הרודס פאלאס

בית מלון באילת (Herods Palace)

תמונות מהרודס פאלאס

חוות דעת על הרודס פאלאס

  • תמונה

    shir rabi

    11.09.2023

    הגענו למלון לסופש לחגוג את יום הנישואין שלנו 2 חדרים לידינו רעש בלתי פוסק של מוזיקה ממש רועשת בשעות 2,3 בלילה ואת האבטחה וצוות המלון זה כלל לא מעניין. כל החופשה שלנו סבלנו מרעש בלתי פוסק וכל כמה שהתרענו לא בוצע דבר בנושא. הסיפור חזר על עצמו במשך 2 לילות רצופים ואף בצהרי יום שישי עד השעה 21:00 ולאחר שהאורחים הנכבדים מאותו חדר חזרו מארוחת הערב של שישי הקרנבל חזר עד שעה 2 בלילה. לא טיפלתם כמו שצריך כי טיפול כמו שצריך אחרי עשרות שיחות היה מונע את הסיפור בשנית ובשלישית כמו שקרה. שוחחנו גם עם אחראי משמרת וגם עם מנהלת קשרי לקוחות של המלון ואותם זה ממש לא עניין נושא הרעש ולא הראו שום נכונות לטפל בבעיה עד כדי כך שאנחנו נאלצנו להזמין משטרה למלון שתאכוף את הרעש באמצע הלילה! החמור ביותר זה שהפיצוי על זה שחופשה שלמה שלנו הוחרבה הוא שמכריחים אותנו לחזור ללילה בלבד באותו המלון למרות שציינו שלמלון הזה לא נחזור. מצטערת פיצוי כמו שהצעתם זה פשוט בושה לרשת פתאל שלא יודעת לקחת אחריות על כך שחופשתנו שעלתה המון כסף ושלה חיכינו המון זמן הוחרבה במלונכם וכמו שאמרתי אני לא אוותר לכם עד שאני יפוצה כמו שצריך !! התנהלות פשוט ביזיונית למלון שמחשיב את עצמו לבין הטובים. ממש לא ממליצה לאף אחד לסגור חופשה במלון הזה.

  • תמונה

    Hadar Itzhak Halevi

    10.09.2023

    מלון מצויין שירות מדהים, אוכל מגוון, היצע נרחב גם לטבעונים, במיוחד דימה שדאג כל בוקר למנות טבעוניות ופינוקים ודאג שכל ארוחה יהיה מענה בחיוך ובמהירות. וגם לציין לטובה את אברהם פקיד הקבלה שעזר וסייע בכל בקשה בחיוך ואדיבות שאין כמותה !! מנהלת המלון מצוינת ועזרה בבעיה שצצה בוודאי שנחזור שוב

  • תמונה

    yuval helbatez sofer

    10.09.2023

    התארחנו במלון לסופש שלם מחמישי עד ראשון והיה תענוג! החדרים מרווחים ומצויידים, אווירה במלון טובה. בחדר האוכל היה תענוג, מגוון מאוד גדול של סלטים, בשרים ועוד, האוכל טעים וחם וקינוחים לא רעים בכלל. למרות שהרגיש שהמלון די עמוס זה לא הורגש בחדר האוכל, תורים כמעט ולא היו ואם היו אז מעוד קצרים. כן הורגש העומס בבריכה שהיתה מלאה וכסאות ומיטות היה קשה למצוא, וגם בצאק אין למלון היה תור ארוך מדי.. והדבר הכי חשוב: האדיבות והחיוך של העובדים, כל העובדים נחמדים ותמיד עם חיוך על הפנים! כיף לבוא למקום כזה עם כאלה עובדים! הייתי ממליץ לבוא לנופש להנות!

