באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אביב לוי
חדר פיצי ולא נקי בכלל ניקיון למראית עין ולא מעבר המצעים היו עם כתמים שקיבלנו תחדר כאילו לא החליפו בכלל מהאורחים הקודמית למחרת שביקשתי להחליף בבוקר בגלל שנשפך לנו מים על המיטה נאמר שברור שבניקיון כל יום מחליפים אז אין צורך לחכות חזרנו בערב למלון לישון המצעים כמובן רטובים רק מסודרים יפה יפה מה שבטוח לא נחזור למלון הזה לא חוויה של מלון בכלל לא מומלץ
אלונה קפלניק
זוועה!!! הגענו למלון, פגש אותנו קבט נחמד שאמר שיעזור לנו לקחת את המזוודות לחדר, נכנסנו למלון, היה קבט אחר, בקשתי עזרה, אמר לי שאני יכולה לקחת עגלה והמשיך לדבר עם עוד 2 אנשי צוות. יש לבת הזוג שלי תג נכה ובמקום לתת לנו לחנות קרוב, שלחו אותנו לחנות אחרי האייס מול. בקבלה שאלנו איפה אפשר לקנות שתיה כי מסתבר שאין במלון לובי, הוא אמר שאין איפה. הגענו לחדר, המקרר לא מקרר, במקלחת בקושי יש זרם של מים, המים מתחלפים כל רגע מקור לחום אז אפילו המקלחת, אחרי 5 שעות נסיעה הייתה נוראית. הלכנו לחדר אוכל, יש שם רק מים לשתיה, בקשתי מהמלצרית שתיה אחרת, אמרה שתקרא לברמן, לקח לו יותר מ 20 דקות להגיע, הגיע כבר כשסיימנו לאכול. מזגתי מים מהקנקן שהיה על השולחן, כמעט נחנקתי מחתיכת פלסטיק שהייתה בתוך המים. היחס של עובדי הקבלה לוקה בחסר. יש עובש בתקרה במקלחת. אמרו לנו שקיבלנו חדר פרימיום, אני לא רוצה לדעת מה קורה בחדרים שהם לא פרימיום. לא חוזרת לכאן גם בחינם!!
ג. ליאור
כפי שנחשף בתוכנית חיסכון, החדרים במלון מזוהמים! נראה בתחקיר כי לא מחליפים ציפות ולא מנקים את החדר בצורה מינימלית! הצלם נס על נפשו ולא רצה לישון בחדר אפילו בחינם! לא רוצה לחשוב מה קורה במיטבח שלהם...🤮
Toolstrike toolstrike
חייב להגיד שבאנו לסופש היה מדהים! האוכל בחדר האוכל היה מצויין שירות מצוין רק חבל שזה אותם ארוחות. מעבר לזה כבר בקבלה הרגשנו שבאמת רוצים רק לעזור(הייתה בעיה בחדר עם המזגן) בקיצור אוכל מדהים הבריכה גדולה ומרווחת עובד שתפס לנו את העין זה איתי מקפיטרייה בבריכה מחייך עוזר ורק רצה בטובתנו! תודה רבה גם לאביעד על החופשה המהממת נחזור בטוח!
Inbal Buskila
הזמנו 2 חדרים צמודים.הגענט למלון בסביבות 12.30 חיכינו בתור מטורף לרישום .חיכינו לקבל הודעה שהחדר מוכן כאשר קיבלנו הודעה שוב חיכינו תור מטורף לקבלת מפתח. חדרים קטנים מאוד,רמת תחזוקה תואמת למלונות ללא דירוג כלל.קירות מתקלפים,רטיבות ,דלתות ארון זזות מהמקום. חדר אוכל סלטים לא טריים.תפריט שחזר על עצו כל ערב אותו דבר במשך 4 ימים.אוכל מלא תיבול ולא בריא כלל. בריכה מטונפת,מים חמים(כנראה שאין מספיק ספקולציה של המים). אין מקומות חניה!!! אכזבה ענקית אחרי שנתיים שסוף סוף התאפשר לנו לצאת לנופש עם הילדים מרגישים מאוכזבים ברמות. מוריד בעייני את השם של אסטרל לרמה בינונית מטה.חייבים לציין שהיינו באילת במלון אחר של אסטרל נכון יקר יותר אבל שם הרגשנו מלון ולא אכסניה.אין wifi בהרבה מקומות למעט הלובי