באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Free A
יחס נעים, שירות מהיר
sagit tal
וילונות רומאיים שנמסרו לניקוי חזרו ללא החוט שמחבר אותם למנגנון הגלגלת. כשחזרנו לבקש שהוילונות יחזרו למצבם המקורי חטפנו צעקות והבעלים טען שאינו אחראי ושככה הבאנו את הוילונות. כשהתקשרתי לדבר איתו ולספר לו שעולה לי 250 ש"ח לתקן את הוילונות הוא טרק לי את הטלפון. שרות נורא ואיום וחוסר מקצועיות. בושה.
Adi Bar
השתמשנו בשירות הגיהוץ מספר פעמים. באחת הפעמים חזרה חולצה קרועה והמוכר התנער מאחריות והאשים אותנו. בפעם אחרת נאמר לנו שלא מוצאים את החולצות שמסרנו ונאלצנו לחפש בעצמנו ולמצוא אותם. בפעם נוספת הגיע השיא בו מסרנו 10 חולצות לגיהוץ ונאמר לנו שהם נעלמו ושיפצו אותנו בסכום זעום וש״יש צרות גדולות יותר״. הגענו למקום ומצאנו את החולצות בעצמנו על שם אחר.
קובי מועלם
illy fass