באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אבי אדרי רוזנפלד
חדרים תמיד נקי באמת שווה ארוחת בוקר שווה ביותר. אבל תחזוקה של החדרים 1 הדוחים שיש . לאחר שהתלוננתי אמרו שידבר אייתי ועבר כבר 10 ימים בושה של מלון .
Michal Cochavi Akerman
מלון מאוד מיושן ונראה שלא שיפצו ב 15 שנה האחרונות. ארוחת בוקר ברמה הכי נמוכה שראיתי בחיים שלי במלון ישראלי... חדר אוכל צפוף וקלסטרופובי, יש חדרי אוכל שווים יותר בקיבוצים. חוסר תודעת שירות שלא נתקלתי בה מעולן גם באכסניות הצוות מבין שהאורחים מנסים לנוח ולא צועקים או גוררים כיסאות וריהוט מחוץ לחדר כאילו זה מחסן באיזה אולם אירועים . אם אתם בבריכה ורוצים מגבת אז יש לגשת לדלפק הקבלה, גם אם הוא מרוחק מאוד מהבריכה אם בא לכם קובית קרח בכוס שלכם..יש לפנות לקבלה 🤦♀️ אבל מה שמפריע בעיקר זה חוסר הנקיון והתחזוקה ישבתי בבריכה והיה שם אריח שבור המים הירוקים שהצטברו שם כבר החלו לגדל חיים, אין נקיון בבריכה אחרי שהיא נסגרת וגם לא בבוקר...לא נקיון מספק והרגל שלי שדרכה על ביצה קשה וחמוצים, שהיו ברחבת הבריכהכנראה כמה ימים תעיד על כך . אפילו מושב האסלה לא הוחלף והוא ישן , ובלוי.... כמה כבר עולה מושב אסלה?? תחליפו למען השם יא בינוניים! הספה בחדר.... נראה כמו ספה בבורדל ! לא מיצרים כאלו כבר ולא בקטע טוב ושיא השיאים אין נגישות לנכים! 2024 ואין מעלית מהחדרים לחדר אוכל או שביל גישה לעגלות וכיסאות גלגלים! שבוע אנחנו מעלים ומורידים את העגלה במדרגות מלון די פח בגדול... עדיף לסגור במלון בינוני אחר אבל עם קרבה למרכז ורמת נקיון בסיסית שנה שעברה היינו במלון קיסר שגם הוא בינוני אבל לפחות ניקו שם לא להתקרב למלון קלאב אין ! הדירוג בבוקינג ממש לא מייצג שום דבר מדובר במלון זוועה
דנה פלדמן טסלר
מזעזע- היחס של הצוות מגעיל, היה לנו בעיה במזגן והיו צריכים להעביר אותנו חדר, עד שהסכימו לתת לנו חדר כמו שהזמנו לקח חצי יום, הבטיחו שנוכל להכנס לחדר בערב- רק בלילה התחילו לנקות אותו ואנחנו עם ילדים קטנים שרוצים ללכת לישון. היחס מחפיר החדרים במצב זועה, הבריכה מטונפת, המציל בבריכה או בטלפון או מקלל את כולם. פשוט זועה!!!
Shay Bell
בסופו של יום כשאנחנו רוצים לצאת לחופשה , המטרה היא להנות. ואת זה המלון ובעיקרו צוות העובדים סיפק בצורה מושלמת . התקבלנו בחיוך ואדיבות מהרגע הראשון ועד לרגע שעזבנו. חדרים נקיים ומסודרים. בריכה שהילדים עפו עליה . ארוחת בוקר עשירה וטעימה. ושירות שירות שירות . יש מלונות גדולים יותר ונוצצים יותר ויחד עם זאת כשצוות העובדים הוא כזה שירותי, אתה נהנה יותר מכל דבר אחר. תודה לצוות המלון לכולם כולל כולם . היה מדהים . נתראה שוב זה בטוח .
S.Y
פעם שנייה ואולי אחרונה שאנו לנים במלון הזה. הזמנו דרך כרטיס חבר- משרד הבטחון ולא ידענו שצריך לציין שאנו מעדיפים חדר עם גישה . הפקיד לא ממש היה נחמד. אמר ש" אין חדרים עם גישה". קיבלנו חדר 105 עם מדרגות ללא מזגן, ללא מקרר שפועל, טלויזיות לא פעלו , שלטים לא היו מסוכרנים עם הטלויזיה בקיצור בלאגן גדול והרבה עצבים אחרי נסיעה של 6 שעות מחדרה.. דרשנו בקבלה לעבור חדר. לאחר התעקשות ו3 שיחות לקבלה, אדון אלכס קיבל "אישור" מהמנהל הגדול לעבור לחדר עם גישה .. קיבלנו חדר פצצה ! אבל להבא לא בטוח שנגיע. הפקידים בקבלה אינם מסבירי פנים , הבריכה עמוסה ולא נקיה, לא היה נוף מלהיב רק את החניון מול הפרצוף. המלון ממוקם רחוק מהמרכז - חייב רכב ולא היו פעילויות מיוחדות או בידור במלון. מתאים רק ללינה . לשיקולכם.