לאונרדו פלאזה טבריה

בית מלון בטבריה (Leonardo Plaza Hotel Tiberias)

9.1

לאונרדו פלאזה טבריה

הבנים 1 ב, טבריה, 1420163, ישראל
( ? )

תמונות מלאונרדו פלאזה טבריה

חוות דעת על לאונרדו פלאזה טבריה

  • תמונה

    Aviad .B

    05.09.2023

    היינו באוגוסט. צוות ההפעלה לילדים היה מושלם! כך גם השירות בחדר האוכל. האוכל בארוחות מגוון ועשיר. לצערנו בלילה הראשון היו קצרים בחשמל. למרות שהתלוננו ושלחו איש צוות הבעיה לא נפתרה... כך שכל כמה דקות נפל החשמל וחזר.. עכשיו תדמיינו לכם לילה באוגוסט בטבריה בלי מזגן... לא כיף.. אמנם הבטיחו לפצות על כך.. אך הפיצוי לא היה מספק כל כך.. חוץ מהתקלה הזו השאר היה מושלם!

  • תמונה

    Mmlm Mmlm

    30.08.2023

    שלום אנחנו נמצאים בחופשה משפחתית במלון לאונרדו פלאזה טבריה עכשיו אנחנו נהנים מאוד במלון אתמול כאשר הגענו למלון בשרות הקבלה עזרו לנו מאוד האם הבעיה שלנו תודה רבה לכם על כל עזרה מנהל חדר האוכל עזר לנו בצורה פשוט נהדרת תודה רבה לכם על כל עזרה והשרות הנהדר המלון שלכם פשוט נהדר אוכל טעים וטרי מאוד השרות נהדר תודה רבה לכם מכל הלב זה לא מובן מאליו תודה רבה לכם על הכל נחזור למלון שלכם לעוד חופשות טובות ונהדרות במלון שלכם תודה מכל הלב מאיר

  • תמונה

    Tal bar-ilan

    27.08.2023

    לאונרדו פלאזה טבריה מקצוענים בחופשה לישראלים. אוכל מעולה מוקפד. נקי . בריכה והכי חשוב צוות מדהים אדיב מכובד . חבל שהאפליקציה לפתיחת דלת עבדה רק ביום הראשון. זה רעיון מעולה ורצוי היה לשפר אותו . בהחלט נחזור .

  • תמונה

    שגית וטורי

    18.08.2023

    הגענו למלון שלושה מבוגרים בחדר אחד. נזענו במהלך חודש אוגוסט. מלון במרכז טבריה חדרים מרווחים וחדשים רק בקומות למעלה. אני שילמתי על חדר אקזקיוטיב פונה לים ולבריכה וניסו לדחוף לי חדר אחר. כששמתי לב בדקתי מולם וכמו שחשבתי נתנו לי חדר פשוט יותר. לאחר שיחה איתם מהחדר קראו לי שוב למטה לקחת מפתח לחדר אחר. באתר של פתאל רשום שיש בחדר מכונת אספרסו וזה לא נכון. חוץ מזה המזרון, הספה והריהוט הכל חדש. בחדר הרחצה היה דוש. מים יוצאים החוצה, קצת מבאס. בקומת הלובי על יד המעליות ריח נוראי של ביוב, גם בקומה הבריכה ריח נוראי של ביוב. חדר האוכל גדול ממוזג היטב, מבחר האוכל לא גדול יחסית לשאר מלונות פתאל. מנקים כל הזמן. בשטח הבריכה לא מסכימים לעשן בשום אופן רק בשטח המיועד לעישון. אי אפשר להביא בקבוקי זכוכית לשטח הבריכה. בשטח הבריכה יש אפשרות לקנות אוכל אבל במחירים מוגזמים. לדוגמא נקניקיה וציפס 50 ש"ח שניצלונים וציפס 70 ש"ח בירה 20 ש"ח בהזמנה הבטיחו לנו שיפנקו אותנו היות ובאנו לחגוג יום הולדת אבל שום דבר מזה לא קרה. חוץ מזה היה נחמד כי המלון לא היה עמוס.

