La Cappella Hotel
בית מלון בחיפה
8.6
La Cappella Hotel
מרכז קסטרא, פילמן 8, חיפה, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 4-888-5440
עסקים נוספים בקרבת מקום לLa Cappella Hotel
מלונות בקרבת מקום לLa Cappella Hotel
מאפייני העסק
Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לילדיםמסעדהמכון כושרהעישון אסור
הצג עוד מאפיינים
דפוס שני שרון כהן
מלון מצויין.מיקום מנצח
איתמר פלומין
חדריים נקיים, צוות נחמד ומיקום מעולה, קרוב לים ולעיר ולמסעדות טובות שבסביבה. מומלץ בחום!
עינב קלבין בכר
גרוע ביותר!!! לא דאגו למיטה נוספת בחדר למרות שעודכנו לפני בטלפון שאנחנו 3. לא נכנסו לחדר שירות חדרים במשך 3 ימים פניה למנהלת נענתה בחוסר עניין וחוסר אכפתיות. בגדול אין עם מי לדבר ... בושה!
Avri Farbstein
רצוי לא להתקרב, דלפק קבלה מאויש ע"י פקידה שכל פנייה אליה כולל הצק אין מהווה מטרד. בהזמנה נדרש חדר מונגש, לכל מי שזקוק לחדר כזה שיקח בחשבון שהחדר הוא המרוחק ביותר מהקבלה החדר עצמו סביר ברמה של מלון בינוני. קיבלנו חדר אשר המיני בר מנותק והאורח יואיל בטובו לחבר אותו לחשמל, מכונת הקפה לא היתה תקינה . נדרש דין ודברים עם הקבלה בכדי שזה יטופל. ארוחת הבוקר הינה קופסא שמכילה מספר מנות זעירות ללא אפשרות בחירה. ללא ספק, מי שנתן למלון הזה תואר של מלון עסקים כנראה שלא ראה מלון עסקים מימיו
simon alaluf
הגענו להתארח בסופ״ש 11-12.03.2022 במלון la cappella hotel בחיפה, חופשה משפחתית . כאשר הגענו למלון ועשינו צ׳אק אין קיבלנו 2 חדרים , חדר 201 וחדר 202 , כבר בכניסה לחדרים הבחנו בחדר 201 שערות על המיטה , כאשר ניגשנו לחלל השירותים הבחנו בסימני רגליים שחורים במקלחת (סימנים בלתי ניתן להתעלמות) , כנ״ל חדר לידר , חדר 202 כאשר נכנסנו הבחנו בשערות במיטה (לא אחד ולא שניים וגם לא שלושה שערות!), כשהבנו שלאחר נסיעה כל כך ארוכה מירושלים ועד חיפה ואז להגיע לחדרים נוראים ולא הייגנים ומלוכלים אז ניגשנו לקבלה שם פגשנו בחור בשם אמיר שהבין את הטענה שלנו ואמר כי הוא יבדוק חדרים אחרים כדי שנוכל לעבור , הדגשנו לעובד כי יש לנו תיעוד ואף הראנו לו , הוא טען כי אין עובדי משק בית שיוכלו לנקות את החדר ולכן הוא יבדוק לנו שני חדרים . לאחר מספר דקות העובד ניגש אלינו ואמר להתלוות אליו על מנת לראות את השני החדרים החדשים , כשנכנסו לחדרים 209-208 הבחנו את אותו סוגיה , שערות במיטות ומקלחות עם שערות בתוכם, העובד ראה את השערות יחד איתנו ואמר כי הוא יחליף לנו מצעים ( יש לציין כי כל הפרוצידורה נעשתה לאחר נסיעה ארוכה ומעייפת נורא!, כאשר רוב ההתעסקות שלנו מרגע ההגעה למלון הייתה אך ורק על נושא הניקיון הנורא!). העובד אמיר לאחר מספר דקות אמר לנו כי החליף מצעים למיטות, היינו כל כך כעוסים שההתעסקות שלנו בחופשה כל כך קצרה