גני גיל הזהב חדרה

בית אבות בחדרה

9.1

גני גיל הזהב חדרה

הלל יפה 20, חדרה
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 4-601-3000
  • שעות הפתיחה של גני גיל הזהב חדרה:
    יום ראשון: 9:00 עד 17:00
    יום שני: 9:00 עד 17:00
    יום שלישי: 9:00 עד 17:00
    יום רביעי: 9:00 עד 17:00
    יום חמישי: 9:00 עד 17:00
    יום שישי: 9:00 עד 17:00
    יום שבת: 12:30 עד 18:00

תמונות מגני גיל הזהב חדרה

חוות דעת על גני גיל הזהב חדרה

  • תמונה

    Izidore Lossos

    30.01.2022

    אמא שלי היתה מאשפזת בבית חולים ואנו הינו צריכים למצוא באופן דחוף סידור בשבילה כי אנחנו גרים בחול. פנינו להרבה מוסדות אך רק בשיחה עם דינה המנהלת התרשמנו שזה המוסד שאנו מחפשים. מקצועיות, דאגה למטופל ורצון לעזור היו בראש סולם העדיפויות. אמא נמצאת במוסד מזה כחודשים ובמהלך התקופה הזאת למדנו שהרושם הראשוני היה נכון והטיפול הניתן הוא מעולה. אנחנו מקבלים דיווחים עדכניים על מצבה של אמא מכל הצוות בכל שעות היום ויכולים לתקשר עם אמא בטלפון ווידאו. המקום חדש,נקי ומסודר והטיפול התומך וסיעודי מעולים. כאשר אנחנו משווים את מה שאמא מקבלת בגני גיל הזהב בחדרה - זה ברמה זהה או גבוה יותר ממה שאנו מכירים בחול. יש לציין שזה הודות לדינה וצווות שלה שמתייחסים בכבוד ודאגה למטופלים. עם טיפול מסור כמו שניתן במוסד אני יכולה להיות שקטה במרחק רב מאמא כי אני יודעת שהיא בידיים מצויינות. רב תודות לדינה המנהלת, אחות אחראית נור ועובדת סוציאלית לילך ושאר הצוות. Elena L.

  • תמונה

    לינה וסטפריד

    30.11.2021

    היום ביקרתי בבית אבות גני גיל הזהב,שם מאושפזת אימי כבר כשנה וחצי. ראשית עליי לציין את שביעות הרצון המלאה שלי מהשרות והטפול היוצא מן הכלל באימי. הצוות של בית האבות עושים ככל יכולתם על מנת להנעים את זמנם של הקשישים היום פגשתי בקומה זמר נהדר שבא ,גם הוא,לחגוג את חג החנוכה עם דיירי בית האבות. מדובר על זמר נהדר בוריס קדין, שהוא זמר ברמה גבוהה ביותר. כל הכבוד להנהלת הבית האבות שעושים הכל על מנת להנעים את זמנם של הקשישים. מקום מומלץ ,עם צוות חם. בכבוד רב לינה וסטפריד

  • תמונה

    Esty Grossman

    30.11.2021

    יש אנשים שנכנסים ללב ואחת כזו שנכנסה לליבי היא המנהלת של המוסד המיוחד בניצוחה של דינה וסגניתה קירה, דינה פועלת שהמקום יתן מענה ברמה הגבוהה ביותר למשפחות יקיריהן. אבא שלי נפטר לפני מס חודשים והיה מאושפז במקום כמעט שנתיים, הוא היה חולה אלצהיימר והזדקק לטיפול מיוחד. דינה תמיד הייתה שם למענה , כמו כן הצוות המעולה שלה תמיד התייצב לעזרה. במידה והיקרים שלכם חשובים לכם, אל תהססו המקום ממולץ ביותר, מסודר, צוות מקסים ודינה אחת !!! תודה מכל הלב!!!

  • תמונה

    Anne Rejwan

    09.02.2021

    בית אבות יוצא מן הכלל! שירות מעולה. נדהמתי לקרוא את הביקורת של - Юлия Долженко. פניתי להנהלת המוסד בכדי להבין את פשר הדברים, והסתבר לי שכותבת התגובות איננה מוכרת כלל למוסד ונראה לעיניי כי הביקורת השלילית נובעת מרצון לפגוע בשמו הטוב של המוסד באופן שאינו מאפיין את המוסד. אני אשר מכירה את המוסד ואת איכות הטיפול בו, הצטערתי לראות את המילים האלו ולכן חשוב לי לכתוב כאן את חוויתי מהמוסד. המוסד נותן יחס אישי לכל דייר ודייר. דינה המנהלת תמיד מסבירת פנים ודואגת למטופלים באופן כה אישי וכה נעים ואוהב. המקום תמיד מלא באווירה טובה שנותנת אופטימיות גדולה לדיירים ולמשפחות. פעילויות מגוונות לגיל השלישי מותאמות היטב לכל דייר ודייר. מגוון תחומי תרבות כגון אירועי שירה, מוזיקה תנועה ועוד. כיף שיש מקום שאפשר לסמוך עליו ב100% שידאג לצרכינו בכל גיל. המוסד הוא בעל איכות טיפול מעולה ועל כך אני ממליצה בחום לכולם להכניס את הוריהם לגני גיל הזהב חדרה. תודה לכם!!

  • תמונה

    Leon Kofman

    17.01.2021

    אבא שלי נמצא בגני גיל הזהב כשנה וחצי , אין לנו מילים כדי להודות על היחס החם והשירות המקצועי רפואה מצויינת . במיוחד רוצה לציין עבודה מופלאה של רופאים ואחיות , אבא חולה מאוד קשה וכמה פעמים הצוות ממש הציל אותו . תודה ויישר כוח

עסקים נוספים בקרבת מקום לגני גיל הזהב חדרה

(4.72)
מסעדה

פסטה לוקו-האיטלקיה שלי

מסעדה בחדרה

הלל יפה 20, חדרה

בית הכנסת הספרדי רמב"ם

בית כנסת בחדרה

אחד העם 13, חדרה

מכבי שירותי בריאות

מרכז רפואי בחדרה

הלל יפה 15, חדרה

מכבי פארם חדרה

בית מרקחת בחדרה

הלל יפה 13, חדרה

בית הרופאים קורן מדיקל סנטר

מרכז רפואי בחדרה

הלל יפה 11, חדרה, 3820320

קפה. אליס

בית קפה בחדרה

הלל יפה 11, חדרה

אחזקה ובנייה של בריכות שחייה blue water

בריכת שחיה בחדרה

הלל יפה 11, חדרה, 3820320

אליהו עמר - משרד עו"ד

משרד עורכי דין בחדרה

הלל יפה 11, חדרה, 3820320

עורך דין דיני עבודה - שלי גרשט

עורך דין בחדרה

הלל יפה 11, חדרה

רואה חשבון שגיא משעלי

רואה חשבון בחדרה

הלל יפה 11, חדרה, 3820336

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של גני גיל הזהב חדרה בחדרה

הצג מפה