באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Emmanuel Nabet
מקום מקצועי עם צוות אדיב אבל לא משתמשים במערכת ניהול תורים, על אף שמטופלים מוציאים מספר (ללא תועלת) לכן נוצר אי סדר בחדר ההמתנה
צבי לבני
השירות והמקצועיות במכון מרום הם מעולים. ברצוני לציין לשבח את גב' גבי על היחס והמקצועיות הנפלאים. המשיכוכך
Gil Lavi
במילה אחת - מקצוענים. מהמזכירה, האחות והרופא.
Sandra Reichman
עורכת: חזרה אליי נציגה של המקום, התנצלה על המצב והבטיחה להעביר הלאה את המידע. פשוט לא עונים. כשעונים, מנתקים לך בפרצוף. סהכ הגיוני למקום שאמור לתת שירות רפואי, משאיר רושם שניתן לסמוך עליהם 🤦🤦🤦 גם כשהייתי שם בבדיקה, היחס מצד מבצעת הבדיקה היה קר וחסר התחשבות לחלוטין.
Shlomi Shiryan
מתקן את הציון בעקבות טלפון ממרום שבו התנצלו עמוקות והבטיחו טיפול שורש לעניין . אני מאמין להם. עצם הטלפון הזה מצביע על איכפתיות ברמה גבוהה. זו הייתה הביקורת המקורית: "שירות גרוע. לא להתקרב !!!! חניה גרועה ביותר. צוות הקבלה - מזלזל וחסר איכפתיות."