יו קורל ביץ' קלאב

בית מלון באילת (U Coral Beach Club)

9.1

יו קורל ביץ' קלאב

חוף אלמוג אילת, 8812101, ישראל
( ? )

תמונות מיו קורל ביץ' קלאב

חוות דעת על יו קורל ביץ' קלאב

  • תמונה

    Peeriel Eyal

    08.09.2023

    שאלתי חבר איזה אטרקציות לעשות באילת, וכשאמרתי לו שאני בבית המלון הזה, הוא אמר לי לשכוח מלקבוע אטרקציות ופשוט להנות ממה שהמלון מציע . והוא צדק! מהרגע שנכנסו קיבלנו יחס נעים וחם מצוות הקבלה. החדר שקיבלנו שודרג לחדר גדול בגלל הילדים. 4 ו8 האוכל היה מדהים, עם מבחר גדול כמעט בכל הארוחות, (היה חסר קצת מנות דגים( אבל מעבר לזה היה מפנק צוות הבידור היה הצוות הכי מושקע משקיע וטוב שראיתי עד היום, כעובדה אני זוכר את השמות של רובם (נועה,תהילה,אופיר,רוי,נוי,נויה)ובאמת קיבלנו מהם יחס מעולה והילדים נהנו איתם מאוד. ההופעות היו ברמה גבוהה מאוד, שהילדים ואנחנו היינו מרותקים. הבריכה הייתה גדולה יחסית לתקופה שהיינו בה (תחילת ספט') ולא הורגש עומס מיוחד. גם בחוף הפרטי היה מרווח ולא עמוס. יש אופציה להשאיל שנורקלים וגלשנים, ואפילו לעשות שיעור למי שלא יודע לשוט, בקיצור היה מדהים בכל פרמטר, מלון מומלץ למשפחות ומספק את כל מה שצריך כדי להנות מחופשה משפחתית מהנה

  • תמונה

    Natali Markovich

    07.09.2023

    ראשית אתחיל בכך שהשירות מעולה מכלל הצוות - החל מראשית האירוח, בחדר אוכל, בשירות חדרים ובכל מה שהיינו צריכים. האוכל מעולה ממש וגם הילדה הבררנית שלנו אכלה מעולה. הבריכה לקטנטנים ממש נוחה לילדים. הבריכה הראשית קצת קטנה. יש פינוקים לאורך כל היום ואין סיכוי להישאר רעבים. בכל הימים שהיינו הרגשנו גיוון מעולה באוכל וחדר האוכל נקי ומאד נעים לאכול בו. כיף שיש חוף ים ששייך למלון וניתן לגוון וללכת גם לים. ההצגות וההפעלות לילדים מעולות וממש מושקעות. היינו בקומה 9 ולא שמענו שום רעש. ועכשיו למעט חסרונות: רוב הזמן היה ריח של ביוב בחדר מאזור השירותים. וגם החדר הרגיש מיושן. חסרון נוסף הוא עניין החניות, למרות שבסוף כן הצלחנו להחנות. דבר אחרון שלא כ"כ הבנו, הגענו לקראת 2 וחצי ואכלנו ארוחת צהריים במהירות. שאלנו אם ביום האחרון אחרי שנצא ב11 נוכל להמתין רק לארוחת צהריים לפני הדרך ונאמר שלא, כי אכלנו ביום הראשון. לא כ"כ הבנו מה זה משנה. הרי האירוח הוא עד תאריך מסוים. המיקום של המלון די מרוחק מהמרכז, אבל תכלס אין באמת צורך לצאת. מגיעים כדי לאכול, לנוח ולהיות נטו במלון. לא צריך יותר מזה כלום. לסיכום - מומלץ מאד בעיקר עם ילדים, תמיד יש להם תעסוקה.

  • תמונה

    George Vex

    07.09.2023

    אני אחלק את הביקורת לשני חלקים. האירוח במלון מעולה, הצוות מאוד חייכני ונענה לכל בקשה, הכל כלול זה הכל כלול באמת. אנשים נותנים שרות עם חיוך גם לבקשות מוזרות מה שנקרא. הבעיה העיקרית ביותר של המקום זה המתארכים, יש אוכלוסיה מסויימת שחושבת שהכסף שלהם שווה יותר משל אחרים והם פשוט עושים רעש עד 1,2 בלילה, יושבים במרחב הציבורי ליד הבריכה ולא מפסיקים לעשות רעש לכל המלון כי החלונות של כולם פונים לבריכה.. אני ליטרלי כותב את זה עכשיו ב 1 בלילה ופשוט יש מוזיקה בחוץ ואנשים צוחקים/צועקים.. הכסף שלי לא יחזור למלון הזה, זה בטוח. סביר להניח שצוות המלון מפחד מלקוחות כי הם לא עושען שום דבר בנושא הרעש.. עצוב ומדכא ביותר. בנוסף, אם חשבת שינקו לכם את החדר בזמנים המוגדרים שכתבו אז זהו שלא.. צוות ניקיון יגיע אליכם לחדר אחרי שעות הניקיון ויפריע לכם במקרה שתכננתם משהו / או שלא תכניסו אותם כי תהיו עסוקים.. אני אישית כבר יומיים לא קיבלתי שירות ניקיון נורמאלי לחדר שלנו. במשפט סיום: השירות מעולה, הניקיון דורש שיפור, ועובדי המלון צריכים לפתח עמוד שדרה ולהכניס אנשים לחדרים אחרי שעת סיום כדי שאנשים שהכסף שלהם שווה לא פחות יוכלו לישון כמו בני אדם. בסופו של דבר קמנו בבוקר וביטלנו את היום האחרון, פשוט רצינו לחזור לבית ולישון כמו בני אדם.

