רקפת ספיר - הרשת המובילה לעיצוב הבית
חנות רהיטים בקרית עקרון
8.7
- http://www.rhs.co.il/
- +972 54-532-6105
-
שעות הפתיחה של רקפת ספיר - הרשת המובילה לעיצוב הבית:
יום ראשון: 9:30 עד 20:30
יום שני: 9:30 עד 20:30
יום שלישי: 9:30 עד 20:30
יום רביעי: 9:30 עד 20:30
יום חמישי: 9:30 עד 20:30
יום שישי: 9:30 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לרקפת ספיר - הרשת המובילה לעיצוב הבית
חנויות רהיטים בקרבת מקום לרקפת ספיר - הרשת המובילה לעיצוב הבית
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנות
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
א א
אחלה שירות ויחס מעולה מחיר טוב מרוצה מהדברים שקניתי תודה רבה🌺❤
Shay Gilboa
רשת רקפת ספיר. אתחיל בחוויית קניה יוצאת דופן ברמת שירות גבוה שהחלה במפגש בחנות בבילו. נענתי להסברים מקצועיים הן ברמת מוצר והן בעזרה בתכנון עיצוב שלא נתקלתי בהם בכל שנותי. מחירים הוגנים מוצרים ברמת גימור חדשני מפתיע ואף לטעמי מוביל באופנת הריהוט העולמי. תודה לכם מכל הלב אישתי והילדים והאורחים מחמיאים ונהנים מכל רגע בביתי. תודה לכם. אגב המוצרים מגיעים בזמן. אין כאלה דברים!
Oranit Gilboa
חנות מהממת ויפה שירות מעולה הייתה לנו חווית קניה מדהימה. אוהבים מאוד את המוצרים של רקפת ספיר לקוחות קבועים אנחנו.תמיד טוב לחזור לחנות שכל הזמן מחדשת קולקציה חדשה ולא משעממת. תודה
שני ולוטקר
להורים שלי היה שובר זיכוי בחנות בעקבות מוצר שהחזירו בעקבות פגם בייצור, אבל לא על זה הדירוג הנמוך כי זה יכול לקרות. דווקא על זה אין תלונות, הם התקשרו וישר טיפלו להם בעניין. האכזבה הייתה מהשירות שבחנות עצמה. הלכתי עם הוריי לממש את הזיכוי והסתובבנו בחנות, מוכר עזר לנו וייעץ לנו. הגענו לקופה והוצאנו את שובר הזיכוי. המוכר התעצבן ואמר שהוא אינו מקבל על כך עמלות (מה שממש לא אמור לעניין את הלקוח!!) ואמר לאבא שלי שהוא עשה לו תרגיל מלוכלך (כנראה בגלל שאבי הוריד קצת ממחיר המוצר). לאחר מכן המוכר פשוט עזב אותנו באמצע שעסקה (היה צריך עוד לתת לנו פרטים על ההזמנה ולארוז את החפצים השבירים שלקחנו), מוכרת אחרת שהייתה עדה לדבר, המשיכה את עבודתו וגם כן הייתה בהלם מההתנהגות שלו. אני והוריי יצאנו המומים מהחנות והמחשבה על זה הטרידה אותנו כל היום. שירות הוא שירות!! לא משנה איך הלקוח משלם. לא עשינו שום דבר שלא בסדר! לא מבינה את זה... לקוח צריך לעדכן מראש שיש לו שובר זיכוי?? ומה אז? לא יעזרו לו אם כך?? התאכזבנו מאוד
אדיר לוי
אם אתם רוצים שככה יראה המראה שלכם אחרי שנה וחצי. תזמינו מהם