מלון גלי כנרת - Galei Kinneret Hotel
מלון ריזורט בטבריה (Galei Kinneret)
9.5
מלון גלי כנרת - Galei Kinneret Hotel
שדרות אליעזר קפלן 1, טבריה, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 4-670-7070
עסקים נוספים בקרבת מקום למלון גלי כנרת - Galei Kinneret Hotel
מלונות בקרבת מקום למלון גלי כנרת - Galei Kinneret Hotel
מאפייני העסק
Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםבריכה מקורה ובריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאמכון כושרהעישון אסור
הצג עוד מאפיינים
Iris Sh
המלון מעוצב ממש יפה, עם המון פינות ישיבה סביב הבריכה, חוף פרטי של הכנרת, נוף מהמם, ארוחת בוקר טובה. היו המון ליקויים בתחזוקה, שירות, וניקיון, ולמרות זאת נהנינו מהשהות במלון וסביב הבריכה. יש עוד המון מה לשפר ואז באמת יהיה חמישה כוכבים. נקודות החולשה העיקריות: הצוות, תחזוקה וניקיון. כשהגענו לקבלה נתנו לי רק מפתח בלי הסבר על כלום מתי הארוחת בוקר או מה המלון מציע. כששאלתי אז נאמר לי : אה כן, תסרקי את הברקוד שעל המפתח ותדעי. צוות הבריכה זה שכונה לא נורמלית והריץ דאחקות בקולי קולות סביב הבריכה, צוות הבריכה וחדר האוכל נראים אפטיים, בחדר האוכל מנהלת קשרי לקוחות נדחפה מולי בצחוקים ודאחקות עם צוות הבר בזמן שהזמנתי קפה והתעלמה ממני לחלוטין, שירות מאוד לא מנומס ורחוק מאוד מחמישה כוכבים, יותר קרוב לאכסניית נוער באילת. לגבי תחזוקה: קרקעית הבריכה מלוכלכת ולא ראיתי רובוט שמנקה אותה, מעקות סביב הבריכה לא נצבעו, רהיטי עץ בבריכה ובחדר אוכל שבורים או זקוקים לצביעה, כריות שעל המיטות סביב הבריכה קרועות והריפוד יוצא מהן. ריפוד המיטות מלוכלך ולא כובס בזמן האחרון. במלון עצמו: השטיחים במסדרון מלוכלכים מאוד ואין ריח טוב, בחדר יש ריח ביוב במקלחון, הכריות לא איכותיות וגרמו לכאבי צוואר. לסיכום השירות והתחזוקה ממש לא חמישה כוכבים ולא שווה את המחיר הגבוה
נתי דרוקר
מקום טוב. מעט יקר עבור מה שמקבלים אבל החוויה היתה סך הכל טובה השירות של הצוות היה מצוין דואגים לפתוח את הדלת בכניסה ולהציע כוסות מים בבריכה זה מאוד נחמד מה שפחות אהבנו זה את הג׳קוזי בחדר שהיה צריך כל הזמן למלא אותו היה יותר נחמד אם היה ג׳רוזי שתמיד מלא עם כיסוי או משהו מה שעוד היה פחות טוב זה הארוחת ערב במסעדה של אסף גרניט וארוחת הבוקר היתה סבירה אבל במחיר כזה ללילה ציפינו לאוכל יותר טעים.
Raz Cohen
המלון הוזמן דרך שירות הלקוחות ישראל קנדה עם נציג בשם יוחאי, הבחור ענה על כל השאלות המוזרות ששאלתי (חוגגים לאחר חתונה והיה חשוב לי שיהיה מוצלח) ההזמנה הייתה סופר מהירה ומקצועית ברמות (ואני מרבה להזמין חופשות בארץ) בקיצור הנציג שיחק אותה! המלון עצמו ברמה מאוד מאוד גבוהה, בין אם זה השירות האדיב של המלון ובין אם זה הארוחות המטורפות שיש למסעדה להציע. ממליץ ברמות !
Liran Lerman
המלון עבר שיפוץ והוא מהמם, נעים ומזמין. חשבו על כל פרט מגדול עד קטן. חניה- יש חניון צמוד למלון בחינם, לא גדול אבל תמיד מצאנו מקום. שירות חדרים- יעיל אדיב ומהיר. כל ערב איש צוות הגיע לחדר לשאול אם חסר לנו משהו, מה שמנע מאיתנו את המרדפים המוכרים שיש במלונות אחרים. אהבתי את הרעיון. חדרים- לקחנו חדר כנרת עם מרפסת, מעוצב יפה כולל השירותים. יש נוף מדהים ורחב של הכנרת, מקלחת כייפית, מיטה נוחה, מזגן שעובד מצוין ויש אפילו שלט למזגן. אוכל- רמה גבוהה ביותר! לקחנו חצי פנסיון (כמעט ואין אפשרויות בסופ"ש) הארוחות מוגשות במסעדה "לוטה" של השף אסף גרניט. נהננו מכל ארוחה וארוחה. יש סטייק טעים בתוספת תשלום. צוות מקסים ונחמד. לא היה חסר לנו דבר. המלון והאוכל במסעדה יקרים, אך בסך הכל התמורה טובה למחיר. היה מהנה ומרגיע 🩵
שיראל ס
המלון הכי יפה שהייתי בו. מעוצב בצורה מדהימה, שירות מקסים ואדיב ארוחת בוקר מלאת שפע,הכל טרי,נקי וטעים מאוד!!! החדרים גדולים ומרווחים,יש חדרי ספא,גקוזי,סאונה יבשה ורטובה, חוף פרטי לאורחי המלון. בקיצור מלון מטורף ממליצה בחום!!!!! ללא ספק נחזור שוב ♥️