קדמת עדן

בית מלון בשזור

7.2

קדמת עדן

שזור, ישראל
( ? )

תמונות מקדמת עדן

חוות דעת על קדמת עדן

  • תמונה

    מוריה

    10.08.2023

    חזרנו עכשיו מנופש של 3 ימים בקדמת עדן. התארחנו 8 משפחות ושכרנו את כל המתחם. כמה ימים לפני החופשה נחשפנו לביקורות הלא טובות פה ומאד נלחצנו, התקשרנו לאורי בעל המקום והוא הרגיע אותנו והבטיח שנהיה מרוצים, ואכן קיים. המקום לגמרי ענה על הציפיות שלנו. יש במקום 8 ביקתות עץ יפות ומעוצבות. שהתאימו לכולנו- משפחות עם 2 ילדים ועד משפחות עם 7 ילדים. דאגו לנו למזרונים נוספים וללולים לתינוקות. הבקתות מאובזרות עם פינת קפה, מקרר ומטבחון. מגבות ומצעים. המתחם כולו פרטי לגמרי, מטופח ויפה עם מסלעות וצמחיה ומלא פינות ישיבה. במרכז המתחם יש בריכה גדולה מאד, מקורה- היתרון שיש לה דפנות שקופות ואפשר כל הזמן לראות את הילדים. היא גם רדודה וזה מעולה למשפחות עם ילדים קטנים. הגדולים התבאסו מהגובה של הבריכה. הבקתות היו נקיות מאד וגם חדר האוכל המרכזי. יש במקום טרמפולינה והרבה בימבות מסוגים שונים, שולחן פינג פונג ושולחן כדורגל. יש בכל בקתה ג'קוזי, אבל יש בקתה נפרדת עם ג'קוזי שווה ממש ומפנק. בעל הבית דאג מאד לבדוק שהכל בסדר ושאנחנו מרוצים. המנקה הגיעה גם באמצע השהות שלנו כדי לנקות את המרחב הציבורי ואת הבריכה ולדאוג למה שחסר. חיסרון שבאמת קיים במקום הם הזבובים. בעלי המקום נלחמים בזה ע"י ריסוס ואמצעים שונים, אבל זה עדיין קצת מציק. לדעתי, מאוורר יכול לעזור בזה. לסיכום, אנחנו נהננו וממליצים למי שמתאים מתחם פרטי ויפה עם בריכה רדודה.

  • תמונה

    vika mewo

    31.01.2023

    היינו שלושה זוגות עם תינוקת והכלב שלנו בתיאום מראש, סגרנו יומולדת ברגע האחרון ולדעתי המקום הכי טוב שיכלנו למצוא בזריז לאותו סופש נהנינו מאוד כולם ובעיקר על החשיבה על הדברים הקטנים עבור מבקרי המקום יש בקתות נקייות נעימות עם אבזור מינימלי חשוב לציין שכל בקתה מעט שונה בכל בקתה יש ג'קוזי זוגי מעבר לג'קוזי המשותף הגדול ויש בריכה לא מאוד עמוקה שזה כן קצת מבאס אך מה שכן יאמר לזכות המקום היא שהיא מקורה מחוממת טוב בתקופה הקרה יחסית שביקרנו בבקתות תמצאו גם מגבות מצעים כפולים כריות פינת קפה בה היה קפה תה סוכר קומקום היה מקרר לא גדול בכל בקתה פינות ישיבה וטלוויזיה מחוברת לכבלים . מחוץ לבקתות הייתה טרמפולינה וכל מיני מכוניות קטנות שאם תגיעו עם ילדים הם ייהנו מהם ממש ולמבוגרים יותר יש משחקים כדורגל שולחן ופינפונג שמאוד נהנו מהם ובנוסף פינות ישיבה נוחות מרובות לארוחות ולעל האש יש ממש מנגל אבן כמו שבתמונה שזה נחמד ומושקע, בסהכ נהנינו תודה רבה על האירוח! :)

