Meatland

חוות דעת על Meatland

נטלי צדק

11.08.2023

החוויה שלנו הייתה ב2 מילים - גועל נפש. פשוט גועל נפש! לא יודעת מה היה יותר מגעיל, האוכל או היחס של בעל המקום. הזמנו מנה שלא הגיעה, הזמנו גם דג סלמון ושיפוד אנטריקוט, הדג היה מסריח מריח מקולקל, האנטריקוט היה כמו סוליה. הסבנו את תשומת לב המלצרית, ללא בקשת ביטול המנה אלא שידעו ולא יוציאו את הדג ללקוחות אחרים. עד כאן, קורה. יצא אלינו המנהל, שאמר שלא יכול להיות, שהדג טרי, שזה הריח של הפורל (הזמנו בכלל סלמון) ושאין דבר כזה. אמרנו לו שאנחנו לא מתווכחות, לא ביקשנו ביטול ואנחנו נשלם והכל טוב, אבל הוא התעקש שאנחנו לא מריחות טוב ולא מבינות, שלקוחות אחרים אכלו והכל היה בסדר ושהוא לא משקר. כאן נכנסו לויכוח בניסיון להבין אם הוא טוען שאנחנו משקרות... בסוף הארוחה ניגשתי אליו ואמרתי לו שהתגובה שלו הייתה יותר מאכזבת מהאוכל ואז.... הוא התעצבן, התחיל לצעוק ''אתם הישראלים האלה'', אל תעצבנו אותי, אתן שקרניות וכו' וכשיצאנו ניגש אלינו אחיו לדבר איתנו בנועם והוא יצא בבריונות בצורה מאיימת ואמר לו להיכנס ולא לדבר איתנו. מילא האוכל המאכזב, בושה שככה מתנהג מנהל מקום. יצאנו כועסות ונעלבות רק נקווה שלא נסיים עם קלקול קיבה.

Sapir Barnea

20.06.2023

היינו ביום שבת, הרבה מקומות סגורים אז הגענו למיטלנד, אווירה מוזרה די שוממת, מבחינת שירות קיבלנו התייחסות אך נראה שהמלצר היה שמח ללכת הביתה לשנ"צ, מבחינת מזון חצי תפריט לא היה, מה שהיה די יקר הזמנו שיפודים האוכל ברובו היה טעים ופשוט כמו שחיפשנו.

V T

02.06.2023

מסעדה גועל נפש, לא היה חשמל כשהגענו, האוכל היה זוועה, הביאו לנו קולה זירו פג תוקף, אחרי זה לא היה להם קולה זירו בכלל, לא הגענו למנה עיקרית והחלטנו לעזוב במקום לשבת בחושך, בעל הבית רצה סכום שלם על כל מנה, בלי חשמל בלי מנה עיקרית, ועוד איים עלינו

Ilya Barmak

02.05.2023

הייתי שם כמה פעמים. שירות טוב, אוכל לרוב טעים, אך בשר בפלוב היה שומני מדיי.

Jen D

29.04.2023

מסעדה הכי גרוע שהייתי בה בחיי. הכל לא טרי, מלוכלך. סלט קיסר שהזמנתי היה עם בשר עוף נא כשביקשתי במפורש חתיכית עוף עשויות היטב. רציתי להחזיר, אך הם לא קיבלו חזרה את הסלט. בסוף יצאנו עם הרגשה נוראית וכאב בטן. לא מגיע למסעדה אפילו כוכב אחד. לא להתקרב למקום. המסעדה חייבת דחוף מהר ביקור של משרד הבריאות!!!

עסקים נוספים בקרבת מקום לMeatland

כיכר העצמאות 10, נתניה
(4.38)
מסעדה

"סקוצמן" The Scotsman (Dary More)

כיכר העצמאות 13, נתניה

אפשרויות שירות
ישיבה בחוץאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקוםנגישות: כניסה נגישה לכיסאות גלגליםתשלומים: כרטיסי אשראי