  • תמונה

    חגי טל

    06.09.2023

    ביקורת מחודשת אחרי חמישה ימים במלון, חד משמעית המלון לא אותו מלון שהכרנו מאירוח קודם. ניכר כי העובדים עושים מאמץ גדול לסייע בכל מה שניתן אך לא ביכולתם. שוב כמי שחווה את המלון בשנותיו היפות נראה לדעתי שהחלטת הרשת היא לקצץ בתמורה לאורח ואולי להפחית טיפה במחיר ובכך לפנות לקהל רחב יותר. שורה תחתונה חיובי: דגש על שירות לאורח הקשבה ורצון לסייע. מסעדה איטלקית ברמה גבוהה, מאוד מומלץ. הופעות מושקעות ופעילות של צוות הבידור ברמה גבוהה. שלילי: חדרים מיושנים מאוד כמו המלון כלום לא מתחדש, דרוש שיפוץ חזותי ולחדרים דחוף. ניקיון ברמה בינונית מינוס. נראה כי האוכל ברוב הפעמים ממוחזר ומגיע בצורות שונות. אין עגלות קפה בבוקר רק מכונות שחלקן לא עובדות ואם עובד הטעם זוועה. סהכ מלון שירד ברמה עדיף שיחזרו להיות מי שהיו לפני כן.

  • תמונה

    קרן מ

    29.08.2023

    החדרים היו מסודרים אך לטעמי לא נקיים מספיק וגם המגבות... אבל הכל מתגמד מול שאר האטרקציות במלון... האוכל טעים וטרי! מגוון מטורף... כל יום משהו חדש בצהריים ובערב. הבר מתפקד בצורה טובה עם עמדת ילדים שיהיה להם קל ונוח לבקש מהבר ברד בצבעים שונים. לילדים בגילאי 4-7 יש קייטנה מ9 וחצי עד 17:00. הבריכה גדולה ולא מרגישים את העומס של מלון גדול. הפעילויות של צוות הבידור הוא על חלק גדול מהיום ובערב תמיד יש הופעה שמעניינת מספיק כדי לא לצאת מהמלון. החוף של המלון פשוט מהמם! מלא דגים מיוחדים שרואים דרך המצפה ועל החוף בין הסלעים מצאנו סרטנים קטנטנים וכוכבי ים. בקיצור... מעבר לחדרים, הכל היה מושלם! מאוד ממליצה!

עסקים נוספים בקרבת מקום ליו קורל ביץ' קלאב

סונול אלמיג

תחנת דלק באילת

אילת
(4.47)
מסעדה

שוק דגים

מסעדה באילת

מרכז חנויות חוף אלמוג, אילת

ארומה Aroma

בית קפה באילת

Yahalom st מלון ים סוף חוף דרומי, אילת

ישרוטל ים סוף

בית מלון באילת

מלון ים סוף, חוף אלמוג, אילת, 88103

סופרמארקט חוף דרומי

סופרמרקט באילת

חוף אלמוג, אילת

פרימה מיוזיק אילת

בית מלון באילת

almog beach, איזמרגד, אילת, 8806459
(4.61)
מסעדה

-pastot almog

מסעדה באילת

דרך מצרים 4, אילת

חוף המערות

יעד תיירותי באילת

דרך מצרים, אילת

מועדון הגלישה - Extreme By AsaBro Eilat

חנות לציוד גלישה באילת

Coral Beach, Shopping Center, אילת

Hummus Dubai Restaurant מסעדת חומוס דובאי

מסעדת מזון מהיר באילת

Shopping Center, Coral Beach, אילת

מלונות בקרבת מקום ליו קורל ביץ' קלאב

ישרוטל ים סוף

בית מלון באילת

מלון ים סוף, חוף אלמוג, אילת, 88103

פרימה מיוזיק אילת

בית מלון באילת

almog beach, איזמרגד, אילת, 8806459

הרברט סמואל ריף אילת

מלון ריזורט באילת

דרך מצרים, החוף, אילת, 8810501

קלאב אין אילת

בית מלון באילת

איזמרגד 10, אילת

Bar Beach - The Coral Beach Pearl

בית מלון באילת

דרך מצרים 110, אילת

חוף המגדלור

בית מלון באילת

חוף המגדלור, אילת

בית ויליאמס

בית מלון באילת

דרך נחל שלמה, אילת

הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת

בית מלון באילת

אילת

אורכידאה אילת

מלון ריזורט באילת

החוף הדרומי ת.ד 994, אילת

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהגישה לחוףמתאים לילדיםמסעדהחבילת 'הכול כלול' זמינהג'קוזיספאמכון כושרבר

מיקומו של יו קורל ביץ' קלאב באילת

הצג מפה