הייתה על עניין הניקיון ! אז רגע בסיסי שהבנו , למלון יש 29 חדרים (לא 50 חדרים ולא 100 או 200 חדרים) , מדובר בכמות קטנה של חדרים שע״פ הסטנדרטים הכי בסיסים שיש בענף המלונאות בכל העולם וגם בארץ ואם זה מלון עם כוכב אחד , שתיים או חמש , זה עניין ההייגנה (ניקיון!) , משפחה , זוג או אדם בודד שמגיע למלון ולא משנה דרגתו לא חייבת להיות התעסקות של ניקיון החדר, הרי זה סטנדרט בסיסי ביותר ! אך כנראה הסנטדרט הבסיסי ביותר (א׳ - ב׳ של מלונאות) במלון la cappela hotel חסר למלון! חוזר לסיטואציה שלנו , בבוקר למחרת לאחר שלא ישנו כל הלילה בגלל ההרגשה הנוראית של חוסר ניקיון ושערות בחדרים ניגשנו לפקיד הקבלה על מנת לבדוק מה פשר החוויה הנוראית הזו ! ביקשנו לשוחח עם מנהלת המלון בשם שחר בארי לוי, קיבלנו כרטיס אישי עם מספרה , ניסינו ליצור איתה קשר (4 פעמים אך ללא מענה , יש תיעוד של השיחות!). הבנו כי לא יהיה לנו עם מי לדבר, אך פקיד הקבלה אמר לנו לנסות בשעת המשמרת שלה (משמרת ערב של שבת 12.03.2022) , מנהלת המלון שלא זמינה למלון ולא לאורחים של המלון! כמובן שלא חיכנו ועשינו צי׳ק אוט ישר , מותשים מעייפות לאחר לילה ללא שינה בגלל ההרגשה של חדרים לא ניקיים , עזבנו את המלון. לקראת שעות הערב של שבת ניסינו ליצור קשר עם מנהלת המלון שחר בארי לוי , והיא ענתה לנו. הסברנו לה את המצב ואת הרגשתנו , היא טענה כל פעם שקיבלנו חדרים משודרגים (אך לא ניקיים ! סנטנדרט בסיסי ביותר!) וציינה כל פעם שקיבלנו אןתה בחינם בלי לשלם על השידרוג , תזכור מאוד לא נעים, הרגשנו כאילו היא (מנהלת המלון) אומרת לנו ״שידרגנו אותכם״ כדי שניהיה בשקט! היא הסבירה לנו שהמצעים מנקה חברה חיצונית שזה תירוץ מאוד טוב להפיל על חברה חיצונית ולא פנימית הרי בסופו של דבר המצעים שמים במיטות המלון ! הסברנו לה ש-4 החדרים שקיבלנו וראינו היו בהם שערות (לא אחד ולא שתיים ולא שלושה!!!) והיא המשיכה להדגיש בצורה מוגחכת שזה החברה של כביסה! אז אני לא רוצה סיבה שהמקלחות יהיו מלוכלכות ! אם כך חברת הכביסה אחראית על השערות ולא המלון! לאחר מספר הסברים וכל השיחה אנחנו האשמים (כך הרגשנו כשדיברנו איתה!) הבנו שהפירוש שירותיות לא קיים במלון (מלבד פקיד הקבלה אמיר שעזר לנו וניסה כמה שיותר לעזור!) , כדי לסתום לנו את הפיות מנהלת המלון נתנה לנו הנחה לרכישת לילה הבא למלון, מאוד אבסורדי לאחר שלא ישנו בגלל ההרגשה של ליכלוך בחדר, לאחר שלא התקלחנו בגלל הזוועה שהיה בחדרים! (ראו תמונות של המקלחות!!) , כמובן וזה ברור שלמלון לא נחזור בחיים ולא נמליץ בחיים ! חסר מסלול ארוך מאוד כדי ללמוד את הבסיס הכי חשוב של סטנדרט במלונאות שכל מלון צריך שיהיה לו , לצערי הסטנדרט הבסיסי לא פגשנו פה וגם יחס של עובד מלון לאורח לא ראינו מצד הנהלת המלון ! את ההנחה אנחנו לא נצטרך כי 100% שלא נחזור!