אצה - סושי בר רמת ישי
מסעדת סושי ברמת ישי (Atza Ramat Yishai)
8.4
אצה - סושי בר רמת ישי
צפצפה 2, רמת ישי, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 4-983-1888
- לצפיה בתפריט
-
שעות הפתיחה של אצה - סושי בר רמת ישי:
יום ראשון: 11:30 עד 23:00
יום שני: 11:30 עד 23:00
יום שלישי: 11:30 עד 23:00
יום רביעי: 11:30 עד 23:00
יום חמישי: 11:30 עד 23:00
יום שישי: 12:00 עד 23:00
יום שבת: 12:00 עד 23:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לאצה - סושי בר רמת ישי
מאפייני העסק
קהל
ידידותי למשפחותמרחב בטוח לטרנסג'נדריםקבוצות
הצעותאלכוהולאפשרויות צמחוניותארוחות לילהארוחות קלותבירהייןמנות טבעוניותמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדיםכיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירהחמים וביתילא רשמית
מתקניםיש בר במקוםשירותיםשירותים לא ממוגדריםWi-FiWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדהבראנץ'ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירותישיבה בחוץמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחריםתכנון: ניתן להזמין מקוםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Johanna Azulay
אוף איתכם!!! לקוחות קבועים שמזמינים כל שבוע, מאז הכשרות, ממש ממש לא טעים הסושי!! השארנו כמעט הכל! וגם יקרו משמעותית את עלות המשלוח!
Lior Bohbot
במשך 20 דק' וארבע שיחות בסך הכל מנסה להבין האם המקום כשר? באתר כתוב שכן אבל שני אנשים שענו לי מהסניף והמוקד, אמרו לי שיש בעיה, ידברו איתי מהסניף, לא חזרו אליי... גם להגיד לא כשר זה בסדר, לא צריך לחפש תירוצים והמצאות שיש בעיה, העיקר תענו!
Yuval Zachoron
שירות מזעזע בלשון המעטה. עשינו הזמנה באפליקציה וקיבלנו הודעה שההזמנה תהיה מוכנה בשעה 20:00. הגענו בשעה שאמרו לנו והקופאי אמר שהיא תהיה מוכנה עוד רבע שעה. חיכינו בחוץ רבע שעה וכשנכנסנו שוב נאמר לנו שהיא תהיה מוכנה עוד רבע שעה. ניסיתי לברר באיזה שלב ההזמנה האם התחילו להכין או עדיין לא ונאמר לי שההזמנה ב"תהליכים" הם לא יודעים מתי תהיה מוכנה ואם אני מעוניין הם יכולים לבטל אותה ( אתם רציניים ??? אחרי שהחזקתם אותי 40 דקות זה מה שאומרים ? ). בושה של שירות. אני משם בחיים לא מזמין יותר !!!
Aviv Moneta Shlush
רצינו להזמין מקום לשישי בערב. התקשרנו ביום שני - כבר אז קיבלנו תשובה מוזרה: "אני יכול לרשום אבל זה ילך פה לאיבוד, אז תתקשרו ביום רביעי". התקשרנו ברביעי והזמנו. הגענו בשישי - רק כדי לגלות שההזמנה בכלל לא רשומה. במקרה היה מקום אז נשארנו. מאותו רגע, לא היה משהו שהלך חלק. ביקשנו תפריטים - קיבלנו 1 ל-10 סועדים, המון מנות לא היו במלאי, מים באופן קבוע הגיעו מעט ולא משנה כמה ביקשנו לא הגיע עוד בקבוק, חיכינו המון המון זמן לפינוי ולדברים אחרים, ועוד. חוויה קשה באופן חריג. חבל.
Malka Pinhasov
חייבת לציין שהאוכל היה מזעזע ברמות. טעם מעובד מאוד עם טעמי לוואי של הרטבים... הזמנו מיקס סושי סלמון וטונה, היה מזעזע פשוט דוחה ברמות קשות והכח היה כלכך לא טרי. חא הדג ולא הירקות בנוסף הזמנו סלט, העוף בו הגיע כאילו השניה הפשירו אותו, מאוד קר ולא טעים.. בנוסף הזמנונודלס עם בקר. הבקר הוא הדבר היחיד שהצליח מעט להציל את המנה מכיוון שלרטבים היה פשוט טעם לוואי נוראי. השירות לעומת זאת של הבנות היה נחמד לגמרי כמובן התלוננו גם בפניהן, אך לא בוצע שום שינוי. לא פיצוי לא כלום.. כנראה אלה התנאים של המסעדה... לא לזכות או לפחות לפצות קליינטים שבאמת לא נהנו. מיותר לציין שהחשבון היה מעל 200 שח. כשתרצו ללכת לאצה בפעם הבאה, תחשבו שוב.