צימרים יפעת מתת

לינה במתת

9.6

צימרים יפעת מתת

המייסדים 3, מתת, ישראל
( ? )

תמונות מצימרים יפעת מתת

חוות דעת על צימרים יפעת מתת

  • תמונה

    Nira S

    15.04.2023

    בקתה מדהימה, מבודדת ומוקפת בירוק! אירוח מלא במחשבה על הפרטים הקטנים ופינוקים בלי סוף, מטבלים וריבות לא. בוקר ועוד ועוד. מאובזר לבישול ומפנק. ועדיין לא הגעתי לנוף הירוק האינסופי.. פשוט כיף :)

  • תמונה

    טל נתיב

    13.11.2022

    היה לנו סופש נהדר, הצימר מתעלה על כל הציפיות. הבקתה חמימה וביתית, שקטה ומבודדת, מאובזרת בכל מה שיכולנו לבקש (עוגיות, לימונדה וגבינות במקרר, נרות וקטורת בכל פינה..). נהנינו במיוחד לשבת במרפסת, ואז להיכנס חזרה פנימה אחרי שהדלקנו את האח שחיממה במהירות את כל הבקתה. ניכר שהושקעה מחשבה רבה בכל פרט. תודה יפעת, ממליצים בחום לכל זוג שמחפש חוויה רומנטית ושלווה.

  • תמונה

    Yara Jabaly

    23.09.2022

    וואו איזה כיף היה לנו איזה מקום מושלם ורגוע הרגשנו בחול! ויפעת המדהימה שמה לנו מלא פינוקים טעימים. היינו לפני שבוע וכל יום אנחנו חושבים מתי נחזור עוד פעם. לכל מי שחושב על זה אז אין לכם מה להתלבט בכלל תזמינו ואתם תהנו.

  • תמונה

    עומר פארן

    13.09.2022

    כבר מההתחלה יפעת היא אדם מדהים ונותנת את תחושה רגועה ואוהבת לכולם, תמיד זמינה ועוזרת. הצימר עצמו יפה ויש בו כל מה שצריך, כולל מרפסת חמודה מאוד ומטבח שלא חסר בו כלום. הג'קוזי )הפנימי( יחסית גדול ומספיק לשני אנשים בנוחות, והמיטה מרווחת ומפנקת )ושלא נדבר על הטלוויזיה שמסתובבת 360°(. נותן הרגשה של צימר מבודד ללא ספק. ממליצים בחום!

  • תמונה

    מוריה למאן

    05.09.2022

    אמנם רק התחלנו את החופשה אבל חייבת לשתף. הגענו למקום מקסים ושקט, עם אוויר מדהים בחוץ. קידמה את פנינו יפעת המקסימה בעלת הצימר שרואים שחשבה על כל דבר קטן שצריך- החל ממיטה מפנקת ועד נרות וגפרורים לאווירה רומנטית. פשוט מקום מדהים- פרטי ועם נוף ובעל תחושה אמיתית של חופש. הצימר הוא בקתת עץ עם ג'קוזי, מיטה זוגית מפנקת, ג'קוזי ולצידו חלוקי מגבת, סלון קטן, מטבחון מאובזר עד הפריט האחרון כולל תבלינים ובמקרר ביצים, גבינות, חלב ועוד פינוקים. וכן מוצרי חשמל- מיקרוגל, מכונת קפה, כיריים חשמליות. בנוסף יש בצימר טלוויזיית יס ונטפליקס וכן מרפסת הפונה לנוף.

עסקים נוספים בקרבת מקום לצימרים יפעת מתת

מתת בת הרים - בקתות עץ בטבע

מלון ריזורט במתת

מתת, 1388000

ארז קומרובסקי

קייטרינג במתת

מתת, 1388000
(4.33)
לינה

על הואדי צימר

לינה במתת

מתת

יורטוב yourtove

דירת אירוח במתת

1, מתת, 13880

מועדון פיס לנוער

מרכז תרבות במתת

מתת

צימר ארץ בראשית

מרכז נופש במתת

מתת, 0013880

קפלנד

בית נופש במתת

מתת

לחם טעים

מאפייה במתת

מתת

טבעץ - אירוח בצל האלון והאלה

לינה וארוחת בוקר במתת

מתת

Love Frequency - צימר במתת יורט קסום

בית הארחה במתת

מתת, 1388000

מיקומו של צימרים יפעת מתת במתת

הצג מפה

חיפושים נוספים