באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Alon Rechavia
קשה לנו לפרגן לצימר הזה. יש פחות טובים ממנו, אבל ניכר שלא עושים מספיק כדי לתת חוויה טובה יותר לאורח. הגענו בערב סוכות, שילמנו מחיר מלא כי הנחה דרך בהצדעה לא מתקבלת. הצימר אמנם נראה טוב - ג׳קוזי, טלויזייה, מים מסוננים ויש בריכה מקורה שזה בונוס נחמד. אבל דברים בסייסים שהיו חסרים לנו: 1. ביקשנו ממנהל הצימר בהודעה שירחיב על האטרקציות באזור והוא לא ענה לנו. בן אדם מטעמו שהגיע לא ידע יותר מדי לפרט. את הבעלים לא ראינו בכלל, לצערנו. ספר אטרקציות שהיה שם היה כה מוזנח. 2. במקרר לא היה חלב (אפילו לא עמיד) שזה בסיסי לקפה (ביקשתי ולא קיבלתי), ולא ברור למה היה שם מחבתות אם אין כיריים. כוסות יין אפילו לא היו שם. 3. כשביקשנו שמיכה נוספת לערב כי קיבלנו רק אחת, קיבלנו פרצוף לא ברור, שעושים לנו טובה. בכלליות, יש טוב מזה, ושווה להשקיע עוד קצת אם הגעתם עד הלום.
Sheli&Nika Monosov
המקום חייב שיפוץ מקלחות לא ניקיות הרבה אבקיש ריח של ביוב , ,בכל מקום רפתות כולל הריח גם בביקתה, המיים בבריכה לא נקי,
Margarita Cohen
צימר עם פוטנציאל אבל לוקה בחסר: 1. חסרים דברים בסיסיים באירוח: שקיקי תה, חלב, שמן, קיסמי שיניים... 2. המקלחון לא משופץ, ובנוסף חסר מעמד לסבונים בתוכו. 3. שמיכה זוגית אחת לא מספיקה, כדאי שתהיה שמיכת יחיד רזרבית. 4. הבריכה לא לגמרי סגורה כמו שהובטח, מאחר והניילון בחלונות קרוע, ולכן היה קר בבריכה, על אף טמפ' המים הנעימה. 5. בשטח החניה של הבקתה היה בור, בכל פעם שמחנים את הרכב הוא מקבל מכה. לסיום, בלטה ההיעדרות של המארחת...
Daniel Kitchka
לא נהננו. הגענו לגבעת יואב ולא מצאנו את הצימר בגלל שהשילוט לא בולט ולא רואים אותו מהכביש בצורה טובה, הgps הביא אותנו לרפת. היינו צריכים להתקשר ולחכות שעה עד שענו לנו ושלחו מישהו שיפגוש אותנו ויסביר לנו איך להגיע. הגיע אדם מבוגר יחסית דובר רוסית שהיה נחמד, הוא היה גם זה שנתן לנו מפתח ובדק שיש לנו הכל לפני שהלך. מסתבר שהחסירו פרט אחד מאוד חשוב כשדיברנו עם נציג נמכירות וזה שיש ריח חריף של צואה של פרות, בגלל ש100 מטר מהצימר יש רפת עם המון פרות. במהלך הלילה הפרות געו (עשו מו) והעירו אותנו כמה וכמה פעמים, זה עד כמה קרוב הצימר לרפת. הצימר נראה טוב, עם ג'קוזי, טלויזיה, מיטה גדולה, פינת קפה ובריכה מקורה פרטית בחצר הצימר - אין טעם לצאת מחוץ לצימר אלא אם כן אתם חסרי חוש ריח. המקלחת זקוקה לחידוש כי היא די מתפקרת, הדלתות של המקלחת לא נסגרו כמו שצריך. בלילה הרגשנו משב רוח מכיוון החלונות למרות שהיו סגורים עד הסוף. קצת אחרי שהגענו יצאנו לספא מחוץ לגבעת יואב, וכשחזרנו בערב שער היישוב היה סגור - אף אחד לא הודיע לנו שזה קורה בשעה כלכך מוקדמת וכך נתקענו מחוץ ליישוב המון זמן כשהמספר של אחראי הצימר לא זמין/מנתק. רק אחרי שהתקשרנו לסלבה - הבחור שסגר לנו את הצימר, פתחו לנו את השער. לא שווה 700 שקלים ללילה. חוסר הרצינות, חוסר השקיפות לגבי מיקום הצימר בתוך רפת ביישוב, זה שגרמו לנו לחכות כלכך הרבה זמן ולא פעם אחת, המקלחת המתפרקת והחלונות שמכניסים משב רוח לצימר - פשוט לא שווה את זה. *היינו בביקתה שבצבע ירוק.