באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
חנה גור
התארחנו במלון אסטוריה גליליי שבטבריה בין התאריכים: 20-22/8/23. מלון נחמד מאוד עם הסטוריה מרתקת, בניהולו של מר אבי זנדברג שהנעים לנו את השהיה ואירח לנו חברה נעימה ומרתקת. שרות נדיר של כל הצוות ובראשם זיאד המדהים, נעים ההליכות!!!!!! חדרים נחמדים, נקיים, אוכל טעים, בר משקאות עם שפע של משקאות ואפרטיף, בריכה נחמדה ובעיקר נקיה. בהחלט שנחזור להתארח שם שוב בכייף ובאהבה!! ישר כח!!!!!!!!!!!!!
דוד לוי
אל תצפו ולא תתאכזבו. חדרים- נקי ומסודר. מזגן מקרר מעולה. כאשר התארחתי במלון לא היה בתפוסה כלל ובכל זאת קיבלתי חדר הפונה לכביש והיה רועש. שירות- צוות נחמד חלקו מתאמץ וחלקו לא יודע מה זה שירות. למשל האחראי בחדר האוכל דואג ומסביר. לעומת זאת בבריכה יש מציל שלא דואג למגבות אומר לך ללובי במקום שהוא ידאג להביא או לפחות להתקשר שיביאו. יש חניה. וזה חשוב. הבריכה קטנה ונקיה אל תצפו ליותר מידי. ארוחת בוקר סבירה למלון 3 כוכבים. ארוחת ערב לא טעימה ולא מומלצת. עדיף לקחת רק bb וארוחת ערב לאכול בחוץ. לקחתי שתי לילות בפועל ניצלתי רק לילה אחד. העדפנו כבר לחזור לבית. Do not expect and you will not be disappointed. Rooms - clean and tidy. Excellent refrigerator air conditioner. When I stayed at the hotel it was not occupied at all and yet I got a room facing the road and it was noisy. Service - nice staff, some try hard and some don't know what service is. For example, the person in charge in the dining room cares and explains. On the other hand, in the pool there is a lifeguard who does not care about towels, he tells you to the lobby instead that he will take care of bringing or at least call for them to bring. There is parking. And that's important. The pool is small and clean, don't expect too much. Reasonable breakfast for a 3-star hotel. Dinner not tasty and not recommended. Better to take only bb and dinner to eat out. I took two nights in fact I only used one night. We preferred to go back home
מיכאל אילוז
הבריכה נפתחת מעט מאוחר יש כמה בעיות בחדרים לעומץ זאת יש הרבה דברים טובים במלון בסך הכל היה טוב
מורן שלום
חייבת לשתף במילה אחת " הזייה " חוויה הכי לא נעימה שחוויתי . הגענו למלון -חום אימים ,אין מזגן, קיבלנו שתי חדרים כמו במרתף , ביקשנו להחליף- הביאו לי מפתח לחדר ,אני נכנסת ויש שם אנשים . ירדתי המומה ללובי . החליפו לי חדר ,אני פותחת את החדר ויש שם זוג לא לבושים , ירדתי זועמת וכועסת מהבושה שנתנו לנו מפתח של מישהו אחר , פשוט בושה וחרפה . ברחתי משם כל עוד נפשי בי .
מירב יקיר
בית מלון כיפי שקט חמוד צוות מקסים בעל המלון אדם נהדר דואג ושואל אם הכל בסדר ומה חסר. בריכה כיפית מרפסת משגעת, נקיון יומיומי בחדר ואנשי נקיון איכותיים. לובי מזמין ובר איכותי.