74/76 שח, בזמן שבמסעדות מעולות הוא עולה 64. חבל, תמחור שלא מתאים לכל קהל. המתקנים: 3.5/5. בגדול יש בריכה, מסעדה ויש בריכה מול המסעדה שהיא יותר שכשוכית. אין חדר כושר, אין בית כנסת , אין מתקנים משמעותיים נוספים. הבריכה למעלה אמורה להיות לאורחי המלון אבל זה לא ממש נשמר. נוספים נחמדים: יש נטפליקס בחדרים, המלון ממוזג, התקרות בחדרים גבוהות, המלון סמוך לסניף מכולת שלי. נוספים פחות נחמדים: בחדרים עם ה ג’קוזי אין פרטיות מהרחוב, בימי שישי ושבת שיש מסיבות היציאה מהמלון לטיילת היא כניסה למסיבות ולא נותנים לצאת, אין תודעת שירות מספיקה מבחינה שהצוות מנסה להבין מה ניתן לעשות טוב יותר. מיקום: 3/5. בקצה הטיילת ליד הרודס. כעיקרון צרי ללכלת לכל מקום משמעותי. בכל זאת קרוב למכולת שלי ולאייס מול לגן הציון סביר. לסיכום: מלון now הוא מלון מעט שונה באילת. לצעירים רווקים הוא מלון נהדר! . לזוגות ומשפחות, הוא פחות מתאים במתכונתו הנוכחית בוודאי בסופי שבוע שבהם יש מסיבות בריכה עד שעה 18:00 בערב.
Tamar Horesh
הצוות במלון מקסים ומאוד מאוד אדיב, כיף לראות חברה צעירים ישראלים עם תודעת שירות כזאת גבוהה. האווירה במלון כייפית, נקי ומאוד טעים
Sapir Laniado
אחרי סופש חלומי הכי בא לי לפרגן לצוות על שכל כך דואג לכל אורח ברמה האישיתתת, האוכל היסטרי ברמות, הלוואי וכל מלון יאמץ את הקונספט של הארוחת בוקר! הכל עד הפרטים הקטנים והיה שווה ומחכה כבר לחזור