  • תמונה

    Eugene Melman

    02.01.2023

    עדן לצערי זה השם האחרון שהייתי נותן למקום הזה. הגענו 8 משפחות למקום שבכלל לא היה מוכן לקליטת אנשים. חדרים עם ריח של שתן, שיערות לא ברורות על המצעים, כתמים על הרצפה וג'וקים בכיור. בריכה מלאה בזבובים מתים שכמובן אף אחד לא נכנס אליה. תודעת שירות איומה של בעל המקום, כל מה שמעניין אותו זה לקבל כסף. על כל דבר שנשאל ענה זה מה יש. כאשר אחד האורחים העלה בפניו כי המקום לא בטיחותי לילדים קטנים ענה שלא אכפת לו אם הילד ישבור משהו כי יש לו ביטוח. מבחינה בטיחותית המקום לא מתאים לילדים קטנים. החלל בנוי כך שהילדים ישנים בסוג של עליית גג עם מדרגות מאוד משופעות ורווחים מאוד גדולים בין מדרגות. מאוד מסוכן כי הילדים יכולים ליפול. כמו כן המקום בנוי בכמה מפלסים ולא תחום מה שיכול להקשות על שמירת הילדים. לסיכום, כגודל הציפיה כך גודל האכזבה. לא הייתי ממליץ לאף אחד להתקרב למקום

  • תמונה

    Vitaly Proshin

    01.01.2023

    המקום הכי מזעזע שראיתי בחיים לא מתוחזק בעליל לא ממליץ בעל הצימרים לא נעים ואגרסיבי הבריכה מפוצצת בזבובים מתים שאר המתקנים לא מתוחזקים ולא בטחותיים שתן על האסלות שלא לדבר על הריח של השתן בחדרים מצעים כנירא הוחלפו פעם אחרונה ביום שהבריטים עזבו.

  • תמונה

    Igor Madaniev

    30.12.2022

    זוועה! אני מתאר את החוויה האישית שלי שחוויתי ומספר עובדות בלבד. אין בכוונתי לפגוע באף אחד. אנחנו שמונה משפחות שסגרנו את כל המתחם לסופש לשלושה ימים. כאשר הגענו קיבלנו חדרים עם מצעים שלא הוחלפו, גרביים וגומיות שער מתחת למיטה, שתן מסביב לאסלות וריחות לא נעמים בלשון המעטה. בריכה שלא נוקתה. כאשר דיברנו עם בעל הצימר, ציפינו לתגובה בסגנון של "סליחה, לא יקרה יותר", אך במקום זאת בעל הצימרים בחר לתקוף אותנו והסביר לנו שיש לנו סונדרטים גבוהים מדיי ואם רצינו מקום נקי ומסודר אז היינו צריכים ללכת למקום בהטעם וגם לשלם בהטעם, ו"שידענו מראש לאיזה מקום אנחנו מגיעים". כאשר הסבנו את תשומת ליבו לעובדה שאנחנו משפחות עם ילדים קטנים ואין בחדרים את המינימום הנדרש במבחינת בטיחות ילדים כגון שער למדרדות מקומה שניה בצימר או מדבקות נגד החלקה על המדרגות, התגובה הייתה: " זה בסדר, יש לי ביטוח"

עסקים נוספים בקרבת מקום לקדמת עדן

ירדנה ויליג'-צימרים בשזור(Yardena village)

אירוח בשירות עצמי בשזור

61, שזור

קסם בגליל

בית הארחה בשזור

59 קסם בגליל 59, שזור, 2013500
(4.01)
קניון

Grocery Store

קניון בשזור

שזור

צימר אחוזת אופוריה

מלון ריזורט בשזור

83, שזור, 20135
(4.37)
לינה

אחוזת יפה נוף

לינה בשזור

שזור
(4.56)
לינה

בקתות חן

לינה בשזור

שזור

בקתת הקסם

מלון ריזורט בשזור

126, שזור, 2013500

צימרים בשזור חלום במרום

לינה בשזור

13, שזור

חלום גלילי צימרים בשזור

מרכז נופש בשזור

13, שזור
(4.59)
לינה

הבקתות של פלורה

לינה בשזור

88, שזור

מיקומו של קדמת עדן בשזור

הצג מפה