קפלנד

בית נופש במתת

תמונות מקפלנד

חוות דעת על קפלנד

  • תמונה

    שלומית רז

    02.08.2023

    התארחנו 3 לילות בבית במתת, זוג + 5 ילדים בגילאי 9 עד 17, הבית מושלם, פרטיות מוחלטת, פסטורליה של ממש, פכפוך מים, בריכות דגים, חצר מקסימה, נוף קסום. הבית מאובזר ברמה גבוהה ביותר, אין דבר שלא חשבו עליו, חשיבה לפרטי פרטים, חדרים מרווחים, מיטות נוחות, מגבות ומצעים בשפע 2 פינות אוכל גדולות, מעבר למטבח שהיה סופר מאובזר, המתינו לנו המון פינוקים, קפה מכל סוג, תה צמחים, יין, שתיה קלה, קופסה גדושה בחטיפים, קערת פירות מפנקת ועוד ... בריכת זרמים ענקית, טלוויזיות חכמות, חדר פלייסטיישן, !סבונים וקרם גוף, חלוקי רחצה ומה לא... התקשורת מול גל היתה מעולה, כל פניה נענתה באופן מיידי, היה פשוט תענוג!

  • תמונה

    אבישי גיבלי

    16.06.2023

    רכשנו מתנה לאחי שהגיע לביקור מולדת . התיאום , הגמישות. השרות של מזל והצוות . סטנדרט מאוד גבוהה במקום חלומי . תודה רבה לך גל סופר ממליצים .

  • תמונה

    יעל ויצמן

    22.08.2022

    בילינו חופשת קיץ בבית במתת. מתחם יחודי, גדול ומפנק הבנוי בלב יער אלונים מופלא. חוויה של ניתוק מוחלט מהעיר בתוך מבנה מושקע ומטופח. בחצר בריכות נוי מפכפכות בקול נעים. 4 חדרי שינה, מהם 2 עם מיטות זוגיות מתכווננות. Xbox לילדים היה להיט! החסרון היחיד היה בבריכה הצרה.

  • תמונה

    DAVID RIGLER

    29.10.2021

    להיות בארץ ולהרגיש שוויץ. צימר ענק ומרווח,עשיר בכיבודים וחשיבה על הפרטים הקטנים עם מיטת מלכים נוחה. נקי ובפרטיות

  • תמונה

    M M

    12.08.2021

    מקום מקסים עם פוטנציאל גדול. הבנייה והטבע מסונכרנים שם בצורה מדהימה וניכר כי הושקעה המון מחשבה בפרטים הקטנים ובפינוקים לאורחים. יחד עם זאת יש כמה דברים שבגללם המקום לא מקבל ציון יותר גבוה - תחזוקה מאוד ירודה : קירות מתקלפים, ריהוט (ספות, כריות ישיבה) מטונפים ברמה שמגעיל לשבת עליהם, ידיות מתפרקות. בנוסף, צקאאוט בשעה 12:00 אבל משעה 10:00 מנהל התחזוקה ובהמשך גם עובדי הנקיון נכנסים לוילה/לסוויטות ומתחילים לנקות, דבר שמאוד פוגם בפרטיות. גם שמענו את אחת מעובדות הנקיון אומרת :"טוב שהגענו יותר מוקדם ככה הם נלחצים ועוזבים לפני..". המתחם מאוד מאובזר אבל אם נגמר משהו כמו נייר סופג,/ חד פעמי או שצריך עזרה כי ידית התפרקה ואי אפשר להיכנס לחדר, מנהל המתחם לא מגיע או שולח מישהו לתקן. מה שיש שם מבחינת אבזור זה המון, אבל אם חסר או צריך לתקן...לא מגיעים. בקיצור, החוויה שלנו כמשפחה היתה כייפית והמקום עם המון פוטנציאל ויופי אבל צריך לשים לב למה שתיארנו. זה מאוד פוגם באיכות המקום.

עסקים נוספים בקרבת מקום לקפלנד

צימר ארץ בראשית

מרכז נופש במתת

מתת, 0013880

מועדון פיס לנוער

מרכז תרבות במתת

מתת

יורטוב yourtove

דירת אירוח במתת

1, מתת, 13880

טבעץ - אירוח בצל האלון והאלה

לינה וארוחת בוקר במתת

מתת

מתת בת הרים - בקתות עץ בטבע

מלון ריזורט במתת

מתת, 1388000

ארז קומרובסקי

קייטרינג במתת

מתת, 1388000
(4.33)
לינה

על הואדי צימר

לינה במתת

מתת
(4.81)
לינה

צימרים יפעת מתת

לינה במתת

המייסדים 3, מתת

Love Frequency - צימר במתת יורט קסום

בית הארחה במתת

מתת, 1388000
(4.72)
לינה

בית אמיתי

לינה במתת

מתת, 1388000

מיקומו של קפלנד במתת

הצג מפה