פרימה גליל

בית מלון בטבריה (Prima Galil Hotel מלון פרימה גליל)

תמונות מפרימה גליל

חוות דעת על פרימה גליל

  • תמונה

    עופר חדד

    04.09.2023

    היינו בשבת חתן שם בגדול היה בסדר האוכל היה מצוין. היה חסר מים זמינים במלון , יש מים רק בשרותים בחדרים ובמלון עצמו יש קנקנים שנגמרו וקשה היה למצוא איפה לשתות... בנוסף המזגן בחדרים לא היה חזק יש עדיין מה לשפר

  • תמונה

    Raanan Bukris

    01.09.2023

    מלון ממש נחמד. הטופס של המלון הוא הצוות והשירות שעושים הכל בכדי שהאורחים יהנו ויקבלו את מבוקשם...החל משלב הקבלה, חדר האוכל, מנקות והמציל...כל הכבוד על השירות הגבוה. החדרים מתוחזקים ברמה בינונית בלבד. אוכל מצויין, גם ארוחת בוקר מומלצת מאוד ארוחת הערב.

  • תמונה

    אלון בראון

    30.08.2023

    הבריכה מגעילה .. מלוכלכת, קטנה, מורידה צבע על הגוף והבגדים... חדרים סבירים. גדולים, מיטה נוחה. אבל מלוכלכים... לא כיף. אוכל בחדר אוכל טעים. השירות טוב מאוד ונחמדים בקיצור אם משפרים משמעותית את הפסיליטיז המלון יכול להיות ברמה גבוהה.

  • תמונה

    יניב אהרוני

    30.08.2023

    אחד הבחירות הלא טובות שלי. אומנם המחיר היה סביר לתקופה אך הייתי מוותר. נתחיל עם הקבלה שתצטרכו לגרור את התיקים לחדרים כי אין עגלות שירות. מעליות זה משהוא הזוי, יש 2 מעליות הראשונה זוגית והשניה אי זוגית כך שאם אתם בקומה הזוגית תצטרכו לעלות במדרגות כדי להגיע אליה כי הן נמצאות בהפרש קומה ותזהרו לא להיתקע כי משהוא נתקע בקומה 7 וחולץ לאחר זמן רב. לגבי החדרים אז המבנה מחולק ל 2 חלקים חצי אחד משופץ והשני לא כך שאתם והמזל שלכם איפה ישימו אתכם, אגב זה הטעית הציבור כי בפרסום המלון מצולמים כמובן החדרים המשופצים. לגבי השירות חלק מהעובדים משתדלים לתת שירות טוב ויש שלא. שירות החדרים טוב. משחקיה לילדים והפעלות בידור אין כך שילדכם ישתעממו. הבריכה קטנה מאוד ונמוכה עד 1.2 מ'. לגבי חדר האוכל מאכלים שחוזרים על עצמם, ארוחת הבוקר טובה וסבירה אך הערב משעממת לא עשירה במיוחד אם כי מצומצמת וחוזרת על עצמה עם אותם מאכלים ולא טעימים במיוחד. אם יגמר מגש הבורקס אז נגמר ולא תקבלו יותר ושניצלים לילדים אין בקיצור לא משהוא בכלל. איך שתסיימו לאכול יפנו לכם את הצלחות רמז שתתחפפו כבר. מיקום המלון נמצא מרוחק מהטיילת וחניה קצת קשה למצוא אבל בסוף מוצאים, צמוד למלון יש סופר עשיר וזול פתוח עד 22:00. לסיכום אני לא חוזר יותר למלון הזה.