  • תמונה

    Alon Hagai

    06.08.2023

    לאחר חופשה משפחתית בטבריה ל-3 לילות: המלון במיקום מדהים. במרכז של המרכז, קרוב להכל, יושב על הטיילת ובמרחק דקות ספורות הליכה למגוון ענק של מסעדות וחנויות/עסקים שונים. השירות מצוין וכל איש צוות יעזור במה שצריך, מבלי להעביר אחריות ו/או לתת פרצוף חמוץ(לפחות במקרים בהם אנו נתקלנו.. לצערנו לא חסר בכמה מלונות). נכון לתחילת חודש אוגוסט, המזון בחדר האוכל היה מצוין, מגוון ובשפע. מועדון הילדים ומועדון הנוער שניהם ברמה גבוהה ונותנים מענה מצוין. צוות הבידור(בתרגום לשפת פתיתי השלג של 2023 - צוות האווירה) היה חמוד מאוד.. הרגיש מעט חסר ניסיון מהצוותים במלונות הרציניים באילת אך בכל זאת מדובר בטבריה. החדרים מעוצבים בטוב טעם וברמת תחזוקה טובה. שירות החדרים מצוין והניקיון ראוי לשבח. באגף הבריחה מהחום, לרשותכם בריכה רחבת ידיים + בריכת פעוטות ידידותית + כמובן, הכנרת עצמה. למעוניינים, קיים ספא במלון הכולל סאונות וג'קוזי לרווחת שוהי המלון. בכל הנוגע לטיפולים - כמובן שבתשלום, די גבוה. בקרבת המלון אין חוף מוסדר וידידותי לכיס.. אך בנסיעה של כמה דקות דרומה תיתקלו בכמה חופים שקטים מצוינים במחיר האחיד וההוגן לכניסת רכב. מבחינת חניה במלון, אין חניון עצמאי למלון אך יש חניון חוץ פרטי גדול בתשלום(שמו "חניון פלאזה") בסה"כ הגיוני. לא אסתיר מכם שבכל הפעמים בהם נכנסנו ויצאנו מהחניון התשלום לחיוב(אשראי/NFC וכו' בלבד) היה נמוך משמעותית מהחישוב הפשוט.. לכו על זה. לסיכום: השהות הייתה נעימה מאוד וכולנו, כולל הילדים, יצאנו מרוצים והצטערנו שהסתיימה החופשה. המחיר די גבוה אך יש לו תמורה.

עסקים נוספים בקרבת מקום ללאונרדו פלאזה טבריה

בית הכנסת רבי מנחם מענדל מויטעבסק

בית כנסת בטבריה

טיילת יגאל אלון, טבריה

בית כנסת קרלין מתיבתא דרבינו יוחנן

בית כנסת בטבריה

טבריה
(3.49)
בר

באזל

בר בטבריה

טבריה

מסעדת ויקרא

מסעדה כשרה בטבריה

טיילת יגאל אלון, טבריה, 1420249

בית כנסת "עץ חיים" רבי חיים אבולעפיה

בית כנסת בטבריה

טיילת יגאל אלון, טבריה

הגן הארכיאולוגי

מוזיאון בטבריה

37, הבנים 35, טבריה

בית הכנסת העתיק חב"ד, טבריה

בית כנסת בטבריה

הקישון 5, טבריה
(4.47)
מסעדה

מסעדת הרמיטאז'

מסעדה בטבריה

טיילת יגאל אלון, טבריה, 1420243

The Galilee Experience Gift Shop

חנות מתנות בטבריה

טבריה
(4.55)
מסעדה

באר מרים מסעדת דגים בשרים

מסעדה בטבריה

טיילת יגאל אלון 1, טבריה

מלונות בקרבת מקום ללאונרדו פלאזה טבריה

לאונרדו קלאב טבריה

בית מלון בטבריה

הבנים 1 א, טבריה, 1420163

קיסר פרמייר טבריה

בית מלון בטבריה

הטיילת 103, טבריה

selfie's boutique hotel סלפי מלון בוטיק

בית מלון בטבריה

הגליל 18, קומה 3, טבריה

מלון טיבריא

בית מלון בטבריה

הנוטר 17, טבריה

מלון גלי כנרת - Galei Kinneret Hotel

מלון ריזורט בטבריה

שדרות אליעזר קפלן 1, טבריה

Emily's Hotel

בית מלון בטבריה

הגליל 66, טבריה

מלון בוטיק שירת הים The Shirat Hayam Boutique Hotel

בית מלון בטבריה

הירדן 1, טבריה

Living the Dream חופש יהונתן

בית מלון בטבריה

השוק העירוני 38, טבריה, 1410001

אביב

בית מלון בטבריה

הנוטר 29, טבריה

Maman Guest House

מלון ריזורט בטבריה

בית הארחה ממן, עצמון, טבריה

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניהבריכהכולל מיזוג אווירמכבסהמסעדהג'קוזיספאהעישון אסור

מיקומו של לאונרדו פלאזה טבריה בטבריה

הצג מפה