כפר הנופש עמיעד

לינה בעמיעד (Amiad Holiday Village)

8.4

כפר הנופש עמיעד

עמיעד, ישראל
( ? )

תמונות מכפר הנופש עמיעד

חוות דעת על כפר הנופש עמיעד

  • תמונה

    Julia Breslav Tytelman

    30.07.2023

    מקום מצויין לאירוח לקבוצות, רמת הניקיון לא גבוה, קיבלנו חדרים מוקדם ,כבר ב11 בבוקר. עזיבה אישרו אפילו ב16 , בריכה עובדת מ10 עד 18 גם בשישי וגם בשבת. צרכניה קרובה ויש בה הכל. בשישי עובדת עד 17. אלונית,ארומה ומקדונלדס קרובים מאוד. ארוחת בוקר מצויינת. יש מנגל גדול מאוד במקום. טלויזיות לא עבדו כמעט בכל החדרים. מקום טוב אך מצריך שיפור בניקיון .

  • תמונה

    Ada Shazar

    09.04.2023

    יותר דומה לאכסניה נוחה מאשר למלון. לא מצדיק את המחיר.

  • תמונה

    Judith Farris

    13.03.2023

    אכזבה גדולה!!! את פנינו קיבלה מזוזה תלויה על בלימה וכך נראה החדר. מאובק, מיושן ולא מזמין. הריהוט בחוץ היה מאובק (ידעו שנבוא...) בשרותים סבון זעיר אחד, 2 שפופרות קטנטנות של שמפו ומקלחת שצריך סולם על מנת לתפעל אותה. הגענו ביום ה' אחה"צ, רצינו לשתות קפה, לא היה חלב. נסענו לארומה לשתות. הודיעו לנו שארוחות הבוקר תובאנה לחדר (למרות שבהזמנה סיכמנו אחרת...) ואכן במקרר היו 2 סלסילות של ארוחות בוקר ללא לחם. בבוקר הביאה יעל לחם, משפתחנו את האריזה חטפנו שוק, פרוסה של לחם מעופש, ירקרק....חווייה של מפח נפש, ודאי שלא קיבלנו תמורה עבור התשלום ששלמנו!!! אל תתקרבו לשם! הפיצוי שמציעה לנו מנהלת המקום שירה היא הנחה בביקור הבא😀 מי רוצה לחזור למקום כזה??? יחסית למחיר- מזעזע!!!

  • תמונה

    סיגל בן מרדכי

    05.11.2022

    השירות בעמיעד ברמה גבוהה מאוד, סבלניים, מסבירים, מבינים את צרכי הלקוח, המקום עצמו נקי, מצעים נקיים, חצר ענקית עם מדשאה ומקומות ישיבה, יש מקומות מהממים בצפון לטייל בהם באיזור, בלילה אפשר לצאת למסעדה ובר מקומי. אני בטוח אחזור לשם שוב

  • תמונה

    Beki Librowski

    19.04.2022

    מחיר מוגזם ולא קבלנו תמורה. החדר עלוב בפשטות,לא נקי ושטחים משותפים לא מטופחים מספיק. היתרון של המיקום והנוף אינם מצדיקים את המחיר. הנוף הוא של כולנו וחבל שתל אביבים צריכים לשלם כל כך הרבה ולקבל כל כך מעט רק בגלל שמעוניין לטייל בצפון.

עסקים נוספים בקרבת מקום לכפר הנופש עמיעד

Yofi Coffee

בית קפה בעמיעד

Unnamed Road, עמיעד
(4.66)
פאב

פאב עמיעד

פאב בעמיעד

עמיעד

פינת אוכל

קייטרינג בעמיעד

חדר אוכל 1, עמיעד

סטודיו לתנועה - Move it! פילאטיס בוטיק וכושר בעמיעד

סטודיו לפילאטיס בעמיעד

תד 165, עמיעד, 12335

מוסך עמיעד

מוסך למכונאות רכב בעמיעד

עמיעד, 1233500

Ликёры из

בר בעמיעד

עמיעד

VacayWear

חנות בגדים בעמיעד

עמיעד, 1233500

קיבוץ עמיעד

בית ספר בעמיעד

עמיעד

מיקומו של כפר הנופש עמיעד בעמיעד

הצג מפה