באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Neta solomon
לא הייתי שם איך אדע
דנה זסלבסקי
מקום זוועתי עם שירות מתחת לכל ביקורת. לא מומלץ כלל!!!! ההיגיינה של הצימר שואפת למתחת לאפס, חוסר צדק מוחלט עם חוסר שירות ללקוח. בעלי צימר לא נעימים שלא יודעים לקבל ביקורת במקום. מצטטת את דבריה של בעלת הצימר-״הייתם יכולים לקום וללכת״, תגובה שלא נאמרת ללקוחות שבאו מרחוק מנסיעה של מעל לשעה וחצי!!!!!!!
מאיה עמיאל
הגענו שבוע שעבר לצימר והתאכזבו בצורה לא נעימה במיוחד כשבאנו באמצע שבוע ולקחנו חופש שלושה ימים בכדי להנות פעם ראשונה באמצע השבוע ובאמת הרגשתי שאני רוצה שייגמר החופשה הזאת. דבר ראשון הצימר עצמו ממש על הכביש הראשי המהיר שזה רעש בלתי רגיל. באנו מרעש וחיפשנו שקט את זה בעלת הצימר לא הטריחה להגיד. דבר שני ביקשתי מבעלת הצימר לשלוח לי עוד תמונות והיא אמרה לי שאין לה ומה שיש באתר זה מה יש.. (מה הבעיה לצלם ולשלוח את זה לא הבנתי??) מה שכן נכנסו לצימר וכבר הגשתי לא נעים הג'קוזי צמוד למטבח ושם מתקלחים ממש הזווי לא הטריחה להגיד שאין מקלחת כמובן וצריך להתקלח בג'קוזי, הג'קוזי לא היה נקי נאצלתי לנקות אותו.. דבר שלישי הרבה ליקויים בחשמל דברים שבורים שלא נדבר על הברז בכיור ליד השירותים ישן מאוד כולו חלוד. לצערי לא נמליץ לשום אדם כי היה לנו פשוט רע החופשה נהרסה לגמריי !!!
Nitai Sklar
המקום נראה מוזנח מהכניסה ועד לצימר. לא נראה שטרחו לנקות שם תקופה .ניקינו את הגקוזי בעצמנו לפני השימוש. מעבר לזה ממש לא מצדיק את המחיר ולא מזכיר את התמונות שכנראה נלקחו לפני כמה שנים. מוסיף פה תמונות עדכניות
gali bear
היינו בצימר לפני מספר ימים. רואים שהכוונה היא טובה, אנשים נחמדים... אך הביצוע פחות.. נתחיל בפינת המטבח שדרשה נקיון נוסף מצידינו. דלת המקרר תלויה על בורג, פנים המקרר לא נקי. בחדר השירותים - מתלה המגבות שבור והדלת לא נסגרת עד הסוף. אין מקלחת - מתקלחים בג'קוזי שנמצא בחלל הצימר, ללא וילון או פרטיות. נכון שמדובר בבני זוג - אך עדיין מצב מוזר. בכלליות נראה כי לא התכוננו , ואולי תקופת הקורונה השכיחה את הנקיון עד הסוף ואת הירידה לפרטים שכל כך נדרשת כשמדובר בצימר. למה לא התלוננו? - היינו קצת בשוק. וגם לא חשבנו שיעזור...