מרכז חירום וטרינרי חוות דעת

שירותי וטרינריית חירום בכפר סבא

8.5

מרכז חירום וטרינרי חוות דעת

זאב בלפר 9, כפר סבא
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 9-743-1117
  • שעות הפתיחה של מרכז חירום וטרינרי חוות דעת:
    יום ראשון: פתוח 24 שעות
    יום שני: פתוח 24 שעות
    יום שלישי: פתוח 24 שעות
    יום רביעי: פתוח 24 שעות
    יום חמישי: פתוח 24 שעות
    יום שישי: פתוח 24 שעות
    יום שבת: פתוח 24 שעות

תמונות ממרכז חירום וטרינרי חוות דעת

חוות דעת על מרכז חירום וטרינרי חוות דעת

  • תמונה

    Norma gene

    14.09.2023

    אשפזתי את פרדי החתול שלי אצלכם. מקום מצוחצח,חניה בשפע. ברצוני לשבח את ד"ר נעם,קשובה ,מקצועית אדיבה ואמפטית. התעקשתי לשוחח איתה בלבד , מאחר ורופאה אחרת לא טרחה לעדכן על מצבו, אלא לאחר שהתקשרתי מאוחר בלילה. נכון זה יקר. ד"ר נעם המליצה לאחר יומיים ולאחר שפרדי עבר בדיקות וטיפול,מאחר והוא חרדתי ולחוץ לקחת אותו הבייתה, כך היה. לאחר חודש שלא ויתרתי לו עם טיפול המשכי בבית יש לי חתול בריא אוכל ושמח. תודה לד"ר נעם הנהדרת!!!

  • תמונה

    Vered Liberman

    11.09.2023

    שירות רע, כל מה שמעניין אותם זה לתת הצעות מחיר והכלב זה בעדיפות משנית לא ממליצה להגיע למקום אני הגעתי, אחרי 50 דקות המתנה וכמה שיחות עם הרופאה ברחתי משם ועברתי למרפאת חירום בהרצליה. אם אתם אוהבים את הכלב שלכם, אל תתקרבו.

  • תמונה

    Vererd Mioni

    05.09.2023

    הגעתי אליהם בסוף יולי עם גורו חתול חצר שסבל מהרעלת סכרת, דלקת בלבלב ועוד בעיות רפואיות שכנראה הסתבכו בשל טיפול שגוי במרפאה בעיר מגורי נהריה, הגענו בשישי בצהריים, קיבלה אותנו וטרינרית מקסימה שלצערי אני לא זוכרת את שמה ועם הרבה סבלנות, הקשיבה לכל פרטי המקרה והייתה מאוד אמפתית אלינו, הצוות היה מאוד אדיב עם הרבה סבלנות, הצליחו להציל לי את החתול ולהעמיד אותו שוב על הרגליים, אם לא הייתי מגיעה אליהם החתול היה מת בייסורים, הוא קיבל טיפול מסור ומאוד מקצועי, גם אלי היו מאוד סבלניים ואדיבים, ענו על כל השאלות שלי בכל שעה שהתקשרתי, גם לאחר שהחתול השתחרר הביתה הם המשיכו ללוות אותנו ולייעץ לי בטלפון באדיבות רבה וסבלנות רבה. צוות מאוד מקצועי. החיסרון היחידי עבורי היה שהמחירים פשוט מאוד מאוד גבוהים, במיוחד לי שאני מטפלת בחתולי גינה רבים שאימצו אותי ולא יכולה לעשות להם ביטוח רפואי בשל הכמות הגדולה שלהם, אולי כדאי שישקלו הנחה לפעילים או מאכילים. מה שכן, הם לא מנסים לסחוט סתם כספים, הם מיוזמתם ביקשו שאבוא לקחת את החתול על מנת לחסוך לי אשפוז של לילה נוסף, אמרו שממש אין צורך שישאר סתם במרפאה ושהוא כשיר ללכת הביתה. בכל אופן הייתי מאוד מרוצה מהטיפול והשירות שלהם.

  • תמונה

    alon zaval

    25.06.2023

    הכי טובים בענייני צליעות,כאבי גב וכדומה... לא יודע על מה מתלוננים פה בתגובות של הכוכב אחד מה שבטוח זה לא רלוונטי להיום כי יש להם את הנוירולוגים הכי טובים שהחזירו את הכלב שלי לחיים לאחר שקרס יותר מפעם אחת . הם בטוח השתפרו וללא ספק רמה עולמית.

  • תמונה

    Lin Ben Elisha

    21.06.2023

    לאחר שני ביקורים עם הכלב שלי, בכל פעם יצאתי בתחושה של תסכול. תסכול מחוסר הסנכרון של הפקידות עם הרופאים, ההתנהלות המקצועית ובעיקר תחושה שרימו אותי ועקצו אותי ב10,000₪ בלי שום פתרון או תשובה מספקת להמשך טיפול. הכלב שלי סובל ממספר פריצות דיסק בעמוד השדרה, לאחר כל הבדיקות האפשריות כיוונו לניתוח רק שצריך לחכות לתוצאות בדיקה גנטית שאמורה להגיע תוך שבוע שבועיים, לאחר שבוע התקשרתי למרכז לשאול האם התוצאות הגיעו כי מצב הכלב מחמיר, ומסתבר שלא שלחו כלל דגמים ושאני צריכה לשלם תשלום נוסף ו״שכחו״ לחייב עוד 800₪ על שליחת הדגמים. בפעם השניה שהגענו פתאום אמרו שהניתוח לא האופציה הכי טובה ושהכלב צריך לנוח חודש. תשובה לא מותאמת למציאות ומנותקת לגמרי מהמצב בו הכלב נמצא. כרגע הכלב במצב שהוא עושה על עצמו צרכים ולא מצליח לשכב. חוץ מלקחת מלא כסף הם לא עוזרים בכלום! *** היום המצב של הכלב התדרדר למרות שהייתי אצלם אתמול, הכדורים לא עוזרים כצפוי ואין מענה מהם כי המקום מלא אז הפנו אותי למרפאה אחרת בכלל בהרצליה! לא עוזרים לי בכלל!!

עסקים נוספים בקרבת מקום למרכז חירום וטרינרי חוות דעת

Onco Pet

וטרינר בכפר סבא

זאב בלפר 9, כפר סבא

דור אלון

תחנת דלק בכפר סבא

דרך המלך, כפר סבא

סימפלי ווד כפר סבא Simply Wood רהיטים מעוצבים לבית

חנות רהיטים בכפר סבא

דרך הים 1, כפר סבא

אושר עד כפר סבא

סופרמרקט בכפר סבא

דרך הים 9, כפר סבא

תומס תאורה - סניף כפר סבא

חנות לאביזרי תאורה בכפר סבא

זאב בלפר 17, כפר סבא

ST or

חנות לאביזרי תאורה בכפר סבא

זאב בלפר 17, כפר סבא

דני בתי מאפה

מאפייה בכפר סבא

דרך הים 9, כפר סבא

סלה דלה קזה Sala Della Casa

אולם אירועים בכפר סבא

דרך אפק 4, כפר סבא

פסטה דלה קזה - חנות המפעל

יצרן מזון בכפר סבא

דרך אפק 4, כפר סבא

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
מתקנים: שירותים

מיקומו של מרכז חירום וטרינרי חוות דעת בכפר סבא

הצג מפה