וילה רגע בלבן

מלון ריזורט ברווחה (Villa instant white)

7.8

וילה רגע בלבן

רווחה, ישראל
( ? )

תמונות מוילה רגע בלבן

חוות דעת על וילה רגע בלבן

  • תמונה

    Sarah Horwitz

    22.03.2021

    חשוב לדייק שלא מדובר בוילה כמו שציינו, מדובר בדירה עם 3 חדרים וחצי חדר. חדר אחד כולל יחידת הורים, 2 חדרים סטנדרטים וחצי חדר, בריכה נחמדה וגקוזי קטן. בטלפון, ביקשנו לולים ומזרנים לילדים וקיבלנו לולים שבורים ולא בטיחותיים שזה בכלל זלזול. לא קיבלנו מצעים ושמיכות לילדים והתינוקות והיה ממש ממש קפוא בלילה. המקום לא מספק מגבות שזה בכלל הזוי בצימרים וצריך לבקש מהם. בדירה יש ריח של עישון לא אסטטי, הכל ישן, רצפה שבורה ומאוד מלוכלך ודביק. בלילה גילנו שגם המיטה בחדר הגדול שבורה ולא ניתן לישון שם, מאכזב לשלם מלא כסף ולסבול. כמובן שדיברנו עם בעלת הצימר נטע- מרחה אותנו בסיפורים "רגישים" על הילדים שלה והיא ממהרת ובלה בלה..... אמרה שתחזור אלינו, ולא חזרה, התקשרנו אליה ושוב סיפורים וסיפורים והעיקר לקחה מחיר מופרז שהגענו ונעלמה. חוויה לא נעימה בכלל! לא מומלץ.

  • תמונה

    מיכל מרקוביץ

    22.03.2021

    המקום מוזנח, ולא מתוחזק כלל. קיבלנו לולים שבורים ולא בטיחותיים לתינוקות, והמיטה הזוגית היתה שבורה, כך שלא ניתן היה לישון בצדה האחד. כבלים וחוטי חשמל גלויים בכל מקום, סכנה ממשית לילדים קטנים! וכן רצפה שבורה ומחסור חמור בשמיכות ומגבות... לסיכום, אכזבה גדולה וחוויה גרועה.

  • תמונה

    Avraham Haliva

    22.11.2020

    היינו בסוף שבוע עם כל המשפחה והיה פשוט מושלם !! מקום מקסים עם כל האיבזורים הנדרשים, בריכה מחוממת, טניס שולחן, שולחן סנוקר, מטבח שכולל הכל, עם תנור ו2 מקררים, פשוט לבוא להינות, טלויזיה עם יס בכל חדר, מזגנים!! והכי חשוב בעלת בית נחמדה מאוד ועוזרת בכל מה שמבקשים, והרבה בזכותה היה פשוט סוף שבוע שלא נשכח מהר !!!

  • תמונה

    Yoav

    12.09.2020

    עשינו מסיבת רווקים, קיבלנו את הוילה בזמן, נטע קיבלה אותנו והיתה מאוד נחמדה וזמינה, עזרה לנו בכל מה שהיינו צריכים. הוילה מאוד מרווחת, הבריכה מפנקת ונקיה, יש פינת מנגל, מלא מקומות ישיבה ואזורים שונים במתחם. בתוך הוילה יש 4 חדרי שינה עם מיטה זוגית בכל אחד, חוץ מזה קיבלנו עוד מזרנים ולכל מי שנשאר לישון היה מקום. נטע גם הוסיפה עוד מיטה זוגית בסלון. למחרת קמנו בנחת ועזבנו בצהריים... בקיצור היתה אחלה חוויה, וילה מושלמת למסיבות רווקים!

  • תמונה

    Roni Morag

    11.11.2019

    חגגנו אצל נטע מסיבת רווקות לאחותי והיה מושלם!! הבית מהמם ומצויד היטב ונטע הייתה מקסימה ועזרה לנו עם כל מה שהיינו צריכות (כולל התרעת דקה 90 של פלטת שבת ומיחם 😱) ממליצה בחום!

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה רגע בלבן

בית העם

מרכז תרבות ברווחה

רווחה
(3.51)
מכולת

מכולת רווחה

מכולת ברווחה

רווחה

צרכניית מושב רווחה

חנות מכולת ברווחה

רווחה

Cristina Yosef קליניקה בטכנולוגיה מתקדמת

מכון יופי ברווחה

רווחה

וילה רגע בלבן

מלון ריזורט ברווחה

משק 63, רווחה

רגע בנחת

מלון ריזורט ברווחה

בית 63, רווחה

טייקאייר מחסן יבואן / משרדים

חנות סיגריות אלקטרוניות ואביזרים ברווחה

רווחה

מיקומו של וילה רגע בלבן ברווחה

הצג מפה