ONE ZERO Private Digital Bank
בנק בתל אביב - יפו
6.3
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-549-5048
-
שעות הפתיחה של ONE ZERO Private Digital Bank:
יום ראשון: פתוח 24 שעות
יום שני: פתוח 24 שעות
יום שלישי: פתוח 24 שעות
יום רביעי: פתוח 24 שעות
יום חמישי: פתוח 24 שעות
יום שישי: 0:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לONE ZERO Private Digital Bank
בנקים בקרבת מקום לONE ZERO Private Digital Bank
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
tamir i
יש לי חשבון פאונדר בבנק כבר מעל לשנה. לא הכל עובד 100% חלק אבל בגדול הכל טוב, הייתי צריך לפנות פעם או פעמיים ועזרו לי בהתאם בצורה יעילה ויחסית מהירה. אני חושב שמי שהוא משתמש עצמאי ולא זקוק לשירות שיחזיקו לו יד ביד עם הרבה פניות יהיה מרוצה מהם.
אורית גולדריך
מאוד מאוד מאוכזבת …. בסהכ ניסיתי לפתוח בבנק, להעביר משכורת , ניסיתי להכנס לאפלקציה , היא סגורה ולא מאפשרת לי להרשם , התקשרתי לשירות לקוחות אמרו שזאת בעיה טכנית ויצרו איתי קשר עד שבועיים!!!!!! כי יש עומס, אחרי שעתיים התקשר בחור ואמר שיחזרו אלי היום והוא יעזור לי , כי צריך לפתוח את הרישום הוא נחסם…. נכון לעכשיו, לא התקשר אף אחד, ועם כל הביקורות השליליות שאני קוראת כאן, כנראה שאני אצטרף ל מאוכזבים….
הודיה
הצורך העיקרי שלי בבנק זה מענה מהיר, ולכן היה נשמע לי אטרקטיבי להצטרף לוואן זירו, אבל לא נתקלתי בשום דבר שהם עולים עליו מכל בנק אחר, בכל אופן לא במשהו שהייתי צריכה. המענה לא מהיר בכלל כמו שהם טורחים לפרסם כל הזמן, ומה שהכי מוזר בעיניי שאי אפשר לראות בתוך האפליקציה את פירוטי האשראי (רואים את הסכומים אבל לא את בתי העסק), מה שמצריך לפנות לאפליקציה של חברת האשראי. מסורבל. כשהבנתי שאין לי שום עניין לשלם כסף על כלום שאלתי באפליקציה איך אני יוצאת מהמסלול בתשלום ולקח להם משהו כמו שלושה ימים לענות לי שבעיניי זה מוגזם לכל הדעות. בקיצור, יש הרבה פוטנציאל כי לפי הפרסומים נראה שהם מבינים את הצורך של אנשים במענה בנקאי מהיר, רק חבל שבפועל זה לא קורה בשיט..
אלי טף
במשך יותר משבועיים ניסיתי לפתוח חשבון בבנק הדיגיטלי המתהדר ביתרון של אפליקציה לפתיחת מהירה של חשבון בבנק. ביזמתי פניתי לשירות הלקוחות כ 5-6 פעמים והם חזרו וטענו שמדובר בתקלה שכביכול מטופלת במחלקה הטכנית. כל בקשותי לדבר עם מנהל שיסביר לי את המצב תמיד נענו "הוא יתקשר אליך תוך שעה-שעתיים" וברור שזה מעולם לא קרה. בזמן המצטבר של ההמתנות הארוכות למענה משירות הלקוחות , הייתי יכול להגיע למספר סניפי בנקים באיזור המרכז ולפתוח חשבון. אופן ההתיחסות וההתעלמות מהלקוח מזעזעים (למה נציג מוסמך לא מתקשר ביזמתו ללקוח ומעדכן אותו במצב). אני לא אתקרב יותר לבנק זה
daniel yaskin
הייתי בטוח שבבנק שאני נמצא היום יש שירות בעייתי ואז אמרתי יאללה למה לא בוא נראה בנק דיגיטלי מלא חדש איזה כייף בנק כזה שעדיין לא מלא בלקוחות בטוח יתנו שירות טוב ויחס מצוין. אז חשבתי פתחתי חשבון ואז רציתי להתעניין בנושא העברת החשבון שלי אז פתחתי צ'אט שלחתי את השאלה שלי ורשמו לי באופן אוטומטי תכף בנקאי יצטרף לשיחה. עברו להם יומים ולא הגיע המענה. פה כבר עניין אותי להבין מה קורה פה אז התחלתי לחפש איך סוגרים את החשבון הבנתי שצריך באמת לחפש אז מצאתי כתבה של מישהו שהסביר איך עושים את זה וכמה היה ארוך וקשה לעשות זאת. כמובן שהכול בציפייה שמישהו יחזור אלי ואולי ינסה להבין מה בדיוק הבעיה... מפה לשם לא קיבלתי מענה מ12.07.2023 ועד עכשיו לא היה אחד שהשיב לאחת מפניות שלי נ.ב מזכיר שרק רציתי לדעת איך מניידים את החשבון שיש לי כבר לבנק חדש וחדשני אם שירות דיגיטלי אישי אז בשורה התחתונה שום דבר ממה שיש להם להציע לא עולה על שום בנק במדינה ואף הייתי אומר גרוע ביותר