הבית בשומרה- אוויר ואווירה

בית נופש ללא עישון בשומרה

9.6

הבית בשומרה- אוויר ואווירה

בהרחבה-גבעת תמיר, שומרה, ישראל
( ? )

תמונות מהבית בשומרה- אוויר ואווירה

חוות דעת על הבית בשומרה- אוויר ואווירה

  • תמונה

    אריאל צ'יטיאט

    02.08.2022

    שנה שעברה כשהיינו בבית בשומרה כל כך נהנינו ולכן החלטנו לחזור לפעם נוספת. ללא ספק, זו הייתה החלטה מבורכת. המקום ממשיך להצטיין בניקיון ובתחזוקה המוקפדת: מהכפיות במטבח ועד לבריכה בחוץ, הכל נקי ומסודר. הבית עצמו מרווח וניתן להגיע בקבוצות גדולות ועדיין כל אחד יזכה למרחב משלו. המיטות הרבות במספר שבו, נוחות להפליא ומאפשרות שינה כראוי לנופש במקום מרגיע כמו שומרה. דבר מעניין ששמתי לב אליו הוא שבעלי המקום דואגים להיות עדכניים ולמעשה מחליפים את אפשרויות הבילוי והמסעדות בם ממליצים לבקר אחת לכל זמן. אז שווה להקשיב לעצתם! ובאשר לנוף המדהים שנצפה מהמרפסת, השקט, האוויר, והאווירה שאופפת את המקום, אלה נשארו כשהיו, פשוט חבל להרבות במילים, רק לבוא ולחוש. הודות לכל אלה השהות במקום הופכת לקסומה וממש ניכרת ההשקעה כדי שהדבר יישאר כך. על כן ממליץ בחום להגיע לבקר כדי להבין במה מדובר!!!

  • תמונה

    Moran Ben Hur

    21.06.2022

    בית מעולה. הנוף הירוק ממש ממול. יש מרפסת גדולה. מטבח מרווח. בריכה וגקוזי. מקומות נוחים לשבת. אני הייתי שם יומיים עם ילדים קטנים ולא ראיתי את הצורך לצאת, כי זה היה נח ונעים. אפילו היו פירות טעימים על העצים.

  • תמונה

    Shir Shaharabani Hadad

    20.06.2022

    בית יפה מתוחזק מאוד. מטבח מאובזר עם כל מה שצריך. באמת עד הפרט הקטן של קולפן . אלירן נעים מאוד והיה כיף לתקשר איתו. גם באמצע הסופש שהיינו צריכים עזרה היה נגיש ובא מאוד מהר לעזור. גם טלפונית וגם פיזית. המיקום מעולה עם נוף מהמם. הבריכה נמצאת במפלס תחתון. הייתי מוסיפה שני דברים: שטיחונים ליד הגקוזי בכניסה לבית ובמקלחות + מתקן תליה של כביסה שיהיה בצד.. מומלץ בחום

  • תמונה

    אלי וסרמן

    29.03.2022

    היינו משפחה רב דורית לסופש ארוך וחורפי. בית נהדר מטופח ונעים. סלון ומטבח גדולים ומאובזר היטב. אח עצים נפלא שעבד כל הזמן. גקוזי מחומם שנהננו ממנו ותפקד גם בקור. חדרים נוחים עם שירוקלחת בשלושתם. אלירן היה נעים ושרותי מאוד. היתה תקלה במזגן אחד בערב עדכנו אותו ולמחרת תוקן. הכול מעולה עוד נחזור

  • תמונה

    פנינה לוי

    19.09.2021

    3 ימים של בילוי משפחתי בוילה יפיפייה מול נוף מרהיב. הוילה נקיה, מרווחת, יפה, נוחה ומאובזרת היטב. היינו 4 זוגות מבוגרים ושישה ילדים עד גיל שמונה ולא היה חסר דבר! מומלץ מאד!

עסקים נוספים בקרבת מקום להבית בשומרה- אוויר ואווירה

(4.62)
לינה

צימר מגנוליה

לינה בשומרה

שומרה, 22855

בקתות הלוטם

בית מלון בשומרה

שומרה שומרה IL 2285500, שומרה

וילה טוסקנה בגליל

דירת נופש בשומרה

שומרה

חניתה בגליל

דירת אירוח בשומרה

שומרה

בקתה בשמורה צימר בגליל המערבי

מלון ריזורט בשומרה

גבעת תמיר 1, שומרה, 2285500

בקתות זמן קסם בשומרה

מלון ריזורט בשומרה

שומרה, 22855

שף פרטי בצפון

קייטרינג בשומרה

מושב שומרה גליל מערבי, 22855

ברכתא מתחם נופש גלילי

מלון ריזורט בשומרה

72, שומרה, 0022855
(4.67)
מסעדה

טרטוריה מקומית - local trattoria

מסעדה בשומרה

72 72, שומרה, 0022855

ברכתא - אירועים בטבע

אולם אירועים בשומרה

72, שומרה, 0022855

מיקומו של הבית בשומרה- אוויר ואווירה בשומרה

הצג מפה