באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
יהונתן פלדשטיין
מלון מעולה, לא פעם ראשונה שלנו אוכל מעולה !! רוצה להודות לצוות חדר האוכל ובמיוחד למיתר שדאג בצורה אישית לילדים !! כמו כן הילדים נהנו מאוד מצוות הבידור שהיו מעולים וכמובן תודה מיוחדת לשירלי מנהלת המלון על כך שדאגה ללא הרף להנעים את שהותנו במלון. מעריכים ומקווים לחזור משפחת פלדשטיין
eliel guerra
המלון מאוד מפנק. יש בו את כל מה שמא פשר לחופשה להיות טובה ולהפיק את המיטב. יש במלון בריכות שחייה למבוגרים וגם ילדים, האוכל מאוד מגוון ובאיכות, החדרים נקיים עם נוף מדהים, פעילויות לילדים, חנויות בתוך המלון וכו'. אנחנו מאוד נהנינו. תודה לשירלי על יחס אישי.
Daniel Yedid
שירות גרוע. חשוב לציין שהאוכל היה לא טוב, אין מבחר בכלל והכל נראה לא מזמין בלשון המעטה. קיבלנו זיכוי כספי על הארוחה אחרי שהתלוננו שהאוכל היה יבש מאוד, אבל עדיין זה הופך את החוויה לחוויה טובה וזה לא הופך את הנופש לנופש חוויתי. חשוב לציין שאין שומר בכניסה שבודק אם אתם שייכים למלון, הכל מופקר ומרגישים את זה. לטענת המנהלת בגלל שזה מלון קטן של 100 חדרים אין צורך לשים אבטחה ולוודא שהאורחים בטוחים, יש מצלמות והכל בסדר. אני כמובן לא אחזור לשם, לא מציע לכם לסגור שם, תמורה לא טובה לכסף שתשלמו, גם אם זה זול אל תתפתו !
NOFAR LEVY
הרבה זמן לא חוויתי חוויה כזאת גרועה! החדר ברמה ירודה מזרון לא נוח מזגן בקושי עובד, העובדות בקבלה עושות טובה שהן עוזרות עונות בצורה מזלזלת. כל הלילה סבלנו מחום מתקמצנים ללכת לקנות מאוורר מורחים עם טכנאים שמסתכלים על המזגן ולא עושים כלום. בושה. מביך שמלונות 5 כוכבים בארץ נראים ככה
שמאי גלס
בראש ובראשונה מודה לשף מיכאל היקר על ארוחות טעימות ומגוונות ושירות מעולה. כמו כן לנשות הקבלה בחדר האוכל במלון ולצוות הנקיון על עבודה מסבירה פנים ונעימה. המלון נקי אך יש מקום לשיפוצים כי הכל ישן וכך גם הפלאס. הייתי חוזר שוב ללא ספק. חניה בשפע ומיקום מצויין עם נוף יפה. אפילו תפסתי דולפין באגם מתחת לחדר..