אום כולתום

מסעדה טבעונית בחיפה (Umm Kulthum)

9.3

חוות דעת על אום כולתום

Elhanan Perlshtein

08.07.2023

חומוס בינוני, שירות לא נעים (הבעלים צועק על אנשים בטלפון כל הזמן), המלצר היה קטין. המזגן לא עזר במיוחד והחום בפנים היה בלתי נסבל. בנוסף, המחיר ממש לא מפתה, 32 למנת חומוס רגילה (ואין nfc לתשלום כמובן). אולי לטבעונים אין סטנדרטים?

Maya Gisser

26.06.2023

מקום מדהים שירות ממש טוב, בסוף אפילו קיבלנו הנחה מהמלצר שהיה ממש נחמד, כל הזמן שאל לשלומינו, המנות הגיעו טיפה באיחור אבל היו ממש טעימות, בסוף אפילו קיבלתי את המתכון לקרם חומוס. וחשוב לציין שמהקום טבעוני לגמרי. דיי מטורף

קובי צפריר

16.05.2023

החוויה הגרועה ביותר שהיתה לי בחיי במסעדה - הזמנו את הסינייה, צ'יפס וחומוס, החומוס הגיע בלי כלום בצד ועל הצלחת למעט פפריקה, עם טעם תעשייתי מקולקל שאי אפשר לאכול, חיכינו לסינייה וה"צ'יפס" מעל חצי שעה, יצאו תפוחי אדמה מתובלים פושרים ולא טריים, אח"כ הגיעה הסינייה פושרת וקצת קרה באמצע, איך יצאה ככה אחרי מעל חצי שעה הכנה?! לא ברור, לדעתי הוציאו מהקפאה כי גם הרגיש לא טרי, למרות שהמלצר אמר שלא מהקפאה אני לא מאמין לו. בסופו של דבר רצינו לשלם וללכת אחרי שאכלנו בקושי ורוב המנות נותרו בצלחת, הטבח התווכח איתנו וצעק עלינו שאנחנו לא מבינים באוכל, יאמר לזכותו שלפחות לא רצה לקבל תשלום למרות שהתעקשנו עקב אי נעימות.

karin koala

17.04.2023

עדכון* 6.4.23 אום כולתום, מסעדה 100% טבעונית בחיפה. מסעדה עם שפע טבעוני מטורף, כך שגם אם תבואו מספר פעמים עדיין יהיה לכם משהו חדש לנסות. ניסנו את המנת "אגל" שלהם שהיה לה טעם של צלי בשר (עשוי מרידפיין) עם טקסטורה מעט יבשה, המנה הגיעה עם תפוחי אדמה בסגנון מדורה, סלטון וטחינה. מנה נוספת שלקחנו והיא ממש מומלצת היא הסמבוסק במילוי גבינות, פסטו וזיתי קלמטה. מנה מעולה שתעשה לכם חשק לעוד. היינו סקרנים אז ניסנו גם את החומוס פיטריות, הפיטריות המטוגנות היו נחמדות אך לצערי החומוס היה מאוד אנמי וסתמי והחוויר ביחס לשאר המנות. לקינוח לקחנו את הכנאפה תות שהיה טעים אך חסר לו עוד קצת רוטב שיוסיף לחות. האווירה במקום נעימה ויש גם ששבש להעביר את הזמן בהמתנה למנות :) --------------- פעם ראשונה ביקרתי במסעדה עם אחותי, ישבנו באז' החיצוני שהיה מעט דביק אבל האוכל והשירות היו מעולים, הזמנו שתי מנות שנראו כמו פיצת ירקות עשירה עם תבלינים ועשבי תיבול וכנ"ל לקינוחים שהיו טעימים אך מעט יקרים. אמליץ על הכנאפה תותים שהיה מדהים

Eyal Muchtar

01.12.2022

מסעדה טיבעונית צנועה ומצויינת. אכלנו ארוחת ערב. האוכל היה טעים מאוד, רובינו לא טיבעונים, ונהננו מאוד. עקב שעת הארוחה המאוחרת, חלק מהפריטים שבתפריט היו חסרים אך מצאנו תחליפים הולמים. הבעלים של המסעדה, איש מסביר פנים ונעים מאוד. אנחנו נחזור לשם שוב בכל הזדמנות.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאום כולתום

שדרות מוריה 110, חיפה

מאפייני העסק

הצעות
אלכוהולאפשרויות בריאותאפשרויות צמחוניותארוחות לילהארוחות קלותבירהייןמנות אורגניותמנות טבעוניותמנות פתיחהמשקאות חריפיםקפה
ילדים
אפשרויות שירות
ישיבה בחוץמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
תכנון: ניתן להזמין מקוםמתקנים: שירותיםתשלומים: כרטיסי אשראימאפיינים בולטים: שירות מהיר