ישרוטל ים סוף

בית מלון באילת (Isrotel Yam Suf)

9.5

ישרוטל ים סוף

מלון ים סוף, חוף אלמוג, אילת, 88103, ישראל
( ? )

תמונות מישרוטל ים סוף

חוות דעת על ישרוטל ים סוף

  • תמונה

    Leon Subbotsky

    16.09.2023

    מארחים את המשפחה שלי כל שנה כבר יותר מ-20 שנים. רמה אחת מעל כל שאר המלונות בישראל.

  • תמונה

    tal shalev

    14.09.2023

    אחת החוויות המהנות שהיתה לנו באילת כבר הרבה זמן. המלון נמצא בצד הרחוק של העיר, ליד המצפה התת ימי, כך שאין בלגן ואין רעש ואין קניונים וטיילת וכל הדברים הפחות מעניינים שיש לעיר להציע. האוכל במלון פשוט נהדר, זו ללא ספק ארוחת הערב הכי טובה שאכלנו במלון אי פעם. כל ערב היו מספר מנות בשריות שכולן היו מדהימות וטעימות. ארוחת בוקר מגוונת שהילדים מאוד נהנו ממנה ולמי שצריך משהו מהיר בצהריים, יש מנות שניצלונים ענקיות כל כך ששתי מנות הספיקו לעשרה ילדים רעבים. מעבר לזה ישנן הרבה פעילויות יצירה והעשרה לילדים לאורך רוב היום, יש חדר משחקי וידאו, יש משחקייה, ויש שלוש בריכות נפרדות כך שלא נוצר עומס. העיצוב בחדרים קצת עייף אבל הבנתי שאגפים אחרים במלון עברו שיפוץ והם נראים טוב יותר. המקלחות נקיות, עם ראש גשם וזרם מצוין. החנייה בתוך המלון היא סיוט אבל ממש ליד יש מגרש עפר שניתן לחנות בו בלי בעיות. בקיצור, מלון שווה ביותר ומומלץ בחום לכל מי שנמאס לו מאילת המוכרת ורוצה משהו שקט יותר.

  • תמונה

    Amir Azran

    27.08.2023

    אין מילים, הרגע חזרנו מהחופשה ולא יכולתי להתאפק מלכתוב. היה מושלם. שירות מדהים! (אין כמו נטלי, שלא משנה איפה היינו ראינו אותה והיא תמיד חייכה והיתה מקסימה), החדרים, האוכל מעולה, השקט בבריכה, הניקיון, הכל מתוקתק עד לפרט האחרון. אפילו שכבר היינו ברכב, חגורים לצאת חזרה הביתה, נקישה בחלון: ''קחו בקבוקי מים לדרך, נסיעה טובה''. מושלם. תודה!!

  • תמונה

    Yaniv Snir

    15.08.2023

    חזרנו אחרי כמה שנים שלא היינו, קצת מאכזב היה לראות שלא הרבה השתנה, המסדרונות הלא ממוזגים ממש מעצבנים, האוכל במזנון הצמוד לבריכה מזעזע. דווקא האוכל בלובי היה מפתיע לטובה, חלופה סבבה אם לא רוצים לצאת למסעדה או לשלם על ארוחת ערב יקרה בחדר אוכל של המלון. החוף ממול למלון ממש כיפי. סה"כ נהננו אבל לא בטוח שנרצה לחזור.

  • תמונה

    לירון משה

    03.08.2023

    השירות במלון נהדר! כל בוקר נשאלנו אם נרצה שינקו לנו את החדר והוסיפו לנו מה שצריך וכמובן החליפו מגבות. ארוחת הבוקר היא פשוט נהדרת. שפע של מאכלים וגיוון מאוד אהבנו . בחרנו ללכת לחדר עם מרפסת גן ,לטעמי ממש מיותר, הצמחיה מביאה איתה דבורים דבר שמנע מאיתנו לצאת לשבת שם וגם הענפים מסורבלים ולא כיפי . לובי מפואר וכיפי ממש ,אפשר להתפנן שם. הבריכה גם נעימה וכיפית ,רק באסה שפעמיים הוציאו אותנו מהמים כי עשו בה קקי ...לא צריכה להסביר כמה זה לא נעים (אבל קורה). בנוסף לצערי אנשים אוכלים על המיטות והן מתכלכות נורא מהר ,אבל ניתן לבקש שיחלפו כיסוי למיטות שיזוף הגדולות . בנושא העישון בבריכה ,אסור ! ויש איזור שמיועד לזה ובכל זאת אנשים שהעירו להם שלא מעשנים בבריכה בחרו להמשיך ולעשן מבאס כי יש פחות וילדים והריח מפרי, אבל יחסית המצילים שמים לב ומעירים לאנשים. האוכל בלובי היה סה"כ אחלה ,בעיקר אני ממליצה לכם על הפיצות! והקוקטילים הטעימים. מלון כיפי ונותן תמורה למחיר . ממול יש גם חוף מקסים וכיפי . סופר/ מרחק הליכה קצר ויש ליד המלון סניף של ארומה . ריף הדולפינים גם נמצא ממש קרוב למלון ממליצה לכם ללכם חוויה מיוחדת+ תודה לכם .

עסקים נוספים בקרבת מקום לישרוטל ים סוף

Dugit Dive Shop

חנות לציוד צלילה באילת

Almog Beach, אילת

ארומה Aroma

בית קפה באילת

Yahalom st מלון ים סוף חוף דרומי, אילת

חוף אלמוג

תחנת אוטובוס באילת

אילת
(4.56)
מסעדה

מסעדת ברביץ'

מסעדה באילת

מתחם חוף אלמוג, אילת

יו קורל ביץ' קלאב

בית מלון באילת

חוף אלמוג אילת, 8812101

החוף של שי ( לשעבר בן הרוש)

בית קפה באילת

חוף אלמוג, אילת

ATM

כספומט באילת

אילת

אקווה ספורט

חנות לציוד צלילה באילת

Aqua Sport דרך מצרים/חוף אלמוג אילת, 88102

מרכז הגלישה - גלישת רוח

חנות לציוד גלישה באילת

בצמוד למלון הריף, סמטת טורקיז 9, אילת
(3.95)
בר

מאהל אבו יוסף

בר באילת

אילת

מלונות בקרבת מקום לישרוטל ים סוף

יו קורל ביץ' קלאב

בית מלון באילת

חוף אלמוג אילת, 8812101

Bar Beach - The Coral Beach Pearl

בית מלון באילת

דרך מצרים 110, אילת

הרברט סמואל ריף אילת

מלון ריזורט באילת

דרך מצרים, החוף, אילת, 8810501

חוף המגדלור

בית מלון באילת

חוף המגדלור, אילת

פרימה מיוזיק אילת

בית מלון באילת

almog beach, איזמרגד, אילת, 8806459

קלאב אין אילת

בית מלון באילת

איזמרגד 10, אילת

הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת

בית מלון באילת

אילת

בית ויליאמס

בית מלון באילת

דרך נחל שלמה, אילת

אורכידאה אילת

מלון ריזורט באילת

החוף הדרומי ת.ד 994, אילת

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לחיות מחמדגישה לחוףמתאים לילדיםמסעדהג'קוזיספאמכון כושרברהעישון אסור

מיקומו של ישרוטל ים סוף באילת

הצג מפה