באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
shir rabi
הגענו למלון לסופש לחגוג את יום הנישואין שלנו 2 חדרים לידינו רעש בלתי פוסק של מוזיקה ממש רועשת בשעות 2,3 בלילה ואת האבטחה וצוות המלון זה כלל לא מעניין. כל החופשה שלנו סבלנו מרעש בלתי פוסק וכל כמה שהתרענו לא בוצע דבר בנושא. הסיפור חזר על עצמו במשך 2 לילות רצופים ואף בצהרי יום שישי עד השעה 21:00 ולאחר שהאורחים הנכבדים מאותו חדר חזרו מארוחת הערב של שישי הקרנבל חזר עד שעה 2 בלילה. לא טיפלתם כמו שצריך כי טיפול כמו שצריך אחרי עשרות שיחות היה מונע את הסיפור בשנית ובשלישית כמו שקרה. שוחחנו גם עם אחראי משמרת וגם עם מנהלת קשרי לקוחות של המלון ואותם זה ממש לא עניין נושא הרעש ולא הראו שום נכונות לטפל בבעיה עד כדי כך שאנחנו נאלצנו להזמין משטרה למלון שתאכוף את הרעש באמצע הלילה! החמור ביותר זה שהפיצוי על זה שחופשה שלמה שלנו הוחרבה הוא שמכריחים אותנו לחזור ללילה בלבד באותו המלון למרות שציינו שלמלון הזה לא נחזור. מצטערת פיצוי כמו שהצעתם זה פשוט בושה לרשת פתאל שלא יודעת לקחת אחריות על כך שחופשתנו שעלתה המון כסף ושלה חיכינו המון זמן הוחרבה במלונכם וכמו שאמרתי אני לא אוותר לכם עד שאני יפוצה כמו שצריך !! התנהלות פשוט ביזיונית למלון שמחשיב את עצמו לבין הטובים. ממש לא ממליצה לאף אחד לסגור חופשה במלון הזה.
Hadar Itzhak Halevi
מלון מצויין שירות מדהים, אוכל מגוון, היצע נרחב גם לטבעונים, במיוחד דימה שדאג כל בוקר למנות טבעוניות ופינוקים ודאג שכל ארוחה יהיה מענה בחיוך ובמהירות. וגם לציין לטובה את אברהם פקיד הקבלה שעזר וסייע בכל בקשה בחיוך ואדיבות שאין כמותה !! מנהלת המלון מצוינת ועזרה בבעיה שצצה בוודאי שנחזור שוב
yuval helbatez sofer
התארחנו במלון לסופש שלם מחמישי עד ראשון והיה תענוג! החדרים מרווחים ומצויידים, אווירה במלון טובה. בחדר האוכל היה תענוג, מגוון מאוד גדול של סלטים, בשרים ועוד, האוכל טעים וחם וקינוחים לא רעים בכלל. למרות שהרגיש שהמלון די עמוס זה לא הורגש בחדר האוכל, תורים כמעט ולא היו ואם היו אז מעוד קצרים. כן הורגש העומס בבריכה שהיתה מלאה וכסאות ומיטות היה קשה למצוא, וגם בצאק אין למלון היה תור ארוך מדי.. והדבר הכי חשוב: האדיבות והחיוך של העובדים, כל העובדים נחמדים ותמיד עם חיוך על הפנים! כיף לבוא למקום כזה עם כאלה עובדים! הייתי ממליץ לבוא לנופש להנות!
Gilad Helbatz Sofer
כבר פעם שלישית שלנו במלון, וכל פעם מחדש מדובר בחוויה! העובדים שירותיים ונחמדים, תמיד עוזרים עם חיוך. לשמחתנו קיבלנו כניסה לטרקלין ששיפרה מאוד את החוויה במלון, עם קפה, מאפים, אוכל ושתייה שהצילו אותנו בדיוק בשעות הקשות של היום שבהם הרעב תקף אותנו אך השעה הייתה רק 15:00 בצהריים. המלון ממוקם על הים, ובסוף הטיילת, בשבילנו זה היה כל מה שהיינו צריכים. שקט מכל המלונות והרעש, וקרבה לים עם מיטות שיזוף וצל. בהחלט אפשר להוסיף עוד מקומות מוצלים על החוף, אני בטוח שעוד אנשים ישמחו להשתמש בהם. האוכל במלון היה מצוין, אף על פי שאפשר לשפר אותו ולדייק אותו עוד קצת. לפעמים הדגים והבשר היו קצת יבשים מידי. באופן אישי לדעתי המגוון גדול מדי ולכן גם הרמה יורדת, אולי שווה לצמצם מגוון ולדייק את מה שקיים. הייתי שמח אם בארוחות ערב הייתה עמדת תה, כדי לעכל ולהקל על הקיבה לאחר ארוחה משביעה ומענגת. הגינון באיזור הבריכה יוצא דופן, עם בריכת דגים, צמחים ומפלים שעושים חוויה של הוואי. לא אשקר שהמוזיקה בבריכה קצת רועשת ולא בדיוק מרגיעה, אבל אולי זה מה שרוב אורחי המלון שהם לא אני מצפים לשמוע בבריכה. סהכ נהננו מאוד, מהטרקלין, מהגינון, מהעובדים הנחמדים, מהאוכל ומהחדרים.
Amit Gold
הייתה לנו חוויה מדהימה ביותר במהלך שהותנו במלון. מהרגע שהגענו התקבלנו בחום ובמקצועיות. האירוח שקיבלנו היה יוצא מן הכלל, ולא יכולנו לבקש שהות טובה יותר. בראש ובראשונה, אני חייב לשבח את כל הצוות על השירות המוקפד. כל פרט, מניקיון החדר ועד מהירות שירות החדרים, היה ללא דופי. ניכר שהעובדים מתגאים בעבודתם, וזה הפך את השהות לנוחה להפליא. כמו כן אני חייב לציין גם את שירלי, מנהלת המלון, שיחסה עלה על כל הציפיות שלנו. המסירות שלה להבטיח שלכל אורח תהיה חוויה בלתי נשכחת הייתה באמת יוצאת דופן והייתה היענות לכל בקשה שלנו וגרמו לנו להרגיש כמו אורחים מוערכים לאורך כל השהות. האווירה הכללית של המלון הייתה מענגת, והרגשתי לגמרי בבית. תשומת הלב לפרטים, האדיבות של הצוות והשירות יוצא הדופן הפכו את הביקור למיוחד באמת. אני רוצה להביע את תודתי הלבבית לכל הצוות על שהפך את שהותי לבלתי נשכחת כל כך. אני מצפה לחזור למלון בעתיד וללא ספק אמליץ עליו לכל חברי ובני משפחתי. תודה על חוויה כל כך מושלמת ובלתי נשכחת!