קלאב אין אילת

בית מלון באילת (Club in Eilat)

תמונות מקלאב אין אילת

חוות דעת על קלאב אין אילת

  • תמונה

    אבי אדרי רוזנפלד

    16.09.2023

    חדרים תמיד נקי באמת שווה ארוחת בוקר שווה ביותר. אבל תחזוקה של החדרים 1 הדוחים שיש . לאחר שהתלוננתי אמרו שידבר אייתי ועבר כבר 10 ימים בושה של מלון .

  • תמונה

    Michal Cochavi Akerman

    08.09.2023

    מלון מאוד מיושן ונראה שלא שיפצו ב 15 שנה האחרונות. ארוחת בוקר ברמה הכי נמוכה שראיתי בחיים שלי במלון ישראלי... חדר אוכל צפוף וקלסטרופובי, יש חדרי אוכל שווים יותר בקיבוצים. חוסר תודעת שירות שלא נתקלתי בה מעולן גם באכסניות הצוות מבין שהאורחים מנסים לנוח ולא צועקים או גוררים כיסאות וריהוט מחוץ לחדר כאילו זה מחסן באיזה אולם אירועים . אם אתם בבריכה ורוצים מגבת אז יש לגשת לדלפק הקבלה, גם אם הוא מרוחק מאוד מהבריכה אם בא לכם קובית קרח בכוס שלכם..יש לפנות לקבלה 🤦‍♀️ אבל מה שמפריע בעיקר זה חוסר הנקיון והתחזוקה ישבתי בבריכה והיה שם אריח שבור המים הירוקים שהצטברו שם כבר החלו לגדל חיים, אין נקיון בבריכה אחרי שהיא נסגרת וגם לא בבוקר...לא נקיון מספק והרגל שלי שדרכה על ביצה קשה וחמוצים, שהיו ברחבת הבריכהכנראה כמה ימים תעיד על כך . אפילו מושב האסלה לא הוחלף והוא ישן , ובלוי.... כמה כבר עולה מושב אסלה?? תחליפו למען השם יא בינוניים! הספה בחדר.... נראה כמו ספה בבורדל ! לא מיצרים כאלו כבר ולא בקטע טוב ושיא השיאים אין נגישות לנכים! 2024 ואין מעלית מהחדרים לחדר אוכל או שביל גישה לעגלות וכיסאות גלגלים! שבוע אנחנו מעלים ומורידים את העגלה במדרגות מלון די פח בגדול... עדיף לסגור במלון בינוני אחר אבל עם קרבה למרכז ורמת נקיון בסיסית שנה שעברה היינו במלון קיסר שגם הוא בינוני אבל לפחות ניקו שם לא להתקרב למלון קלאב אין ! הדירוג בבוקינג ממש לא מייצג שום דבר מדובר במלון זוועה

  • תמונה

    דנה פלדמן טסלר

    03.09.2023

    מזעזע- היחס של הצוות מגעיל, היה לנו בעיה במזגן והיו צריכים להעביר אותנו חדר, עד שהסכימו לתת לנו חדר כמו שהזמנו לקח חצי יום, הבטיחו שנוכל להכנס לחדר בערב- רק בלילה התחילו לנקות אותו ואנחנו עם ילדים קטנים שרוצים ללכת לישון. היחס מחפיר החדרים במצב זועה, הבריכה מטונפת, המציל בבריכה או בטלפון או מקלל את כולם. פשוט זועה!!!

  • תמונה

    Shay Bell

    10.08.2023

    בסופו של יום כשאנחנו רוצים לצאת לחופשה , המטרה היא להנות. ואת זה המלון ובעיקרו צוות העובדים סיפק בצורה מושלמת . התקבלנו בחיוך ואדיבות מהרגע הראשון ועד לרגע שעזבנו. חדרים נקיים ומסודרים. בריכה שהילדים עפו עליה . ארוחת בוקר עשירה וטעימה. ושירות שירות שירות . יש מלונות גדולים יותר ונוצצים יותר ויחד עם זאת כשצוות העובדים הוא כזה שירותי, אתה נהנה יותר מכל דבר אחר. תודה לצוות המלון לכולם כולל כולם . היה מדהים . נתראה שוב זה בטוח .

