בורגרים – בן ציון גליס

מסעדת המבורגרים בפתח תקווה (בורגרים פתח תקווה סגולה, כשר בשר חלק.)

8.2

חוות דעת על בורגרים – בן ציון גליס

Jack Street

27.11.2022

פעם אכלתי בסניף זה היה בסדר היום הזמנתי כרגיל המבורגר בקרtוהמבורגר טלה, ממבט ראשון ראיתי שההמבורגרים מאוד חיוורים והלחם היה עובש, כפי שניתן לראות בתמונה שהגבתי לה. הטבח הוא אמר לי לא לא זה טוב וכשטעמתי את זה מצאתי טעם מאוד מוזר השארתי את המגש על השולחן והלכתי, כמה רגעים אחר כך היו לי תחושות מוזרות למזלי שלא אכלתי הכל, אני לא אוכל דרכה שוב בסניף הזו.

V David

10.08.2022

ביום ראשון (07.08) בשעות הערב המאוחרות, בת זוג שלי הביאה מהסניף שבבן ציון גאליס כ-6 המבורגרים. כאשר אכלנו לא הרגשנו באיזה שהיא בעיה, אולי מעט טעם משונה שאנחנו לא רגילים במסעדות המבורגר אחרות, אך לא היה משהו מעבר לזה. בלילה של אותו יום, בת זוג שלי החלה להרגיש ברע, חשבנו אולי בגלל שאכלה קצת יותר מידי וטיפה הכביד עליה אז ניסינו לחזור לישון. לאחר שחזרנו לישון, התעוררתי כאשר ראיתי את בת זוגתי מקיאה ללא הפסקה ומתפתלת מכאבים, אני מרוב העייפות לא שמתי לב את החולשה שפקדה עליי, צמרמורות קור מטורפות ואי נעימות שמרגישה כאילו חליתי בשפעת או קורונה. אחר כשעה של סבל, חזרנו לישון, ולמחרת בבוקר קמנו עם חום של כ 38-39 מעלות, חולשה מטורפת, קוצר נשימה ובחילות שנמשכו כול היום. תחילה חשבנו שחלינו ביחד באיזשהו פלא בקורונה (למרות שלא התראנו כשבוע עד לאותו יום), ביצענו בדיקת קורונה שיצאה שלילית. לאחר בירור אצל רופא, הגענו למסקנה שחטפנו הרעלת מזון. מה שמחדד את זה עוד יותר זה שיום אחרי הסבל הזה ואף היום(10.08) שנינו מרגישים רגיל לגמרי, אין חום או כול מיני סימפטומים אחרים. בכול מקרה, זאת הייתה הפעם הראשונה וכנראה היחידה שנאכל במקום הזה.

Valeriya Segal

25.06.2022

הורדתי כוכב אחד כי עמדת הזמנה דיגיטלית יש רק אחת. חוץ מזה המקום נקי, השירות טוב ויש גם מקומות לשבת בחוץ.

איזי סמואל

05.06.2022

מוצ"ש אני וחבר רעבים, מזמינים מרשת ההמבורגר "בורגרים", באתר היה כתוב שהמשלוח עד שעה. הרבה זמן אבל החלטתי בכל זאת להזמין בידיעה שיכול להיות שיגיע אפילו לפני, מכיוון שכתבו עד שעה!!!! הזמנו 2 ארוחות המבורגר תוספת צ'יפס ושתייה. לאחר שעה וחצי של המתנה החלטתי להתקשר לסניף כדי לברר מדוע לא סיימתי את הארוחה עדיין. התשובה של הסניף היא שהיה להם לחץ של עבודה. אמרתי להם שאם הייתי יודע שזה יגיע לאחר יותר משעה אני לא הייתי מזמין כלל. אז הם החליטו בשבילי שאני צריך להמתין שעה וחצי, שוב פעם לא נתנו לי את זכות הבחירה בזה שהם שיקרו. הנציגה "האדיבה" אמרה לי שבכל רגע השליח צריך להגיע, ללא שום סליחה וללא שום פיצוי!!! נתנה לי הרגשה שאני אפילו חייב להם משהו. אז לאחר 100 דקות האוכל הגיע וכמובן שהוא היה קר, אפילו לא חמים והצ'יפס הפך לסוג של עיסה. אז בורגרים אתם אכזבתם בגדול וזה אפילו לא דגדג לכם, לכן אפסיק להזמין מכם ואמליץ לכל חבריי לעשות כך. תתביישו!!!!

צחי אביעזר

07.11.2021

סניף נקי, שירות אדיב ומהיר. צ'יפס טעים אך שמן מאוד. המבורגר טלה טוב אך ממליץ לתאר מידת עשיה בעת ההזמנה. מעסיקים בסניף אוכלוסיה מיוחדת ועל כך כל הכבוד!!!

עסקים נוספים בקרבת מקום לבורגרים – בן ציון גליס

הרב פינטו מסעוד אשר 20, פתח תקווה

מאפייני העסק

הצעות
אלכוהולאפשרויות צמחוניותארוחות לילהבירהבר סלטיםהנחה על אוכל ב-Happy Hourהנחה על משקאות ב-Happy Hourיין
ילדים
מתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירה
חמים וביתילא רשמית
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגלים