פארק אקסטרים דימונה

פארק עם מתקני ספורט בדימונה

9.3

פארק אקסטרים דימונה

אגם, דימונה, ישראל
( ? )

תמונות מפארק אקסטרים דימונה

חוות דעת על פארק אקסטרים דימונה

  • תמונה

    ליבי ח.

    10.04.2023

    חול המועד פסח בחיפוש אחר האפיקומון ממשש ליד האגם בדימונה מצאנו את המקום. השעה 10:30 בבוקר המקום לא מלא בכלל הילדים ממשש אהבו את הפעילות גם הכי קטנה בת 10 יכלה סוף סוף לעלות תודה רבה היה כייף לא יקר ושווה את המחיר בהחלט נחזור שוב!

  • תמונה

    Yogev Vanunu

    10.12.2022

    באנו עם הגדול בן שבע ועם הקטנה בת ארבע. *לפני שהגענו שאלנו האם המבוגרים צריכים לשלם וענו לנו שלא, כשהגענו הודיעו לנו כי כן צריך לשלם בגלל שהילד לא מעל מטר ארבעים(כששאלנו לפני שהגענו לא אמרו לנו את זה). *הקטנה השתעממה תוך דקות ויצאה עם אמא שלה לאגם ליד(חבל על הכרטיס) *לא אפשרו לילד לעלות לקומה האחרונה, אבל כשהבטנו למעלה ראינו כי יש ילד נמוך ממנו ללא ליווי אולי כי אבא שלו מכיר את אחת המפעילות כמובן שהסבנו את תשומת ליבה של אחת המפעילות שעשתה כאילו היא ניגשת להוציא אותו. *לא אמרו לנו כי השהייה מוגבלת בזמן והוציאו אותנו אחרי שעתיים. השלוש כוכבים זה בגלל שהגדול נהנה ממה שהיה על בסיס החוויה האישית שלי הייתי נותן כוכב אחד. בסך הכל מקום נחמד עם פוטנציאל רק צריכים להיות יותר שקופים בפרטים עם יותר תודעת שירות ועוד מקצועיות לא תזיק(כשאחת המפעילות בבנג'י בקומה שלישית צועקת למפעילה שגם בעמדת מכירת הכרטיסים אם היא חיברה נכון את המחברים) .

  • תמונה

    מרדכי פרייימן

    30.10.2022

    טוב, נתחיל ב'חומר האנושי'. דבר ראשון מנהל המתחם 'דרור' בחור מתוק אדיב ודואג אכפתי מאד ומסור לציבור המטיילים בצורה מעוררת השתאות. היינו קבוצה גדולה של כ-100 נערים (בני ישיבות) והמקום מבחינת הקיבולת שלו למספר כזה בו זמנית טיפ טיפה גבולי, אבל דרור בכישרון רב ידע להפעיל את החברה ולארגן אותם בצורה מושלמת כך שכולם ללא יוצא מן הכלל נהנו. המקום עצמו אתגרי ומהנה, אמנם נראה קטן אבל כל שלב בו אתגרי וקשה בפני עצמו כך שהוא מכיל המון כיף והנאה. למען האמת, בתחילה המקום היה נראה לי יותר תחת הגדרה של 'פארק חבלים', אבל למעשה אחרי שעות של בילוי במקום הוא חד משמעית פארק אקסטרים לכל דבר ועניין. מושקע מהנה כיפי ואטרקטיבי לחברה צעירים! המיכשור מתקדם מאד ובטיחותי בצורה מיוחדת, הצוות מקסים ואדיב ובכלל ה'לוק' של המקום יוצא מן הכלל, הנוף, האוויר והמרחבים הנשקפים משם. בקיצור המקום מספק חוויה בלתי רגילה , ובפרט שהוא נותן מענה באיזור גיאוגרפי שהאפשרויות שלו די דלילות. וכעת נחזור ל'חומר האנושי': תוך כדי הפעילות של הנערים ניגש אלי דרור המנהל ושאלתו בפיו: 'האם ישנם ילדים שחסר להם דבר כלשהו'? סימני השאלה שהגבתי נוכח השאלה המשונה, הסביר לי דרור כי ראה שישנם שקונים אצלו בקיוסק ארטיקים ושאר פינוקים ושם לב בזווית עינו לכאלו שמתגרים אך אין באפשרותם, אז הוא הציע שאני ידריך אותו מי הם והוא- דרור יפנק אותם על חשבונו... אתם מכירים עוד מנהל מתחם עם כזה לב רחב וחם??? אני לא. רק בשביל זה כדאי להגיע אליו!!! אז דרור, תודה רבה, וכן, אני אמשיך לפרסם אותך ואת המתחם שלך כי מגיע לכם!!!