  • תמונה

    S.Y

    08.08.2023

    פעם שנייה ואולי אחרונה שאנו לנים במלון הזה. הזמנו דרך כרטיס חבר- משרד הבטחון ולא ידענו שצריך לציין שאנו מעדיפים חדר עם גישה . הפקיד לא ממש היה נחמד. אמר ש" אין חדרים עם גישה". קיבלנו חדר 105 עם מדרגות ללא מזגן, ללא מקרר שפועל, טלויזיות לא פעלו , שלטים לא היו מסוכרנים עם הטלויזיה בקיצור בלאגן גדול והרבה עצבים אחרי נסיעה של 6 שעות מחדרה.. דרשנו בקבלה לעבור חדר. לאחר התעקשות ו3 שיחות לקבלה, אדון אלכס קיבל "אישור" מהמנהל הגדול לעבור לחדר עם גישה .. קיבלנו חדר פצצה ! אבל להבא לא בטוח שנגיע. הפקידים בקבלה אינם מסבירי פנים , הבריכה עמוסה ולא נקיה, לא היה נוף מלהיב רק את החניון מול הפרצוף. המלון ממוקם רחוק מהמרכז - חייב רכב ולא היו פעילויות מיוחדות או בידור במלון. מתאים רק ללינה . לשיקולכם.

עסקים נוספים בקרבת מקום לקלאב אין אילת

יו קורל ביץ' קלאב

בית מלון באילת

חוף אלמוג אילת, 8812101

פרימה מיוזיק אילת

בית מלון באילת

almog beach, איזמרגד, אילת, 8806459

סונול אלמיג

תחנת דלק באילת

אילת
(4.47)
מסעדה

שוק דגים

מסעדה באילת

מרכז חנויות חוף אלמוג, אילת

ריף ביף - Reef Beef

מסעדת בשרים באילת

מרינה חוף אלמוג, אילת

טרקטורוני אילת ATV EILAT

יעד תיירותי באילת

חוף אלמוג מרכז חנויות, אילת, 88000
(4.61)
מסעדה

-pastot almog

מסעדה באילת

דרך מצרים 4, אילת

סופרמארקט חוף דרומי

סופרמרקט באילת

חוף אלמוג, אילת

מועדון הגלישה - Extreme By AsaBro Eilat

חנות לציוד גלישה באילת

Coral Beach, Shopping Center, אילת

Hummus Dubai Restaurant מסעדת חומוס דובאי

מסעדת מזון מהיר באילת

Shopping Center, Coral Beach, אילת

מלונות בקרבת מקום לקלאב אין אילת

יו קורל ביץ' קלאב

בית מלון באילת

חוף אלמוג אילת, 8812101

פרימה מיוזיק אילת

בית מלון באילת

almog beach, איזמרגד, אילת, 8806459

ישרוטל ים סוף

בית מלון באילת

מלון ים סוף, חוף אלמוג, אילת, 88103

הרברט סמואל ריף אילת

מלון ריזורט באילת

דרך מצרים, החוף, אילת, 8810501

Bar Beach - The Coral Beach Pearl

בית מלון באילת

דרך מצרים 110, אילת

חוף המגדלור

בית מלון באילת

חוף המגדלור, אילת

בית ויליאמס

בית מלון באילת

דרך נחל שלמה, אילת

הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת

בית מלון באילת

אילת

אורכידאה אילת

מלון ריזורט באילת

החוף הדרומי ת.ד 994, אילת

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםבריכה חיצוניתמסעדההעישון אסור

מיקומו של קלאב אין אילת באילת

הצג מפה