  • תמונה

    Gilad Helbatz Sofer

    10.09.2023

    כבר פעם שלישית שלנו במלון, וכל פעם מחדש מדובר בחוויה! העובדים שירותיים ונחמדים, תמיד עוזרים עם חיוך. לשמחתנו קיבלנו כניסה לטרקלין ששיפרה מאוד את החוויה במלון, עם קפה, מאפים, אוכל ושתייה שהצילו אותנו בדיוק בשעות הקשות של היום שבהם הרעב תקף אותנו אך השעה הייתה רק 15:00 בצהריים. המלון ממוקם על הים, ובסוף הטיילת, בשבילנו זה היה כל מה שהיינו צריכים. שקט מכל המלונות והרעש, וקרבה לים עם מיטות שיזוף וצל. בהחלט אפשר להוסיף עוד מקומות מוצלים על החוף, אני בטוח שעוד אנשים ישמחו להשתמש בהם. האוכל במלון היה מצוין, אף על פי שאפשר לשפר אותו ולדייק אותו עוד קצת. לפעמים הדגים והבשר היו קצת יבשים מידי. באופן אישי לדעתי המגוון גדול מדי ולכן גם הרמה יורדת, אולי שווה לצמצם מגוון ולדייק את מה שקיים. הייתי שמח אם בארוחות ערב הייתה עמדת תה, כדי לעכל ולהקל על הקיבה לאחר ארוחה משביעה ומענגת. הגינון באיזור הבריכה יוצא דופן, עם בריכת דגים, צמחים ומפלים שעושים חוויה של הוואי. לא אשקר שהמוזיקה בבריכה קצת רועשת ולא בדיוק מרגיעה, אבל אולי זה מה שרוב אורחי המלון שהם לא אני מצפים לשמוע בבריכה. סהכ נהננו מאוד, מהטרקלין, מהגינון, מהעובדים הנחמדים, מהאוכל ומהחדרים.

  • תמונה

    Amit Gold

    05.09.2023

    הייתה לנו חוויה מדהימה ביותר במהלך שהותנו במלון. מהרגע שהגענו התקבלנו בחום ובמקצועיות. האירוח שקיבלנו היה יוצא מן הכלל, ולא יכולנו לבקש שהות טובה יותר. בראש ובראשונה, אני חייב לשבח את כל הצוות על השירות המוקפד. כל פרט, מניקיון החדר ועד מהירות שירות החדרים, היה ללא דופי. ניכר שהעובדים מתגאים בעבודתם, וזה הפך את השהות לנוחה להפליא. כמו כן אני חייב לציין גם את שירלי, מנהלת המלון, שיחסה עלה על כל הציפיות שלנו. המסירות שלה להבטיח שלכל אורח תהיה חוויה בלתי נשכחת הייתה באמת יוצאת דופן והייתה היענות לכל בקשה שלנו וגרמו לנו להרגיש כמו אורחים מוערכים לאורך כל השהות. האווירה הכללית של המלון הייתה מענגת, והרגשתי לגמרי בבית. תשומת הלב לפרטים, האדיבות של הצוות והשירות יוצא הדופן הפכו את הביקור למיוחד באמת. אני רוצה להביע את תודתי הלבבית לכל הצוות על שהפך את שהותי לבלתי נשכחת כל כך. אני מצפה לחזור למלון בעתיד וללא ספק אמליץ עליו לכל חברי ובני משפחתי. תודה על חוויה כל כך מושלמת ובלתי נשכחת!

עסקים נוספים בקרבת מקום להרודס פאלאס

סוכנות דואר

סניף דואר באילת

קניון מול הים, אילת

AMOR - Royal Garden Hotel

חנות בגדים באילת

הים, אילת

Sport extreme

אזור לטיולים רגליים באילת

הים, אילת

אמפוריום

חנות בגדים באילת

הים 6, אילת

לילות קסומים

מועדון לילה באילת

הים 7, אילת

עורך דין פלילי באילת בן יוסף אלמוזנינו ושות'

משרד עורכי דין באילת

הים 7, אילת, 8808000

הרודס ויטאליס

מלון ריזורט באילת

הים 8, אילת, 8808000

Herods Boutique

בית מלון באילת

הים 7, אילת
(4.56)
מסעדה

לוויתן

מסעדה באילת

קרדו, אילת, 88000
(4.35)
מסעדה

לורנס

מסעדה באילת

הים 8, אילת, 8814101

מלונות בקרבת מקום להרודס פאלאס

הרודס ויטאליס

מלון ריזורט באילת

הים 8, אילת, 8808000

Herods Boutique

בית מלון באילת

הים 7, אילת

Hotel Now Eilat | מלון בוטיק נאו אילת

בית מלון באילת

הים 5, אילת, 01284

דן אילת

מלון ריזורט באילת

אילת, 88101

ישרוטל ספורט קלאב

בית מלון באילת

דרך הים, אילת

רויאל ביץ' אילת

בית מלון באילת

הים 1, אילת

רויאל גארדן

בית מלון באילת

88000, אנטיב 5, אילת

מלון מלכת שבא

בית מלון באילת

אנטיב 8, אילת, 8851016

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמרכז עסקיםגישה לחוףשירות חדריםמתאים לילדיםמסעדהספאמכון כושרברהעישון אסור

מיקומו של הרודס פאלאס באילת

הצג מפה