פרוזדור

מסעדת המבורגרים בתל אביב - יפו (Prozdor)

• +972 3-523-3223

חוות דעת על פרוזדור

Shiri Finkelstein

17.09.2023

הזמנו מקום מראש, הושיבו אותנו ממש כשהגענו אין אופציה להזמין המבורגר פחות ממידיום וול. הבשר יבש וקיבלתי המבורגר ממש דק כמו סמאש בורגר למרות שלא ביקשתי סהכ טעים

Eyal Shani 2006

31.08.2023

המבורגר מטורף מההכי טובים שאכלתי בחיי. התפריט מגניב ממש המנות מקוריות מאוד שירות פגז והציפס טעים בטירוף והטבעות בצל קריספיות אש וגם המחירים ממש זולים בקיצור היה מדהים אבוא שוב בטוח.

Noy Saban

26.08.2023

ביקרנו כחלק מיומולדת (סגרנו שולחן מראש). הזמנו ראשונות טבעות בצל, שהיו כיפיות וטעימות מאוד. מגיע עם רוטב איולי. כולם הזמינו המבורגרים, (לא אוכלים תוספות גבינה, שאלו רוב התוספות שם), אנחנו ניסינו את: - המבורגר עם נקניקיית מרגז, היה טעים. - את המבורגר גשם של פטריות!!! נציין אותו לטובה (!) ממש ממש טוב ומומלץ. חלק מהנוכחים כן אוכלים קינוח חלבי, והמלצרית פינקה אותנו בחתיכת עוגת ביסקוויטים.

Sergii Onyshchenko

24.08.2023

הזמנו בורגר מידת עשייה טובה בורגר מאוד קטן 170 גרם לפי מה שאמרה המלצרית. לחמניה פי 2 יותר גדולה. בתפריט לא רושמים כמה גרם בורגר. מחיר גבוה. הגשה מוזרה מביאים ציפס ואחר כ10 דקות מביאים בורגר.

Shir Saban

09.08.2023

הגענו אתמול לחגוג יומולדת לאחי הקטן, סגרנו מראש מקום כי תמיד כשהגעתי פשוט מפוצץ (בשעות הערב). הזמנו לראשונות טבעות בצל וצ׳יפס אנימל סטייל, שניהם היו מצויינים. הצ׳יפס מגיע עם רוטב כתום, צ׳דר, בצל מטוגן ובצל ירוק. טבעות הבצל גם מעולות, קריספיות ורכות מבפנים, ומגיעות עם איולי טעים. לקחנו את המבורגר ״קודם כל תירגעי״, שמגיע עם מרגז, ביצת עין ובפנים מריחה של אריסה. הוא היה אחלה. בנוסף לקחנו את המבורגר ״כמו אחרי הגשם״ עם איולי כמהין, פטריות בטימין ותרד שהיה הרבה יותר לטעמי. היה פשוט מעולה. בגדול ההמבורגרים לא רעים בכלל, אבל בזכות התוספות שעליהם ולא בזכות הקציצה עצמה. אז מדובר במקום מושלם למי שנהנה ממגוון תוספות מיוחדות על ההמבורגר. מבחינת האווירה, תמיד יש שם אווירה כיפית והמון אנשים. והשירות גם היה מעולה. המלצרית המקסימה שמעה שיש לאחי יומולדת והוציאה לו עוגת ביסקוויטים.