  • תמונה

    Eran Tzinamon

    20.08.2022

    מתקן החבלים לגילאי 9+ מעולה. יש בו שלוש רמות גובה וקושי עם מכשולים מגוונים. המתקנים לילדים הקטנים יותר לא מגוונים מספיק. הגדול מאוד נהנה, הקטנים קצת השתעממן לקראת הסוף. בכל אופן, מומלץ.

  • תמונה

    Ilan Omer

    17.08.2022

    המקום מנוהל ע״י דרור אוסקר מקצועי בעבודתו . מדריכים שמלווים אותך מהכניסה לאתר כולל הדרכה על אופי הטיפוס ו אטרקציה ובמהלך כל שלב באטרקציה - טיפוס המדריכים איתך מציין שכל אחד מאובטח ע״י חבק עם מגנט במקום חנייה בשפע . גיל -6-99 מחיר מיוחד לקבוצות גדולות ויש לתאם מראש ממליץ על המקום בחום !! The place is managed by Oskar dror , a professional in his work. Guides who accompany you from the entrance to the site including instruction on the nature of the climb and attraction and during each stage of the attraction - the guide climbing with you indicates that each one is secured by a hug with a magnet Plenty of parking on site. Age -6-99 Special price for large groups and must be coordinated in advance Highly recommend the place!!

עסקים נוספים בקרבת מקום לפארק אקסטרים דימונה

(4.41)
פארק

פארק אתגרים

פארק בדימונה

32HJ+RM, דימונה
(4.61)
פארק

אגם דימונה

פארק בדימונה

Unnamed Road, דימונה
(4.26)
פארק

Dimona lake

פארק בדימונה

דימונה

Tennis Center Dimona

מועדון טניס בדימונה

דימונה

קאנטרי דימונה

קאנטרי קלאב בדימונה

יואל 2, דימונה

פארק בן גוריון

יעד תיירותי בדימונה

דימונה

ספורטק דימונה

תכנית כושר גופני בדימונה

דימונה

פסל-משחק "שבלול", אמן רוסלן סרגייב

מוזיאון בדימונה

מינחת דימונה, דימונה

יעל אזולאי יעלת חן קוסמטיקה הסרת שיער ואיפור קבוע

מכון יופי בדימונה

עמוס 2, דימונה

טל של ציפורניים - טלי עמר עיצוב ובניית ציפורניים

סלון מניקור ופדיקור בדימונה

שיזף 164, דימונה

פארקים עם מתקני ספורט בקרבת מקום לפארק אקסטרים דימונה

פארק של ספורט

פארק עם מתקני ספורט באופקים

דרך בית וגן, שדרות הרצל, אופקים

מתקני כושר פארק המסילה

פארק עם מתקני ספורט בירושלים

ירושלים

ספורטק גדרה

פארק עם מתקני ספורט בגדרה

ארז, גדרה

פארק כושר שמעון

פארק עם מתקני ספורט במודיעין-מכבים-רעות

שמעון 86, מודיעין מכבים רעות

פארק נגיש

פארק עם מתקני ספורט במודיעין-מכבים-רעות

מודיעין מכבים רעות

נינג'ה פארק

פארק עם מתקני ספורט ברחובות

מתחם מסחרי תחתון, מוטי קינד 10, רחובות, 7638519

על חבלים בע"מ

פארק עם מתקני ספורט במודיעין-מכבים-רעות

צוקי שילת, מודיעין מכבים רעות

ספורטק הרצליה

פארק עם מתקני ספורט בהרצליה

ז'בוטינסקי, הרצליה

ספורטק יהלום

פארק עם מתקני ספורט בנתניה

נתניה

منتجع الواحة - ام الفحم

פארק עם מתקני ספורט באום אל-פחם

جبل قحاوش أم الفحم

מאפייני העסק

קהל
ידידותי ללהטב"ק+מרחב בטוח לטרנסג'נדרים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של פארק אקסטרים דימונה בדימונה

הצג מפה