רגע בנחת

מלון ריזורט ברווחה

7.7

רגע בנחת

בית 63, רווחה, ישראל
( ? )

תמונות מרגע בנחת

חוות דעת על רגע בנחת

  • תמונה

    Ariel Shimoni

    13.03.2023

    Avoid at all cost!!! להתרחק מהמקום הזה כמו מאש. זוועה. המקום מוזנח, מלוכלך, מגעיל בכל רמה אפשרית. בעלי הבית לא צריכים להשכיר את המקום, הוא לא ראוי למגורים, ובמיוחד לא במחיר המטורף שהם גובים. התמונות באתר של הוילה לא נכונות, המקום לא נראה ככה. הכול מוזנח, שבור, מטונף, פשוט דוחה. רבים כתבו את זה לפנינו ועשינו טעות ולא בדקנו לפני, מקווה שאחרים יראו את זה. כל הביקורות של ה 5 כוכבים הם שקר, רמאות!! עלק כולם פה מהללים את הנוף... בחירייה יש נוף יותר יפה. פשוט לא!!!!

  • תמונה

    מנשה כהן

    14.01.2023

    התארחנו סופש, מאוד נהננו גם מהאירוח של נטע בעלת הוילה וגם מהמקום. בריכה מחוממת לא יצאנו ממנה. נקי מסודר מרחבים גדולים ממש ממש כיף

  • תמונה

    Yifat Kuperstock

    28.08.2022

    המציאות אינה כפי המופיע בתמונות. למקום יש פוטנציאל טוב מבחינת המרחבים א-ב-ל המקום מאד לא נקי ומאד לא מתוחזק; רצפת ה"פרקט" מתקלפת, דלת הזזה של ארון הבגדים נשארה לי ביד כשניסיתי לפתוח אותה, המגבות ישנות ומוכתמות, טפט 'בריק' מודבק על הקיר בלי שום קשר למסגרת החלון, כתמי תיקוני צבע על הקירות והתקרה, שולחן פינג פונג וביליארד שבורים/עקומים ועוד ועוד. בעלי המקום מאד אדיבים ונחמדים אבל זה לא מפצה על ההזנחה שצועקת מכל מקום וחבל.

  • תמונה

    רונן רביב

    27.06.2022

    איזה מקום מדהים צוות נהדר ואדיב. חבל על המילים,פשוט לבוא ולהנאה צרופה

  • תמונה

    יוסי עמנואל

    28.04.2022

    המקום עבר שיפוץ ממש לאחרונה. ממש יפה ורגוע שם. הבעלים לא מציקים, מאוד נהנינו וממליצים מאוד, (כל הביקורות והתמונות הקודמות מתייחסות לאיך שהיה אולי לפני השיפוץ - היום הכל מושלם והשם של זה הוא רוי ועומר בכפר.) רק מהסנוקר קצת התבאסנו שהוא לא היה משהו חוץ מזה הכל אש.

עסקים נוספים בקרבת מקום לרגע בנחת

וילה רגע בלבן

מלון ריזורט ברווחה

משק 63, רווחה

טייקאייר מחסן יבואן / משרדים

חנות סיגריות אלקטרוניות ואביזרים ברווחה

רווחה

בית העם

מרכז תרבות ברווחה

רווחה

וילה רגע בלבן

מלון ריזורט ברווחה

רווחה

צרכניית מושב רווחה

חנות מכולת ברווחה

רווחה
(3.51)
מכולת

מכולת רווחה

מכולת ברווחה

רווחה

מיקומו של רגע בנחת ברווחה

הצג מפה

חיפושים נוספים