מלון קדם Kedem Hotel

בית מלון בטירת כרמל (Kedem Hotel)

תמונות ממלון קדם Kedem Hotel

חוות דעת על מלון קדם Kedem Hotel

  • תמונה

    Yogev Eliyahou

    02.09.2023

    מלון במיקום מצויין, רחוק מכל הרעש. חדרים מרווחים ונקיים, אוכל טוב ושירות מצויין אחלה בחירה לחופשה

  • תמונה

    יקטרינה טרייבר

    27.08.2023

    מלון מעולה למבוגרים, ממוקם בין ההרים, מאוד שקט ונעים. מעוצב ברמה גבוהה. לובי מפואר, מלא מערכות ישיבה. היה לנו חדר גדול עם מרפסת ונוף לבריכה. חדר מעוצב ונעים, מיטה נוחה בטירוף, מכונת קפה ומקרר, חלוקים וכפכפים. ארוחות בוקר וערב מגוונות ומאוד טעימות. מומלץ! בנוגע לבריכה - בריכה לא גדולה אך מספיקה. יש מספיק מיטות שיזוף מסביב. החיסרון שלא הורגשה נוכחות של אנשי צוות באיזור, חוץ מבר. היה חסר שמישהו יעשה מדי פעם סריקה , לאסוף כוסות פלסטיק מהרצפה, או להחליף כיסוי למיטות שיזוף אחרי אנשים שעזבו. בגדול ממליצה מאוד כי אנחנו נחזור בהחלט!

  • תמונה

    מיטל כהן

    25.08.2023

    חייבת לציין, שהתאכזבתי מאוד מהציפיות שהיו לי וממה ששמעתי על המלון! חדר לא נקי, אוכל לא טרי, חבל. גם יקר מאוד וגם לא עולה על הציפיות! לא נחזור בכל אופן.

  • תמונה

    inbar peretz

    24.08.2023

    אחלה אוכל, אוירה, חדרים גדולים נקיים ומפנקים! קצת באסה שציינו שאנחנו באים לחגוג יום נישואים ולא טרחו לפנק אפילו בבקבוק יין נחמד. ביקשנו בקבוק מים אמרו שישלחו ולא שלחו לחדר אחר 3 פעמים שביקשנו..

  • תמונה

    חן חכים

    23.08.2023

    התארחתי באוגוסט במלון שלכם. את האמת, אכזבה גדולה. הגעתי לכאן יחד עם בן זוגי ואחותי עם בן זוגה לחגוג את יום הולדתי. לא מובן לנו למה שילמנו כ2000₪ ללילה 1. בחדר 201 שמתי את התיק עם הבגדים שלנו ליד המיטה, בצהריים התקלחנו, נחנו צהריים וכשקמנו בערב הופתענו לגלות הצפה מהמקלחת שעברה דרך הקיר ישר על כל התיק עם הבגדים שלנו. כל הבגדים נרטבו, הסריחו וכמובן שמיותר לציין שלא היה לנו בגדים לערב וליום למחרת! כשהגעתי בבוקר לקבלה להתלונן- תשובת הפקידה בקבלה הייתה ״אני שולחת במיידי מישהו שיתקן את הנזילה״. תשובה מיותרת בהתחשב בעובדה שאנחנו בדיוק בדרך לעזוב את המלון. כאורחת המלון, תקלה שכבר הרסה לי את רכושי הפרטי לא מעניינת אם תוקנה או לא, אלא העובדה שלחגיגות יום הולדתי לא הגעתי עם הלבוש שנרכש במיוחד בשביל זה. 2. בחדר במלון אין קומקום. הייתכן שבמלון שדורש אלפי שקלים ללילה, אין מים חמים?? 3. הגענו לארוחת הבוקר בסביבות השעה 10:15 ו נדהמנו לראות ארוחת בוקר מבישה- מצב תמונות הכל היה ריק! איך ייתכן שבעלות כזאת ללילה מקבלים ארוחת בוקר כזאת מבישה? 4. כשעשינו צ׳ק אאוט מהמלון הערנו לפקידת הקבלה על ארוחת הבוקר. כשאחותי הגיעה לצ׳ק אאוט וביקשה להעיר על ארוחת הבוקר, נענתה בזלזול משווע מפקידת הקבלה דינה בטענה ש״חברה שלך כבר אמרה את זה״ וסובבה את פניה. כך יצאנו מהמלון, רעבים, מבוישים וללא בגדים נקיים. 5. ולסיום העזיבה, חנינו את רכבנו בחניית המלון ושוב נדהמנו לגלות , הפעם כי רכב אחר חוסם לנו את הרכב שלנו. במשך רבע שעה המתנו עד שיצא עובד כללי של המלון לפינת העישון של העובדים וצעק לעברינו אם אנחנו רוצים לצאת ושזה הרכב שלנו. כמובן שזה לא מקובל שרכב ייחסם וימנע מאיתנו לצאת, ועל אחת כמה וכמה רכב של עובד המלון. כמובן שחזרנו לקבלה, הפעם להתלונן ולא ורק להעיר, ותגובת הפקיד בקבלה ענה בציניות מוחלטת ״אנחנו נפטר אותו״. ביזיון. אנחנו מתארחים בהמון מלונות בארץ ובחו״ל ואני יכולה להגיד בפה מלא שאני מאוכזבת מהשירות הנוראי, ממתקני המלון ומהתמורה למחיר.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון קדם Kedem Hotel

Moonheim park

אזור לטיולים רגליים בטירת כרמל

עזרא לניאדו 16, טירת כרמל

אשכול פיס

מרכז תרבות בטירת כרמל

טירת כרמל

עולם הצעצוע צפון (2003) בע"מ

חנות צעצועים בטירת כרמל

הברוש 38, טירת כרמל

מלונות בקרבת מקום למלון קדם Kedem Hotel

Eshkol Housing Serviced Apartments Haifa

בית מלון בחיפה

אנצו סירני 5, חיפה

La Cappella Hotel

בית מלון בחיפה

מרכז קסטרא, פילמן 8, חיפה

Marom Hotel Haifa מלון מרום

בית מלון בחיפה

פלמ"ח 51, חיפה, 3455852

Selina Mantur Beit Oren סלינה מנתור, בית אורן

בית מלון בבית אורן

Kibutz Beit-Oren Mount Carmel, 3004400

סוויטות בטבע כרמל

מלון ריזורט בבית אורן

בית אורן

אירוח כפרי בית אורן

מלון ריזורט בבית אורן

בית אורן

גארדן הוטל

בית מלון בחיפה

קדושי יאסי 2, חיפה

וילה כרמל

בית מלון בחיפה

Heinrich Heine 1, חיפה

Carmel Boutique Apartments - דירות כרמל בוטיק

בית מלון בחיפה

34571, שדרות מוריה 22, חיפה

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לילדיםמסעדהג'קוזיספאמכון כושרהעישון אסור

מיקומו של מלון קדם Kedem Hotel בטירת כרמל

הצג מפה