  • תמונה

    Orel Amram

    21.08.2023

    הגענו ביום ראשון אחותי ומשפחתה (בעלה ו2 בנותיה) ואני ובעלי והבן שלנו, לחופשה שנקבעה כבר מחודש אפריל (!!) ותוכננה לכל השבוע (!!). הזמנו 2 חדרים וביקשנו כמה פעמים שנהיה חדר ליד חדר. כשהגענו לעשות צ’ק אין - הבחור בקבלה היה מאוד נחמד , ואף הזמין אותנו לארוחת ערב . אך מכאן הכל הלך והדרדר !!!!! ראשית , קיבלנו 2 חדרים ב2 קומות אחרות (לא לפי הבקשה שלנו לאחר שהבטיחו לנו שישימו אותנו בחדרים סמוכים). שנית , החדר מטונף- המקלחת מלאה בשערות , כל החדר עם שערות , חולות , והשיא - שברי זכוכית שהמזל אני דרכתי עליהם ולא בני בן השנתיים!!! המזגן מטרטר לא פחות מטרקטור ברמה שהיה בלתי נסבל והעדפתי לכבות אותו כדי שלא נסבול מהרעש . והמקרר בחדר בכלל לא עבד !!!!!!! כשביקשנו שיבואו להחליף נאמר מפי החדרנית כי מטרתו היא ״לשמור על פחית קרה שמביאים מבחוץ ולא לקרר אוכל/ שתיה חמה״ . יש לציין שלאחר כמה דק הגיע בחור מהאחזקה והחליף את המקרר ואכן המקרר קירר! בחדר של אחותי הסיפור אף נורא יותר - בעיית הלכלכוך חזרה גם שם והשיא - אין מזגן . המזגן לא מקרר . שיא אוגוסט , טבריה 40 מעלות , והמזגן לא מקרר . העבירו אותם 2 חדרים עד שהגיעו למזגן שקירר קצת וגם הוא לא עבד מי יודע מה . כשרצינו ללכת לבריכה , חשבנו אולי הילדים קצת ישמחו - ראינו שכשוכית . לא יותר מזה . כלום וחצי של בריכה . אפילו ג’קוזי לא הייתי קוראת לזה . התאכזבנו מאוד . הודענו לבחור בקבלה שלמחרת אנחנו מתכוונים לעזוב והוא לא עשה עם זה שום דבר . אכן ביום שני התעוררנו ומיד אחרי ארוחת הבוקר לקחנו את הילדים , המזוודות וברחנו משם ! פשוט מביש . לא שווה שקל . המחיר מופקע ביחס לתמורה הזאת במלון הזה . לא נחזור ובטח שלא נמליץ . חבל על ההשקעה הכספית של הלילה וארוחת הבוקר במלון הזה .(אולי עדיך לקרוא לו אכסניית נוער) בושה !

עסקים נוספים בקרבת מקום לפרימה גליל

אופני אליעזר

חנות אופניים בטבריה

אלחדיף 1, טבריה

מעיין 2000

סופרמרקט בטבריה

מיכאל 7, טבריה

רהיטי קרימו אליהו ובניו טבריה

חנות רהיטים בטבריה

מיכאל 7, טבריה
(4.27)
מספרה

רן נחום - מעצב שיער בטבריה

מספרה בטבריה

אלחדיף 1, טבריה, 1424301

פרחי האגם

חנות פרחים בטבריה

אלחדיף 1, טבריה, 1424301

גרי ספייסר עו"ד ונוטריון

עורך דין המתמחה בדיני משפחה בטבריה

אלחדיף 1, טבריה

מחשבון- שרותי הנהלת חשבונות

שירות הנהלת חשבונות בטבריה

מיכאל 3, טבריה, 1436904

כושר כשר FITNESS

חדר כושר בטבריה

מיכאל 10, טבריה

באפלו מסעדת בשרים

קייטרינג בטבריה

פינת מיכאל, אלחדיף, טבריה, 1410001

Prima too

בית מלון בטבריה

אוהל יעקב 2, טבריה, 1410502

מלונות בקרבת מקום לפרימה גליל

Prima too

בית מלון בטבריה

אוהל יעקב 2, טבריה, 1410502

מלון ג'ייקוב - Jacob Hotel

בית מלון בטבריה

אוהל יעקב 2, טבריה, 1422334

מלון אסטוריה גליליי

בית מלון בטבריה

ברוריה 13, טבריה, 1436607

Hotel Lace house.Kineret

בית מלון בטבריה

טבריה

דירת נופש למשפחות טבריה

מלון ריזורט בטבריה

טבריה

Hotel Boutique

בית מלון בטבריה

ברוריה 11-1, טבריה

הוילה בכנרת

מלון ריזורט בטבריה

בר גיורא 10, טבריה

וילת נופש מצפה כנרת

בית מלון בטבריה

ברנר 23, טבריה

Sea of galilee place

בית מלון בטבריה

צפת 1, טבריה

דירת נופש על שפת הכנרת

בית מלון בטבריה

שדרות הרצל, טבריה

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לילדיםמסעדה

מיקומו של פרימה גליל בטבריה

הצג מפה