Astral Village Eilat

חוות דעת על Astral Village Eilat

אביב לוי

12.09.2023

חדר פיצי ולא נקי בכלל ניקיון למראית עין ולא מעבר המצעים היו עם כתמים שקיבלנו תחדר כאילו לא החליפו בכלל מהאורחים הקודמית למחרת שביקשתי להחליף בבוקר בגלל שנשפך לנו מים על המיטה נאמר שברור שבניקיון כל יום מחליפים אז אין צורך לחכות חזרנו בערב למלון לישון המצעים כמובן רטובים רק מסודרים יפה יפה מה שבטוח לא נחזור למלון הזה לא חוויה של מלון בכלל לא מומלץ

אלונה קפלניק

10.09.2023

זוועה!!! הגענו למלון, פגש אותנו קבט נחמד שאמר שיעזור לנו לקחת את המזוודות לחדר, נכנסנו למלון, היה קבט אחר, בקשתי עזרה, אמר לי שאני יכולה לקחת עגלה והמשיך לדבר עם עוד 2 אנשי צוות. יש לבת הזוג שלי תג נכה ובמקום לתת לנו לחנות קרוב, שלחו אותנו לחנות אחרי האייס מול. בקבלה שאלנו איפה אפשר לקנות שתיה כי מסתבר שאין במלון לובי, הוא אמר שאין איפה. הגענו לחדר, המקרר לא מקרר, במקלחת בקושי יש זרם של מים, המים מתחלפים כל רגע מקור לחום אז אפילו המקלחת, אחרי 5 שעות נסיעה הייתה נוראית. הלכנו לחדר אוכל, יש שם רק מים לשתיה, בקשתי מהמלצרית שתיה אחרת, אמרה שתקרא לברמן, לקח לו יותר מ 20 דקות להגיע, הגיע כבר כשסיימנו לאכול. מזגתי מים מהקנקן שהיה על השולחן, כמעט נחנקתי מחתיכת פלסטיק שהייתה בתוך המים. היחס של עובדי הקבלה לוקה בחסר. יש עובש בתקרה במקלחת. אמרו לנו שקיבלנו חדר פרימיום, אני לא רוצה לדעת מה קורה בחדרים שהם לא פרימיום. לא חוזרת לכאן גם בחינם!!

ג. ליאור

04.09.2023

כפי שנחשף בתוכנית חיסכון, החדרים במלון מזוהמים! נראה בתחקיר כי לא מחליפים ציפות ולא מנקים את החדר בצורה מינימלית! הצלם נס על נפשו ולא רצה לישון בחדר אפילו בחינם! לא רוצה לחשוב מה קורה במיטבח שלהם...🤮

Toolstrike toolstrike

29.08.2023

חייב להגיד שבאנו לסופש היה מדהים! האוכל בחדר האוכל היה מצויין שירות מצוין רק חבל שזה אותם ארוחות. מעבר לזה כבר בקבלה הרגשנו שבאמת רוצים רק לעזור(הייתה בעיה בחדר עם המזגן) בקיצור אוכל מדהים הבריכה גדולה ומרווחת עובד שתפס לנו את העין זה איתי מקפיטרייה בבריכה מחייך עוזר ורק רצה בטובתנו! תודה רבה גם לאביעד על החופשה המהממת נחזור בטוח!

Inbal Buskila

11.08.2023

הזמנו 2 חדרים צמודים.הגענט למלון בסביבות 12.30 חיכינו בתור מטורף לרישום .חיכינו לקבל הודעה שהחדר מוכן כאשר קיבלנו הודעה שוב חיכינו תור מטורף לקבלת מפתח. חדרים קטנים מאוד,רמת תחזוקה תואמת למלונות ללא דירוג כלל.קירות מתקלפים,רטיבות ,דלתות ארון זזות מהמקום. חדר אוכל סלטים לא טריים.תפריט שחזר על עצו כל ערב אותו דבר במשך 4 ימים.אוכל מלא תיבול ולא בריא כלל. בריכה מטונפת,מים חמים(כנראה שאין מספיק ספקולציה של המים). אין מקומות חניה!!! אכזבה ענקית אחרי שנתיים שסוף סוף התאפשר לנו לצאת לנופש עם הילדים מרגישים מאוכזבים ברמות. מוריד בעייני את השם של אסטרל לרמה בינונית מטה.חייבים לציין שהיינו באילת במלון אחר של אסטרל נכון יקר יותר אבל שם הרגשנו מלון ולא אכסניה.אין wifi בהרבה מקומות למעט הלובי

עסקים נוספים בקרבת מקום לAstral Village Eilat

לאונרדו רויאל ריזורט‎

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניהנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמתאים לילדיםמסעדההעישון אסור